Cas típic 2155: noi li agrada noia, la noia es un robot

Posted: 2015-05-29 in Ciència

Col·lecció de robots del futur en el present:

A-Pod: Robot formiga tot terreny

AirJelly: Medusses voladores

Robots autoensamblats voladors: A falta d’un nom millor, això es el que són:

Robot que camina i salta

PR2: Un robot jugador de billar

Robot soldat:

Beer me: El robot que et va a buscar una cervesa

PItarque: D’acord aquesta pàgina no es de robots de veritat, però són curiosos. Un exemple

BCPP: Ignasi

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    El títol del CT em sembla perfecte, hi tornaré cap a les 21:00 per mirar els videos. :-D

  2. McAbeu escrigué:

    Són xulos, eh?. Em costa decidir-me, quan tingui una casa domòtica me’n compraré un de cada. :-))

    Per cert, les meduses voladores t’han deixat mut? ;-)

  3. JOMATEIXA escrigué:

    A mi també m’han agradat molt les meduses.

  4. XeXu escrigué:

    D’aquí a skynet hi ha un sol pas. Ara són molt graciosets, juguen a billar, salten, porten birres… però aquests amb forma d’insecte ja comencen a semblar-se més al futur que ens espera als pobres humans. L’era d’AhSe està arribant.

  5. Clidice escrigué:

    els hexàpodes són genials perquè és un mètode de locomoció terriblement estable :) tenen molt futur. I Pitarque és una pàgina preciosa :)

  6. Roselles escrigué:

    L’últim és un prototip d’en Bender!!

    A mi el de la formiga i el que sembla una aranya em fa una mica d’angúnia, justament per semblar-se a bitxos. Però són els que els hi veig més futur.

    Apart de fer-me pensar que Terminator pot deixar de ser ciència ficció, el del robot que juga a billar i porta les birres em recorda al meme de l’ós de la segona guerra mundial. Veig molts riures, però jo per si de cas tancaria la porta de l’habitació amb clau abans d’anar a dormir.

  7. Pere escrigué:

    Mira que no m’agraden gens les meduses, però aquesta robòtica voladora m’ha encantat.

    En canvi, les formigues aquelles m’han fet poreta…

  8. Xavier Pujol escrigué:

    El dia que inventin robots futbolistes, se’ls acaba la bicoca als Messi, Ronaldo, Neymar i companyia.

  9. Eva escrigué:

    A mi m’agraden els robots Pitarque.

  10. ignasioliveras escrigué:

    Per un moment m’he pensat que dedicaves el post a l’Ahse…

    Em quedo amb les meduses com a atractiu… el del tanc fa més por i poca gràcia que altra cosa. I el del billar és molt potent tot i que no he entès res de l’explicació que ha donat el col·lega…

  11. cantireta escrigué:

    Jo vull l’últim. No sap corregir exàmens i tampoc coneix la l·l.

    Petons, maco.

  12. Consol escrigué:

    Molt macos tots i molt bon treball de recerca.

  13. ahse escrigué:

    El becari s’ha oblidat de posar també aquest video:

    • ignasioliveras escrigué:

      Al becari se li ha anat la mà aquest matí i ha penjat l’entrada de dilluns? Em sembla que va sent hora de canviar de becari…

      • ahse escrigué:

        No sé de quin matí em parles i estic segura que el Pons no ho sap tampoc! Però tens raó, i molta, ja va sent hora de veure la solidaritat dels comentaristes per ajudar al Pons’s blog de canviar de becari i poder contractar un que estigui més o menys ben pagat. Per tal de facilitar els pagaments, aviat en rebreu un correu electronic demanant les dades dels vostres comptes bancaris i el vostre acord per fer unes transferències mensuals de uns 5000 euros aproximadament. Gràcies per la vostra col·laboració, Pons’s blog no podria existir sense vosaltres ^^

      • Pons escrigué:

        no se de què parles…

  14. XeXu escrigué:

    A veure, què passa aquí. Em fas venir cap aquí en dissabte, pensant que hi ha hagut alguna desgràcia, o alguna notícia excepcional, i em trobo un page not found. Espero que el becari que ha perpetrat aquesta errada ja estigui acomiadat. I no content amb això, ens ha fet un spoiler. Així que s’acosta un post teu al Cartes… quina sorpresa serà, ui sí…

    • ahse escrigué:

      El becari està molt a prop del seu acomiadament, gràcies al vostre suport financer aviat en contractarem un molt millor!! Pons’s blog us estarà eternament agraït ;-)

    • Pons escrigué:

      Pons’s Blog, creant boles de fum des del 2006 ^^

  15. Eva escrigué:

    Ah, pensava que era l’única que tenia al·lucinacions…

    • ignasioliveras escrigué:

      I potser no anaves desencaminada i ets l’única en tenir al·lucinacions… lo meu no eren al·lucinacions ;-p

      • Eva escrigué:

        Touchée:)

        Seriosament, ara crec que no eren al·lucinacions: era una maniobra del becari per generar comentaris i així poder reclamar més plàtans. I ja en porta set…!

    • ahse escrigué:

      En aquest punt he d’estar d’acord amb l’ignasioliveras i insistir que potser vas tenir al·lucinacions sobre tot si veies alguna cosa rosa-violeta-blau_fosc…

  16. Ada escrigué:

    Acabe d’enterar-me que l’ahse és una dona!!!! iuhuuuuuuuuuuiuiuu!!! si? ho és?
    La medusa voladora molt bonica, però a casa no em cap… i on la podríem guardar?? i estaria bé que una persona poguera anar dins… així que jo em quede amb el robot-porta-birres… però primer m’agradaria tindre el robot aspiradora, que crec que és un gran invent.
    Saludets a tots!

    • ahse escrigué:

      Ostres, com ho hauràs fet… Amb l’il-lusió que tenia jo de ser una aranya gegant, pareguda a les formigues pero amb potes més llargues, fines, i moviments ràpids de microsegons…

    • Pons escrigué:

      jo també hem quedo amb el robot aspirador abans que la medussa

  17. glòria escrigué:

    La medusa m’ha agradat. A casa no em cap, la podria posar al pati, lligada d’una pota, no sigui que se’n vagi volant, però perd molta gràcia. El robot per portar cerveses no li veig gaire utilitat, tampoc en bec tantes. I l’estranya formiga em fa por. Te la pots trobar on menys t’ho esperes, i quin ensurt! O sigui que, com l’Ada, primer experimentaré amb un robot aspiradora, com el que té la meva amiga de li va de fa-bu-la!

    • ahse escrigué:

      Quin problema hi ha si poses una medusa al pati?? Li poses una cadena més llarga que pugui aixecar-se fins a un cert punt i ja està, no s’escaparà volant!

    • Pons escrigué:

      Has de comprar-te una casa més gran i després ja podràs adquirir els robots

  18. ahse escrigué:

    Flipo que un comentari tan impresentable com el de l’Ignasi hagi pogut endur-se un BCPP…

Comenta que es gratuït, de moment...

