Cas típic 2118: noi li agrada noia, noi se li para el rellotge

Posted: 2015-04-08 in Monogràfic

Pensant en un rellotge nou? Avui us oferiré varies propostes

Rellotge domino: 3 peces de domino per representar l’hora

Colour Clock: Representa el color de fons del rellotge coincideix amb el valor hexadecimal de l’hora marcada. També us el podeu baixar com a protector de pantalla!

Rellotge menja mosques: La mosca cau en un bol amb un tipus de bacteris que “digereixen” la mosca, i d’aquesta digestió generen electrons. Aquest bol pot captar aquests electrons i transmetre’ls al rellotge.

El rellotge irracional: En comptes de marcar el números enters de l’1 al 12 et marca nombre irracionals famosos.

L’hora en colors: Les manetes són cercles de color translúcid, la part més exterior indica les hores, minuts i segons. Com diu l’autor «és un rellotge que desafia el nostre poder de percepció i intuïció».

Amb quin us quedeu?

BCPP: Sergi

Comentaris
  1. Gemma Sara escrigué:

    Es fa difícil.. el menja mosques potser és el que més m’ha flipat, però tampoc me’l quedaria… Potser el de colors, encara que, efectivament, desafia la meva intuïció!

    • Pons escrigué:

      el menja mosques no deixa indiferent a ningú

    • ahse escrigué:

      Has de pensar-ho més o menys així:
      – el final de cada minut et posa [més] blava
      – el final de cada hora et posa [més] verda
      – el final de cada dia et fa veure-ho tot més… rosa, com “La vie en rose”. :-P

  2. JOMATEIXA escrigué:

    Quins invents. Potser al que m’adaptaria millor és al del Dominó. El de les mosques em fa una manieta grossa…

  3. McAbeu escrigué:

    El de colors no s’entén i el de les mosques és molt ecològic (encara que segurament les mosques no n’estarien gens d’acord amb aquesta afirmació) però jo em quedo amb l’irracional, no em negaràs que és una avantatge saber quina hora és “tres quarts de Pi”. ;-D

    • McAbeu escrigué:

      UN avantatge :-P

    • Pons escrigué:

      Quedem a dos quarts de e^2 no facis tard! Excusa perfecta pels in-puntuals de lletres.

    • ahse escrigué:

      Mare de deu, com que el becari vagi apuntant al calendari totes les efemerides relacionades amb els comentaris del bloc aviat ens quedarem sense CT-s de temes lliures! “El dia quan l’AhSe va estar d’acord amb el XeXu”, “El dia que McAbeu no es va equivocar”, etc.

  4. ahse escrigué:

    Quin afortunat, el noi… Ja m’agradaria a mi que es pari el rellotge de tant en tant!

  5. ignasioliveras escrigué:

    Les teves propostes no em convencen. El del dòmino és tot un exercici de comptabilitat no apte per despertar-te a mitja nit i buscar l’hora, més o menys com passa amb el dels números irracionals; el colour clock no li veig la gràcia, canvien els colors, sí, però és soso amb ganes; el de les mosques és interessant com a pràctica científica però una mica fastigós i encara no he acabat d’entendre com funciona el rellotge. I finalment el dels ous ferrats és maco però poc pràctic si un vol saber l’hora. Em sembla que seguiré mirant el sol…

    • Pons escrigué:

      Sent ornitòleg pensava que calculaves la hora mirant a l’alçada a que volen les aus

    • ahse escrigué:

      Ho sento pero no en puc estar d’acord! El del domino fa perdre temps, el colour clock mai no arriba a passar de 24:00:00 per tant va malgastant recursos, el dels mosques hauria de menjar més bitxos per ser realment eficient i el dels ous ferrats és un error de concepte. És més obvi que has d’agafar el irracional… És la única opció racional de les presentades! Et donarà una idea més precisa de l’hora que el sol i podràs refrescar els teus coneixements de mates, què més pots pretendre d’un rellotge? Que t’indiqui la temperatura corporal, el nivell de serotonina, dopamina i melatonina disponible al teu cos contrastada amb la referència d’un cos humà amb metabolisme super-ajustat al cicle solar de la zona on vius??

  6. XeXu escrigué:

    Per triar bé hauré de veure els vídeos, però m’ha agradat el colour clock, miraré de posar-lo de fons de pantalla a casa. És curiós. També m’ha agradat l’irracional, però no sé si tinc el carnet de friki premium com per portar-lo.

  7. Eva A. escrigué:

    Quines ganes de complicar-se la vida!

  8. Xavier Pujol escrigué:

    El rellotge menja-mosques li treu el menjar ala boca als pobres pollets d’oreneta.
    De moment seguiré amb el Time Force que em van regalar.

  9. Consol escrigué:

    El rellotge irracional m’ha agradat molt per portar-lo a les vacances i visitar museus d’art contemporani. La correspondència d’una hora amb un color és una idea suggerent, per exemple, per saber quina és l’hora blava (del rellotge, clar).

  10. Sergi escrigué:

    Té un punt de paradoxa el rellotge irracional. Un rellotge jo el veig com un element molt racional.

    Després, paradoxalment, el dels colors és més irracional encara. Ideal per regalar a parelles que vulguis que trenquin:

    -Ep, que havíem quedat a les blau topazi amb un quart i mig de malva.
    -Tia, no veus els meus cromosomes XY? Jo només distingeixo 10 colors. Havíem quedat a les marró en punt.

    • Pons escrigué:

      subscric la situació de parella com si ja l’hagués viscut

    • ahse escrigué:

      El rellotge és la cosa més irracional que mai s’ha inventat al món: t’està mesurant la descomposició d’una manera més precisa que no pots no preguntar-te per què ho voldries realment saber!!

      El dels colors malgasta recursos. :-P

  11. Clidice escrigué:

    el d’irracionals el millor. el del dòmino t’acaba fent la lia un pitxu, el de les mosques, tot i que m’agraden les plantes carnívores no sé si m’adaptaria a un rellotge carnívor, el del color de l’hora … ves què vols que et digui i el de coloraines-xaxi-pirul·li … naaaaaa

Comenta que es gratuït, de moment...

