Cas típic 2149: noi li agrada noia, noi li agrada passar l’estona

Posted: 2015-05-21 in Monogràfic

Perquè no us avorriu us porto unes idees per passar el temps.

Podeu posar coses en equilibri fins que s’aguantin.
CR_494639_estudiar_arquitectura

Un altre que posa coses en equilibri

Fer un dibuixet amb puntets, uns 3,2 milions per exemple

Una màquina de Rude-Goldberg amb 300 passos

O sinó sempre podeu fer la versió portàtil

Acabo amb el clàssic de les fitxes de domino fetes amb fitxes de domino.

Comentaris
  1. McAbeu escrigué:

    Al CT d’ahir em va ser fàcil descartar però avui m’ho has posat difícil tots són prou bons.
    De totes maneres, em quedo amb la màquina de Rube Goldberg que la secció dels invents del professor Franz de Copenhague del TBO era una de les meves preferides. :-)

  2. XeXu escrigué:

    Força distret el CT d’avui, certament. Per mi els millors són el paio que posa coses en equilibri i la màquina de Rude Goblung (whatever) de butxaca. Només amb la cara del paio ja és un vídeo molt entranyable.

  3. Pere escrigué:

    Coincidisc amb el Xexu, la cara del tio i la maquineta mini Goldberg en sí són molt entranyables.

  4. Eva escrigué:

    A Melvin ja el coneixia. De fet, jo les postals de rotondes sempre les escric sempre així. I no és per avorriment, eh? No em solc avorrir. I si és donés aquest improbable cas, llavors agafaria un llibre de Terry Pratchett o deixaria comentaris en blogs mundialment coneguts.

  5. JOMATEIXA escrigué:

    És fantàstic, però jo estic massa desequilibrada, no podria fer cap d’aquestes coses.

    • Pons escrigué:

      Aneu amb compte que jomateixa està desequilibrada ;)

    • ahse escrigué:

      Si necessites suport estic a la porta del Pons’s blog. hehehe

    • JOMATEIXA escrigué:

      de vegades m’agrada dir… “cuidado, que estoy muy loca” “que estoy muy loca” (ho dic en castellà perquè fa més riure)
      :DD
      ;DD
      Les meves filles es moren de riure… JOMATEIXA ensenyant a les meves filles que és positiu estar una mica desequilibrat des de fa 16 anys…

  6. Ada escrigué:

    Tot té el seu mèrit, però crec que el que més costa de fer és el dibuix/quadre dels puntets… quina paciència, equilibri, sentit del tot, i polse que s’ha de tindre… no, jo tampoc podria, no tinc paciència ni pols… ni sentit del tot! Pons, quins descobriments més apassionants que ens fas, ja no podré drormir aquesta nit pensant en el què he llegit al teu pou de sabiduria… On està Ashe? o Ahse?

  7. glòria escrigué:

    Tot molt curiós, però de les maneres de perdre el temps la que m’ha fet més gràcia és la màquina dels 300 passos.

  8. Xavier Pujol escrigué:

    Veure com s’smicolen, com un domino les parets fetes amb peces de plàstic.de colors. És una metàfora de la vida.
    Després s’han de classificar altre cop els colors?

  9. Consol escrigué:

    La màquina de Goldberg també m’ha fet pensar en els invents del TBO (que moderns eren els antics) Veig que hi ha gent que se les inventa totes per passar l’estona. Quanta creativitat!

  10. ÒscarAzAl escrigué:

    L’edició del Quixot del meu avi tenia il·lustracions fetes amb molts puntets i em fascinaven. Tenien molts més detalls que el que fa aquest home.

    • ahse escrigué:

      Els llibres que jo tenia de nena tenien uns dibuixos fascinants que em feien trencar-los les pàgines. Hi havia molts més detalls en el fet de trencar un paper ben dibuixat que el que fa aquell home.

    • Pons escrigué:

      Però el teu avi no ho va pujar a Vimeo!

Comenta que es gratuït, de moment...

