Cas típic 2129: noi li agrada noia, noi li agraden els llibres

Posted: 2015-04-23 in Actualitat, Llibres, Monogràfic

Feliç dia del llibre!

Quin serà el llibres més venut aquest Sant Jordi? Ni idea, però l’anomenat “Coses amb les que NO t’hauries de masturbar” crec que no.
Imágenes-con-las-que-no-te-deberías-masturbar-4

20 portades desconcertants de llibres. Per exemple, el gran llibre per pintar vagines.
big-coloring-book-of-vaginas

Com es fomenten les visites en una biblioteca a Escòcia? Doncs amb una exhibició de ball en barra! Si es que ens porten anys d’avantatge!
pole-biblio

5 llibres amb boniques infografies. Best American Infographics 2013, Super Graphic, Life in 5 seconds, Coolness Graphed i Paris vs New York.

Acabo amb un bonic efecte dominó fet amb llibres, que sinó podria ser avui?

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Realment no entenc de on han sortit tots aquests llibres.

  2. Xavier Pujol escrigué:

    Domino-llibres.. fantàstic!

  3. McAbeu escrigué:

    Un post ben cultural, no esperàvem menys de tu. Bon Sant Jordi, PONS.

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Un post divertit.
    M’he emocionat amb el dominó!
    Quina passada el dominó! quina feinada a fer-ho, quants llibres, que bonic! i… quina feinada a tornar-ho tot a lloc!!
    Bon Sant Jordi!

  5. XeXu escrigué:

    M’he quedat perplex mirant les portades desconcertants… després d’això me n’hauré d’anar a fer alguna cosa de profit perquè no puc llegir res més…

    • Pons escrigué:

      la de “com cagar en el bosc” té tela si es cert que s’han venut més d’un milió de copies

      • XeXu escrigué:

        Has de pensar que aporta una informació necessària, quants cops ens he trobat amb aquesta necessitat i no hem sabut què fer? Jo l’aniria encarregant per abans de la propera excursió.

        De fet jo venia perquè m’han canviat l’ordinador de la feina i no sabia si em guardaria les dades. No ho ha fet i ara he d’introduir l’usuari i aquestes coses altre cop (maleït wordpress no enllaçat amb el compte google). Però la bona notícia és que ara sí que podré veure els vídeos!! Però ja els miro una altra estona que ara me’n vaig a ramblejar.

        • Pons escrigué:

          t’han canviat l’ordinador de la feina expressament per tal que poguessis veure els vídeos del meu blog?! Oh! quin detall!

        • ahse escrigué:

          Mira que són molt considerats els informàtics de la teva feina…
          Gloria eterna al Pons ^^

          • XeXu escrigué:

            Doncs val a dir que l’informàtic de la meva feina és molt maco i un paio molt agradable, gens nerd. Sort que no ens ha tocat un com tu…

  6. Eva escrigué:

    Ah, que tu no vas a les biblioteques a fer pole dance? No em diràs hi que vas a llegir?

    (Ai, perdona, que havia de fer un comentari de llibres. Recicla el d’ahir.)

  7. Roselles escrigué:

    Pons’s blog, sempre donant alternatives. Provaré de llegir com la noia de la barra, se la veu prou còmoda.

    Feliç Sant Jordi!

  8. Gemma Sara escrigué:

    Feliç St Jordi Pons!! molt instructiu i enriquidor aquest post, ja sabia jo que els llibres servien per alguna cosa!

  9. Consol escrigué:

    L’efecte dominó m’ha encantat. Les coses que es poden fer amb llibres!
    Bon San Jordi, Pons.

  10. ninona1206 escrigué:

    Bona diada i curiosos llibres, tot i q,dubto q estiguin a cap llista de vendes.
    Espectacular el domino

    • Pons escrigué:

      vols dir que no? El de “Aumentar pechos con el poder de la mente” té tota tots els números de ser un bestseller!

  11. Pere escrigué:

    Cert que el dominó de llibres és una passada però, em pregunte jo, i algú no podria considerar que es maltractament dels llibres? Especialment els que cauen de certa altura… Res, dubtes que té un.

    I altra cosa és la faenata de montar i desmontar el dominó. La primera almenys té el seu objectiu, però això de tornar els llibres al seu lloc haurà sigut d’un desagraït…

    • Pons escrigué:

      Cap llibre s’ha queixat de maltractament ;)

      Als voluntaris els van convidar a pizza, algo es algo

    • ahse escrigué:

      Doncs ja pots organitzar una mani contra els maltractaments dels llibres i l’efecte domino. Seria tot un èxit!! Jo, el Pons i el becari vindriem a animar-us des de lluny, pensa’t-ho!

  12. glòria escrigué:

    Doncs dubtant, dubtant, encara no m’he comprat cap llibre. Encara no m’he decidit si per els dels pits o el dels tractors. De cagar correctament al bosc ja en sé des de joveneta.
    Molta feina col·locar els llibre per l’efecte domino, però si els van donar pizza…
    Ara els que els van tenir que tornar al lloc potser és mereixerien unes vacances.

Comenta que es gratuït, de moment...

