Cas típic 2136: noi li agrada noia, noi li agrada star wars

Posted: 2015-05-04 in Actualitat, Cine

Feliç dia de Star Wars! Endevineu de què va el post d’avui? M’encanta tenir lectors tan espavilats ^^

Te estrella de la mort.
ed08_star_wars_death_star_tea_infuser-300x230

Hi ha un freak que s’ha fet el seu propi Falcó Mil·lenari a escala real.
MillenniumFalconCockpit

Un combat musical de Star Wars

Star Wars estil anime

Acabem amb moments entranyables pare i fill
CR_636798_darth_vader

Per cert, ara que ha començat la cinquena de joc de trons cal que recordeu el CT1903

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    No entenc el últim moment pare i fill…

  2. McAbeu escrigué:

    M’agrada Star Wars i m’encanten els CT dedicats a Star Wars, Difícil triar però aquesta vegada em quedo amb el vídeo del combat musical. És genial. Molt friki, però genial. :-)

  3. XeXu escrigué:

    M’agraden les vinyetes aquestes, segur que Vader va ser un bon pare! Total, com que no he seguit la sèrie, i m’interessa poc, m’agrada quan se’n foten una mica.

    La 5a de GoT és més aviat fluixa, i ja li poden canviar el nom, perquè té poc dels llibres que l’han originada…

    • Pons escrigué:

      Si coneguessis la saga et farien més gràcia, jo no ho conec tot, però per exemple el “no ets molt baixet per ser un stormtrooper”? es diu a la peli quan el luke es disfressa com a tal.

      Ja et diré quan vegi la cinquena

    • ahse escrigué:

      Et mors de ganes que el Pons et conti la cinquena, oi? Confessa-ho!!

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Unes vinyetes molt divertides. El que m’ha agradat molt ha sigut el combat musical :DD

  5. Roselles escrigué:

    Una mica com el Xexu: No he seguit Star Wars, però les vinyetes estan força bé (quan entenc l’acudit). Com a l’anunci de Volkswagen, que em va fer tanta gràcia que fins i tot durant un temps em vaig posar una foto del nen amb el casc de Darth Vader de perfil al facebook.

  6. Gemma Sara escrigué:

    Hahaha! M’ha encantat el “Are we there yet?”

  7. Teresa Duch escrigué:

    Doncs mira, m’han agradat més els dibuixets, preciosos, que les pel·lícules. Amb tu, tot és una descoberta. De tot cor, eh? Estic ben seriosa ara mateix.

  8. estranger escrigué:

    Un dels dies més feliços de la meva vida va ser quan vaig sortir del cinema amb nou anys després de veure la primera . I uns anys més tard després de veure la tercera i la princesa Leia presonera del gran Jabba. Molta gent de la meva generació vam quedar marcats per aquell començament de pel.lícula…

    En fi, els músics si que són freakies. Fer-se un falcó Mil.lenari a escala 1:1 però, ho supera tot, sens dubte.

    Que la força t´acompanyi !

    Salut Pons

    • ahse escrigué:

      Al principi pensava que el dia feliç que esmentaves es devia a aquest CT o un altre CT paregut, però diguem… hi ha gent que surt feliç del cine, a saber com s’ho fa…

    • Pons escrigué:

      I la segona no? Per mi la segona és la millor! Que guanyi el costat fosc és genial :D

  9. Xavier Pujol escrigué:

    Aquesta sí que és una sèrie cinematogràfica internacionalment (i intergeneracionalment) coneguda!!

  10. ignasioliveras escrigué:

    Ja em tens aquí, Pons… és que a qui se li ocorre fer aquest post el dia que estic treballant pels secans de Lleida… ja sé, ja, que és allò del “may the force be with you” però és que el quatre no hi arribava…

    Jo amb això d’Star Wars tinc una relació complexa: quan tenia uns vint anys, vaig passar uns dies a casa una amiga en un poblet del Montsec i anàvem per les tardes a un bar d’Artesa de Segre on no se’ls va ocórrer una altra cosa que passar-nos la primera trilogia seguida en una mateixa tarda (després van fer el mateix amb l’Indiana Jones). Em vaig empatxar, no vaig entendre res i vaig abandonar el tema totalment. Fins fa un parell d’anys que el meu fill me les va reclamar i vam fer una sessió en sis dissabtes per posar-nos al dia. Ara ja sé de què va i a casa tenim rèpliques fetes amb Lego del Falcó mil·lenari i no sé quantes naus més… tot un descobriment intergeneracional… o post-generacional?

    • ahse escrigué:

      Benvingut!! Com que has arribat una mica tard doncs… malament, la porta te l’ha de obrir l’AhSe! Ja veus, en aquests moments el Pons està molt ocupat i no podrà atendre’t. Però alegra’t que encara podria haver estat pitjor, imagina’t si la porta te l’havia d’haver obert el becari ;-)

      No sé com et pots permetre estar treballant pels secans de Lleida tot just quan al Pons’s blog s’ha de publicar un CT de Star Wars! Potser t’hauries de revisar el schedule del treball i les planificacions, no? Si segueixes així arribaràs un dia a enviar al teu fill a llegir els CT-s i fer-te els resums post-generacionals…

    • Pons escrigué:

      El teu fill promet. Quan dius que passarà pel meu blog?

Comenta que es gratuït, de moment...

