Cas típic 2132: noi li agrada noia, noi li agraden els esports mortals

Posted: 2015-04-28 in Entreteniments

Red Bull, patrocinador de tots els esports estranys, també patrocina aquest post.

Pinball a mida real: Fet amb boles humanes que s’han de moure amb monopatí.

Rècord Guiness de Salt en matalàs: 17 metres d’alçada, poca broma.

Bossaball = Voleibol + fútbol + acrobacias + capoeira.

Kung Fu voley: Una barreja de voley, kung fu i futbol.

Surf en flames

Quin us ha agradat més o quin us agradaria practicar?

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    La única cosa que realment falta dins de posts d’aquest tipus és el ben merescut “Visca el Pons!”, sense el qual totes aquestes atraccions poc atractives realment no tenen cap sentit d’existir. Què és això pinball amb skateboards, blob jumps a alçades varies, bossa-tonteria on la pilota sobra, volei amb els peus o surf amb flames, sino una gran celebració de la magnificència del Pons?!

  2. McAbeu escrigué:

    Hi ha gent que té molta imaginació i molt poca feina, però si ells es diverteixen qui som nosaltres per posar-lis pegues a aquests esports tan “interessants”. ;-)

  3. JOMATEIXA escrigué:

    He començat a mirar-ho però ho he deixat córrer. Quan veig a la tele de vegades aquests mix que fan que la gent es va pegant patacades també ho he de deixar córrer. És que em fa mal, sóc massa patidora, no hi puc fer més.
    He sentit a dir que un Redbull és com 7 cafès…

  4. Xavier Pujol escrigué:

    Estèticament el surf en flames és espectacular. Sort que generalment a la Barceloneta no hi ha onades tan espectaculars, sinó aviat ens socarriríem a la sorra i a l’aigua.

  5. Pere escrigué:

    M’ha encantat el salt en matalàs, és una fricada genial.
    I m’agradaria conéixer al tipo creatiu que va tindre la brillant idea de dissenyar el matalàs adequat. Transmet-li la meua enhorabona.

  6. XeXu escrigué:

    La gent ja no sap què fer per prendre mal de manera justificada: ‘és que estava practicant esport, que és molt sa’! I van i s’agafen la baixa laboral, és clar.

    A mi de tots aquests el que m’ha fet més gràcia, tot i que no sé si tindria collons, és aquest que et fan saltar fins a 17 metres d’alt amb la lona aquesta. Déu n’hi do com surt disparat el paio…

  7. Josep escrigué:

    Si l’esport és tan bo, per què hi ha una especialitat mèdica que se’n dedicada?

  8. Roselles escrigué:

    Jo provaria la versió per covards del matalàs, que és el que més m’ha agradat.
    Amb aquests posts no ajudes gens a promoure l’esport, que ho sàpigues.

  9. Eva escrigué:

    Més mortals que anar en bici per la ciutat?

  10. Assumpta Casadejús escrigué:

    A mi el que m’ha fet riure molt és l’eslògan aquest de “Redbull, presente en todos los deportes en que te puedes matar”… serà humor negre, certament, però m’ha fet molta gràcia (encara ric! hehe) en quant aquests esports. No sé… Em conformo amb un magnífic partit de futbol tradicional on Messi, Neymar i Suárez facin de les seves… és insuperable :-)

    Però bé… de joveneta m’encantaven els pinballs, poder ser bola de pinball potser m’hagués fet gràcia, però no amb monopatí, potser amb patins normals, que eren els que jo feia servir… Ara, actualment, tal com n’estic d’envellida, només puc practicar el sillon-ball.

    En tot cas, el que no m’ha agradat és el del surf in flames… s’ha de ser tonto, eh? cremen una taula d’aquestes cada vegada?
    El Bossaball, maco per jugar, però no per competir, segur que es descompten cada dos per tres… “A com anem araaaaa?… noooooo que l’has tocat amb el peeeu!… però si era des del trampolíiiii… amb la ma val meeeenys”… Un embolic total.

  11. jpmerch escrigué:

    En el meu actual estat de forma, crec que qualsevol esport em podria matar, fins i tot, una partida de petanca.

    • ahse escrigué:

      Fumes? Beus? Drogues? Couch potato?

    • Pons escrigué:

      Quan escriguis els comentaris ves amb compte i prem les tecles amb suavitat, no voldria que patissis un infart (amb lo que costa trobar un comentarista més o menys fidel avui en dia)

  12. estranger escrigué:

    El kung fu volei, si tingués la tècnica per jugar, seria el que triaria. La resta no tenen molt de mèrit, la veritat.

    Salut, Pons.

Comenta que es gratuït, de moment...

