Cas típic 2137: noi li agrada noia, noi li agrada portar una sabata de cada color

Posted: 2015-05-05 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia de portar una sabata de cada color! (va ser diumenge) Post sobre sabates i també roba en general ^^

Unes sabates de tacó còmodes, amb amortidors incorporat.
Tacones-contra-impactos-1

Els cordons automàtics de Marty McFly sortiran aquest any!
19fse09bpkuimgif

Bosses que es converteixen en cremalleres.

Acabo amb un vestit interactiu que canvia amb la llum i el moviment.

Per cert, ara que ha començat la cinquena de joc de trons cal que recordeu el CT1903

BCPP: Eva

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Quin horror les sabates aquestes amb amortidor! On les has trobat!! Abans em faig una bossa de cremalleres amb forats que espatllar-me els peus amb aquesta brossa erroniament anomenada “sabata”…

  2. McAbeu ha dit:

    Estic pensant en el japonès que es va trencar el cap per aconseguir inventar unes cremalleres que es converteixen en bosses (sens dubte una idea de gran utilitat) i com se sentirà quan vegi que tu dius que el que ha inventat és una bossa que es converteix en cremallera (que evidentment és una cosa que no serveix per a res), Es deprimirà, segur! ;-)

    Ah, i els cordons automàtics sí que són un gran invent. Millor que el velcro! :-DD

  3. Clidice ha dit:

    jo en vull de tot!!!!

  4. Eva ha dit:

    És tot molt pràctic, sobretot la bossa que es converteix en cremallera. De vegades tens una necessitat imperiosa de dur la cartera i les claus a les mans i lluir una fabulosa cremallera de metre i mig penjada al coll i… voilà, aquest japonès i tu ho heu entès!

  5. Roselles ha dit:

    Ni amortidors ni punyetes, “sabates de tacó còmodes” és un oxímoron. Si no em creus, prova tu de portar-les.
    I ara semblaré coqueta, però les bambes del McFly les trobo incombinables amb qualsevol peça del meu armari.
    La bossa-cremallera té la seva gràcia, no dic que no, però tampoc feia falta inventar-ho perquè no li veig cap avantatge respecte a qualsevol altra bossa petita. Fa modern, suposo.
    I el vestit és un horror. L’únic lloc que se m’acudeix per lluir-lo a la foscor és a la discoteca, on és probable que tot de personatges carregats d’alcohol aprofitin l’originalitat de la peça per lloar-lo (plastejar-te) i fotre’t mà. I quina angúnia, si sembla que el vestit tingui vida pròpia!

    PD: No segueixo GoT, suposo que vaig cometre l’error de veure els cinc primers capítols un rera l’altre. Si els hagués vist saltejats, com tinc per costum, potser em tindria enganxada.

  6. Xavier Pujol ha dit:

    El quart video és deliciós. Fins i (o sobre) tot la música de piano.

  7. JOMATEIXA ha dit:

    A mi els cordons automàtics i els vestits interactius em fan una mica de iuiu, “vida pròpia”, no gràcies.
    El senyor de la cremallera bossa m’ha recordat un humorista que ja és mort, que feia de metge en una sèrie, i com tinc molt mala memòria amb els noms, no recordo com es deia.

  8. XeXu ha dit:

    Ja es veu que el director de Back to the Future era tot un visionari, com que ens trobem a l’any en el futur en que viatjava en Marti McFly, ara tenim cordons automàtics i aeropatins!

  9. Consol ha dit:

    La bossa-cremallera m’ha agradat, potser es podria convertir en un cinturó-bossa . Tot molt enginyós, la creativitat al poder!

  10. Elfreelang ha dit:

    on les trobes aquestes fricades senyor pons? sabates de dos colors? bosses cremallera ? increïble

  11. rits ha dit:

    Aquest dia el vaig celebrar sense ni saber-ho!! http://riboru.blogspot.com/2013/04/despiste.html

Comenta que es gratuït, de moment...

