Cas típic 2017: noi li agrada noia, noi li agrada la nova pestanya de sèries

Posted: 2015-04-07 in Blog, Post ràpids, TV

He canviat el format de la pestanya de sèries, li podeu fer un cop d’ull ja que m’he pres la molèstia. Veureu que a part d’actualitzar-la amb les sèries i temporades noves he decidit separar les sèries en dues categories: Comèdia i Drama. També és pot veure com capítols de 20 minuts i capítols de 40 minuts o més. Si sou observadors veureu que Llista de sèries dramàtiques i Llista de sèries còmiques son enllaços a les llistes corresponents al meu usuari de filmaffinity. El motiu del canvi ha vingut a raó que és molt complicat comparar sèries còmiques amb dramàtiques, es fan servir un varems totalment diferents, de totes maneres continua existint la llista conjunta en el meu filmaffinity.

BCPP: McAbeu, Roselles

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Veig 2 pestanyes de series… @-)

  2. McAbeu escrigué:

    Has posat ordre a una cosa ja ordenada prèviament, és que no pares de sorprendre’ns. :-D

  3. Ada escrigué:

    Quina capacitat d’ordenació i de classificació… Molt bé, jo he d’ordenar els armaris i no trobe el moment… vaig a veure les teves sèries, que estic buscant alguna per enganxar-me!

  4. Eva A. escrigué:

    Premi Pons a l’organització.
    I ja posats, hi ha algun premi per no haver-ne vist cap de les de la llista?

  5. ignasioliveras escrigué:

    Veient The West Wing com al número 1 de les dramàtiques entenc que has reordenat la llista (almenys respecte de quan me la vaig mirar, perquè em sembla que encara no l’havies vista). Si és així, em sorprèn una tercera posició de Lost per davant dels Sopranos, Roma o Deadwood… En tot cas, un gran treball… l’ordre de l’ordre… no serà que ets capricorni?

    • Pons escrigué:

      Jo també em sorprenc posant Lost tan amunt, però és que les 3 primeres temporades de Lost son molt addictives! No t’ho podria justificar, es una cosa molt sentimental.

      Té a veure el caràcter d’una persona segons l’època de l’any en la que neix? primera noticia.

      • ignasioliveras escrigué:

        Suposo que dóna per tota una dissertació aquest tema de la influència de l’època en què un neix amb algunes de les seves particularitats… però no en tinc ni idea. I com deia el meu pare no sóc supersticiós perquè porta mala sort… ;-)

  6. XeXu escrigué:

    I en el capítol de demà (CT2018), la nova organització de la pestanya de Terry Pratchett, amb els llibres ordenats no només per sagues i preferència, sinó també per les vegades que cada enllaç ha estat clicat, per saber quins llibres del mestre interessen més als comentaristes!

    • Pons escrigué:

      Quantes vegades t’he dit que no facis espoilers del meu blog!

      Ara en serio. En el capítol de demà una llista ordenada de l’ordre en què han de ser llegides les pestanyes :D

      No, no era en serio.

      • XeXu escrigué:

        Ep, doncs no em sembla pas mala idea! Més d’una vegada he estat temptat d’explicar com funciona el meu blog, però com que no és el teu, ja ni m’hi mato. Tu t’hi pots seguir esforçant a veure si et fan/fem cas, però ja et dic ara que si després de 7 anys de tenir-lo, dic que he de buscar cangur pel Blog i la penya encara no capta que parlo del gat, no tinc massa esperança que aprenguin el funcionament de les etiquetes, els comentaris que responc i els que no… deixo que t’hi segueixis esforçant tu. Aquest post que dius no estaria malament.

    • ahse escrigué:

      Quant treball es fa per als lectors d’aquest bloc!! Quants manuals s’escriuen! Quantes instruccions se us donen! I el vostre reconeixement i la vostra gratitud, on és? Sempre demanant-ne més…

  7. JOMATEIXA escrigué:

    Estàs molt treballador, o tens un nou becari que vol quedar bé i fa hores extres.
    M’agrada l’ordre, les llistes i les llistes de llistes ;D

  8. Roselles escrigué:

    Ah, doncs mira, s’agraeix, ja que prefereixo les comèdies abans que el drama i així vaig més directe. Que també estaria bé posar-hi altres apartats, com terror/misteri, o policíaca. O ciència ficció. Bèl·liques també seria un bon apartat. Es que quan em diuen drama em ve al cap sèries com Downtown Abbey o Mad Men, i CSi no és com Mad Men. I Misfits no seria també comèdia?

    (Ho sento, avui no hi ha qui m’aguanti).

    • Pons escrigué:

      No es mala idea. Les podria pintar per colors tal i com estan els llibres d’en Pratchett

      Misfits es una mica com Pushing Daisies, son còmiques en gran part, però no totalment, però al ser de 40 minuts no les compto com a tal. Això es un bàsicament, és la meva llista i la faig com vull.

      • Roselles escrigué:

        Com a mínim em pots agrair que t’he donat idees per un altre post hahaha

        Ja he vist la llista del Pratchett, molt instructiva i aclaridora. Estic llegint Hombres de armas i he fet una ullada als teus comentaris.

  9. […] d’un bon comentari de Roselles he decidit tornar a modificar la pestanya de sèries. Sens dubte la pestanya que s’emporta el […]

Comenta que es gratuït, de moment...

