Cas típic 2121: noi li agrada noia, noi li agrada la setmana sense l’ahse

Posted: 2015-04-13 in Blog

Em sap greu comunicar-vos que degut a una parada de manteniment programada el servei d’ahse que ofereix infatigablement aquest blog quedarà suspès durant els cinc posts d’aquesta setmana. L’aturada del servei es per una bona causa, es tracta d’actualitzar el software de l’ahse per tal que pugui defensar la divinitat del Pons d’una manera renovada. El paquet d’insults e improperis varis que rebran els comentaris hostils contra la meva persona també es veurà renovat i vigoritzat gràcies al nou software.

Se que les costums costen d’abandonar, per tan si durant aquesta setmana trobeu a faltar que algú us insulti podeu demanar-li als vostres amics i familiars a veure si us poden donar un cop de mà. En última instància li podeu demanar el becari, però us avanço que seran insults vulgars i plens de faltes d’ortografia.

Aprofitaré aquesta setmana per conèixer realment quantes visites reals té aquest blog sense comptar els milers de visites de l’ahse que deu fer diàriament. També aprofitaré aquesta setmana per deixar anar uns quants posts sobre sèries i llibres, els quals son els posts menys preferits per l’ahse, i crec que de tothom en general. Quina porqueria de setmana, no? Sense ahse i amb posts sense cap interès no m’estranyaria que no vingués ningú a veurem… Estic provant l’estratègia de la llàstima a veure si funciona; si no funciona tornaré a les amenaces de tota la vida que van prou bé.

Gaudiu o patiu d’aquesta setmana ahse-free!

PD: No em faig responsable si al final l’ahse acaba traient el cap per aquí.

Comentaris
  1. Clidice escrigué:

    no se’n podrà estar, ja ho veuràs

  2. McAbeu escrigué:

    Jo vull que em tornis els diners de l’entrada, que he pagat per tenir l’espectacle complet!!!

  3. Allau escrigué:

    Em pensava que l’ahse era pràcticament perfecta i no requeria manteniment. Estava a punt de demanar-te on la vas comprar, perquè va bé tenir-ne una perquè et facin comentaris amb una mica de solta.

    • Pons escrigué:

      Aquí està el problema que jo no la vaig comprar, simplement un dia va aparèixer per quedar-se i d’això ja fa molts anys.
      PD: Més que “mica” jo potser hauria dit “poca” XD

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Fa una mica de por, no?
    Què passarà a final de la setmana? tindràs una enyorança insuportable… ja l’hauràs oblidat… t’hauràs deprimit sense la seva defensa incondicional…?
    I ella? segur que quan torni se’n podrà estar de fer un repàs al que s’ha dit aquí? Segur que no tindrà temptacions de venjança?

    • Pons escrigué:

      Por? No, la por es quan hi ha l’ahse

      Crec que ho aguantaré, al principi dels temps (del blog) no hi havia ahse i vaig sobreviure.

      Segur que al tornar fer un repàs, no en tinc cap dubte.

  5. XeXu escrigué:

    Pons’s Blog ciudad sin ley. Aquesta setmana també és de vacances per nosaltres, no? Serà avorrit, però et visitarem, home, perquè no et sentis tan sol. Tant de bo el nou software de l’AhSe contingui algun bug que faci que de tant en tant calgui aplicar actualitzacions que la mantinguin temporalment inactiva. Qui la programa, tu mateix?

    • bruixeta escrigué:

      Ja sabràs viure sense l’ashe?
      Parlant de llibres… a Viena vaig veure una aparador d’una llibreria, clar no seria pas d’una sabateria, ple de llibres de Terry Pratchett i no vaig poder estar-me de fer-li una foto pensant en tu. Ja ho veus… perquè desprès et queixis.
      Si sabes posar imatges als comentaris te la posaria i tot

      • Pons escrigué:

        El primer terç de vida del blog va ser sense ahse, per tan una setmana no sembla tan de temps.

        Fora d’aquest país en Pratchett té la fama que es mereix. Trobar una llibreria amb llibres seus no es cap sorpresa. Ara quan trobis una sabateria o pastisseria amb llibres d’en Pratchett llavors si que vull veure la foto!

        PD No em sorpèn que no sàpigues posar fotos als comentaris quan ni tan sols saps posar un comentari en el lloc que toca :P

    • Pons escrigué:

      Gràcies per fer l’esforç per visitar-me…
      Jo no la programo, ni se què o qui ho fa. Hi ha temes que ni jo mateix estic autoritzar a saber >_<

      • XeXu escrigué:

        Estem parlant d’una intel·ligència superior? Potser amb això estem demostrant l’existència d’un déu, sigui el que sigui. No crec que hi hagi cap humà capaç de programar un ens com AhSe, però sí que hi deu haver humans capaços d’escriure sobre ella, fer-ne cròniques com a ésser mitològic que només rendeix comptes davant d’en Pons. Fascinant món, el d’AhSe, se n’escriuran rius de tinta.

  6. Eva A. escrigué:

    No pot ser que necessite tant de manteniment… És una estratagema de l’ahse perquè li donem la benvinguda la setmana que ve, no?

  7. Xavier Pujol escrigué:

    Perdoneu la meva ignorància. Qui és l’ahse?

  8. joana escrigué:

    Visites n’has tingut! així que no et queixis

  9. Sergi escrigué:

    Feliç setmana sense l’ahse!

    La veritat és que no m’ho esperava: un virus informàtic al qual cal fer-li manteniment. Cosas veredes…

  10. estranger escrigué:

    L´Ahse és mereix un… com n´hi diuen a les sèries ? Un spin off, em penso. Li podríes fer de productor executiu.

    Salut, Pons.

  11. ignasioliveras escrigué:

    Avui trobo a faltar un punt de cinisme…

  12. Roselles escrigué:

    No no, sense l’Ashe aquest bloc no serà el mateix. Sou el ying i el yang, us necessiteu!

  13. rits escrigué:

    Avui m’has recordat massa a la peli Her. Em nego a creure que l’Ashe sigui així. No pot ser. Espero que torni aviat allà on sigui, que no és pas un sistema operatiu.

  14. […] trobem el 2281–2282–2283–2284–2285: Història de Sant Nicolau, la 2121: Setmana sense l’ahse 2079,  els 2069: Premis Pons, i 2242–2243. Per tan ja se quin […]

Comenta que es gratuït, de moment...

