Cas típic 2148: noi li agrada noia, noi li agrada batmantejar

Posted: 2015-05-20 in Monogràfic

Sou esportistes? Esportistes normals? o esportistes d’esports estranys? No sabeu què es un esport estrany? Us hauré de donar exemples…

Surf en flames

Batmantejar

Malabarismes a 4 extremitats

Campionat d’expulsar aigua pel nas

Per acabar una recopilació d’esportistes extrems de debò.

Actualització: Com que el vídeo del Batmantejar no va i lo del surf en flames ja ho havia posat en un altre post us regalo dos esports més.

El crack dels boomerangs

La crack de saltar a corda, 332 saltets en un minut.

Comentaris
  1. McAbeu escrigué:

    M’ha agradat el de la noia malabarista però veure’l, no per fer-lo jo. De fet, cap d’aquests “esports” està fet per a mi, ja t’ho dic ara.

    PS: No es veu el vídeo del “batmaning”, però si és una cosa semblant al “plaking” (com diuen a l’enllaç que has posat) tampoc m’interessa gaire. Ho sento.

    • Pons escrigué:

      Per quins esports estàs fet?

      PD: Et vaig trobar a faltar en el post d’ahir que justament anava sobre un problema matemàtic ;)

      • McAbeu escrigué:

        No t’ho sabria dir, sóc poc esportista jo. Saltar amb corda, segur que no. Potser això dels bumerangs sempre que tornessin just al lloc d’origen… ja t’he dit que sóc poc esportista,

        Vaig llegir el teu relat però reconec que em va fer mandra augmentar els meus coneixements sobre els problemes NP-Complets en general i no vaig anar a repassar els enllaços, segur que molt interessants, que vas posar. Per això vaig preferir no dir-te res.

        Ja ho veus, poc esportista i, a més, mandrós.. potser que em posi les piles, no?. :-P

        • ahse escrigué:

          Sempre et pots espavilar endollant-te directament a la presa de corrent. Pensa que les piles sempre surten més cares i es gasten ràpidament ;-)

  2. XeXu escrigué:

    Tots aquests presumits que surten a l’últim vídeo només els agrada fer-se veure, cap mena de mèrit en el que fan. La veritable heroïna és la noia malabarista, aquesta sí que en sap! Que la fitxi el Cirque du Soleil!

  3. Eva escrigué:

    Si contestes que no a la primera pregunta ja no estàs obligat a veure els vídeos, veritat?

    (El de la dona peulabarista m’ha agradat, sí).

  4. Pere escrigué:

    Per a això de tirar aigua pel nas cal disfressar-se d’esportista?

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Quin domini de les pilotes, la noia dels peus i mans!
    El Guillem Tell del boomerang si alguna vegada té un mal dia li trencarà al coll a a algú.
    Finalment, un reconeixement, al “juli” dels saltadors de corda.
    La resta de mortals haurem de seguir practicant el ganxo del ping pong. A mi encara em costa.

    • Pons escrigué:

      Es poden fer ganxos amb el ping pong? Jo del ping pong només conec el ping pong show tailandès ehem… i perquè un amic m’ho ha explicat…

  6. Roselles escrigué:

    M’ha agradat el dels boomerangs, quin crack! La resta també té mèrit, però quan ja t’has acostumat a veure dia sí dia també a gent jugant-se la vida en esports extrems, no impacta tant.

    Fa anys que quan surto a prendre algo per la nit (cada cop menys sovint) acostumo a jugar a dards. A Catalunya és un esport, així que puc dir que faig esport de tant en tant.

    • Pons escrigué:

      Dards! Fa un temps jo també hi jugava! Bàsicament érem tres els que jugàvem, tot i que a vegades podíem ser cinc. Teníem (tenim, existeix encara!) un excel amb les estadístiques apuntades xD

      • Roselles escrigué:

        Es que és l’esport nacional dels bars de Catalunya XD
        Apuntàveu les estadístiques? Quina professionalitat! Segur que éreu dels que us portaveu els dards de casa!

      • ahse escrigué:

        Què fort!! Fa [molt de] temps jo també hi jugava! Un dia hauriem de fer el torneig l’AhSe vs. el Pons! hahaha

  7. JOMATEIXA escrigué:

    Justament el de batmantejar no el puc veure.
    Això sí que són esports estranys. I estic d’acord en que la malabarista té molt mèrit.

  8. Teresa Duch escrigué:

    Pons, el meu esport és el de la poca constància en l’esport. És pesat, no et pensis. Quan estic ben entrenada en un, canvio a un altre.

  9. Assumpta Casadejús escrigué:

    M’agrada molt el de la noia malabarista amb les pilotes de bàsquet, té molt de mèrit! Voto per ella!!

    Això de treure aigua pel nas ho trobo una mica “marranot”… però probablement sigui molt sa per mantenir una bona higiene “nassal” :-DD

    • Pons escrigué:

      prenc nota del munt de comentaristes que li crida l’atenció la gent que fa coses amb pilotes que no “en pilotes”

  10. ahse escrigué:

    A mi em surt que el video del batmanteig does not exist. Sóc jo o el becari?

  11. ahse escrigué:

    Ostres… Quina forma tenen alguns!! jo només arribo a 120 salts en un minut… :-(

  12. Consol escrigué:

    Comencen a no agradar-me això que diuen “esports de risc” i cada cop em recorden més a fer circ. Prefereixo a la gent que fa circ (si he de triar uns o altres) i que ho fa pel que és: un espectacle que entreté i que té una determinada estètica.

    • ahse escrigué:

      No has experimentat mai la pujada hormonal que t’ofereixen els esports de risc, eh? És igual d’adictiva que qualsevol altra droga, però és molt natural. Tu t’ho perds…

    • Pons escrigué:

      Fa molt de temps que no vaig al circ, des de que hi havia elefants i estava ben vist, eren altres temps

  13. Allau escrigué:

    Com que sempre trigues a descobrir els meus apunts que més t’interessen, t’avanço que demà va d’un Pratchett que em sembla que no coneixes, però que m’ha deixat plenament satisfet. Salut!

  14. Sergi escrigué:

    El vídeo de batmantejar no es veu. Ara em quedaré amb el dubte de si es tracta de fer esport vestit de Batman o vestit amb una batamanta.

  15. ÒscarAzAl escrigué:

    Doncs jo trobo que això de treure aigua pel nas és un esport bastant de risc. Aquesta gent no estan gaire bé…

Comenta que es gratuït, de moment...

