Cas típic 2151: noi li agrada noia, noi li agrada el dia de la tovallola

Posted: 2015-05-25 in Actualitat, Informàtica

Feliç dia de la tovallola! A una festivitat geek li toca un post geek.

Saps que ets geek quan… Una llista de fets que et converteixen en geek com per exemple “Preguntes al super si accepten paypal”.

Els millors comentaris en codi. Recopilació de stack overflow. Uns exemples:

/**
* For the brave souls who get this far: You are the chosen ones,
* the valiant knights of programming who toil away, without rest,
* fixing our most awful code. To you, true saviors, kings of men,
* I say this: never gonna give you up, never gonna let you down,
* never gonna run around and desert you. Never gonna make you cry,
* never gonna say goodbye. Never gonna tell a lie and hurt you.
*/

// Dear maintainer:
//
// Once you are done trying to ‘optimize’ this routine,
// and have realized what a terrible mistake that was,
// please increment the following counter as a warning
// to the next guy:
//
// total_hours_wasted_here = 42

Exception up = new Exception(“Something is really wrong.”);
throw up; //ha ha

//When I wrote this, only God and I understood what I was doing
//Now, God only knows

Error 404 del mon real
404-mundo-real

Us presento l’últim invent d’Apple, el iJam

PD: Recordeu la llei de Kerensky

Al final todo invento tecnológico acaba sufriendo las modificaciones necesarias para ver tías en pelotas.

Comentaris
  1. McAbeu escrigué:

    Malgrat el meu nom blogaire, jo sempre he fet servir Android i Windows i n’estava força convençut de la meva tria. Ara però, aquesta decisió està trontollant, aquest IJAM m’està fent plantejar entrar en el món Apple. M’han entrat ganes de mossegar la poma… o el pernil, millor dit. ;-)

    • Pons escrigué:

      justament el meu entrepà de l’esmorzar es de pernil ^^

    • ahse escrigué:

      Tu pensa que si aquest iJam fos de debo, seria un pot de melmelada – no sabria dir-te quina fruta, suposo que t’oferirien la possibilitat de triar el teu color favorit. ;-)

  2. XeXu escrigué:

    Això vol dir que demà és el dia del culte al Pons?

    Del vídeo, l’únic divertit és l’iJam nano. El tio fot molta ràbia.

  3. Eva escrigué:

    Em compraria un iJam si no fos tan haram…

    Avui al País Valencià és el dia del paquet de mocadors de paper (tot i quepot ser que en alguns pobles necessiten una tovallola, sí).

  4. Eva escrigué:

    El segon enllaç no funciona :(

    • Pons escrigué:

      Es clar que no! Què hi ha més típic en aquest blog que un enllaç o vídeo que no va? Aquest post el vaig escriure fa un any amb materials del 2009! Lo estrany es que encara funcioni algun enllaç!

      • Eva escrigué:

        Pensava que les coses que no funcionaven les feia el becari…

        • ahse escrigué:

          Correcte! Hi ha vegades quan fins i tot els comentaris del Pons estan retocats pel becari amb els seus intents malvats de trencar-nos la bona imatge…

  5. JOMATEIXA escrigué:

    suposo que jo sóc poc geek, vaig néixer una mica tard, però faig el que puc.

  6. Roselles escrigué:

    No coneixia aquesta celebració, m’ha fet gràcia que fos per Guía del Autoestopista Galáctico. El tinc pendent de llegir.

    No sóc gaire geek, però sort que aquest post és força suau, geekment parlant.

    Com a aportació friki (o no, decideix-ho tu mateix), comentaré que els d’Ankh-Morpork pensarien que deu ser diada a Klatch, per allò de “cabezatoallas”.

    • Pons escrigué:

      El primer de l’autoestopista galàctic es molt bo! (res a veure amb la peli) els següents es poden llegir però ja no son obligatoris.

      • Roselles escrigué:

        Últimament he estat una mica a la parra per causes de força major. He caigut avui que ahir era el dia de l’orgull friki (no relacionava geek amb friki, perdó!), i he sabut que és un dia triat per varis motius, entre ells en Pratchett. I resulta que vaig fer una al·lusió al frikisme i a en Pratchett sense saber ni que era el dia friki ni que en Pratchett estava pel mig! I no és maco això?
        Ho sento, però ho havia de dir!

        • Pons escrigué:

          Ja estàs trigant a llegir Ronda de Noche, novel·la on hi ha la famosa revolució del 25 de maig.

          • Roselles escrigué:

            Seguint l’ordre de La Guàrdia, és el següent quan acabi El quinto elefante, que tot just acabo de començar. Els estic llegint força seguits, i sé que m’arrisco a un empatx de Pratchett, però de moment no noto cap símptoma. Tinc a mà la Guía del autoestopista galáctico per si de cas.

          • Pons escrigué:

            D’acord que existeixen molts Pratchetts però són finits! Els has de saborejar bé ;)

    • ahse escrigué:

      El tens pendent de llegir??? Com és que encara et passeges per aquest planeta?

  7. Gemma Sara escrigué:

    Reconec que la Llei de Kerensky m’ha fet gràcia, encara que sigui masclistoide i tal… XD

  8. ahse escrigué:

    Sento dir que per culpa d’uns mal-funcionaments en el meu main() avui no podré celebrar el dia de la tovallola com cal.

    Recordo que fa temps jo també havia fet algun comentari guay en el codi…

  9. Consol escrigué:

    A part de la llei masclista de Kerensky, no he entès res de la resta però, amb franquesa, m’està bé, no em cal saber-ho tot i no penso fer cap esforç.

  10. ricard escrigué:

    Ha estat demostrada matemàticament la llei de Kerensky?

Comenta que es gratuït, de moment...

