Cas típic 2159: noi li agrada noia, noi li agrada abraçar al seu gat

Posted: 2015-06-04 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia d’abraçar el teu gat! No tens gat? Doncs abraça…. no es el meu problema! Per tan toca post de macarrons! No…

Exposició d’art basada en el Grumpy cat
grumpy_caballero-515x624

Gat inception, un gat dins un gat.
CR_839832_gato_en_un_gato

Col·lecció de 28 gats que han pres una mala decisió. Per exemple aquest que va perdre de vista on era el llangardaix
VJXPhr6

Un vídeo que… En fi, mireu-lo

El que fa més feliç un gat es una capsa de cartró

Comentaris
  1. Clidice escrigué:

    Jo no puc abraçar la meva gata, és una gata d’exterior i no es deixa abraçar, primer l’hauria d’atrapar, narcotitzar-la i després ja ho veuríem, per tant passo amb una abraçada virtual. El vídeo de Kitty City farà que tingui malsons durant dies :(

  2. JOMATEIXA escrigué:

    Mira que ja n’hi ha més que massa de vídeos de gats, però ens en poses més i no podem evitar tornar-ne a mirar.
    El de… “en fi, mireu-lo” es terrible, fa molta por.

  3. ahse escrigué:

    No tinc gat. I aviso que vaig somniar 2 serps, 1 negra i 1 blanca, que són els últims animals que mai se m’acudiria abraçar. A més que eren molt primes…

  4. XeXu escrigué:

    M’he passat una bona estona mirant gats que prenien decisions equivocades. Definitivament són l’espècie més evolucionada que hi ha, són tan llestos que aconsegueixen que no es noti…

    • Pons escrigué:

      A mi també m’agrada mol aquesta col·lecció, a part de la del llangardaix l’altra que m’agrada molt és el del coixí xD

      • XeXu escrigué:

        El gatet després no pot sortir de sota, massa pes, hahaha. Jo tinc debilitat per gats que s’espanten per sorolls o moviments sobtats. Ho reconec, sóc una mica fill de puta i amb el meu gat de vegades em parteixo per alguna putada que li faig. Els bots són espectaculars. Mira el de la torradora, quan salten les torrades, brutal. Com una bèstia que pot ser tan tranquil·la pot fer bots com aquests d’un ensurt?

        Per cert, que abans no ho he dit, però també he mirat el vídeo kitty city i… i… wtf!?

  5. maria escrigué:

    Com salta aquest del llangardaix. HEhehe…però escolta una cosa. Els gats normals es deixen abraçar? Els meus no.

  6. McAbeu escrigué:

    Això d’acaronar gats m’ha portat al cap la primera escena de “El Padrino”… però bé, els vídeos que has triat tu tampoc estan malament del tot. ;-)

  7. Xavier Pujol escrigué:

    Quan la meva filla era petita teníem una gata que anava a consolar-la quan plorava.

  8. Roselles escrigué:

    El del Welcome to Kitty city és torbador. Si tingués un malson sobre gats probablement seria així.
    Ja és estrany que amb la de posts de gats que poses no en tinguis cap!

    • Pons escrigué:

      El blog ja em roba tot el temps que tinc, no podria dedicar-me també a una mascota, si ho fes el blog patiria les conseqüències i ningú vol això.

  9. bruixeta escrigué:

    en tinc dos, negres que par alguna cosa sóc una bruixa, i portar-los abraçats els dos a l’hora té els seus perills… sobre tot si la gossa boixa està pel mig xD

  10. Consol escrigué:

    Tampoc tinc gats, Pons. Els vídeos de gats em recorden als de nens, fan “gràcia” però em semblen tots iguals.

  11. Eva escrigué:

    Preferiria que hagueres triat celebrar el Doughnut Day. Els dònuts tampoc no m’agraden, però són més fàcils d’abraçar.

  12. Teresa Duch escrigué:

    Sóc de gossos, Pons, ja ho saps. Precisament avui he abraçat la Lila, la que no sap si dir-me àvia o Teresa. Però aquesta selecció de gats és molt bona, i no et passes de llarga. Jo abraçaria els de la capsa de cartró, però els del muntatge de la carretera són boníssims.

  13. rits escrigué:

    que fort el gato en un gato!!!
    ja he abraçat el puck i estic arrebossada de pèl!

  14. glòria escrigué:

    El vídeos de gats sempre fan gràcia encara que estiguem farts de veure’n. A excepció del de Kitty City que fa una por…

  15. Pere escrigué:

    El video del “Welcome to kitty city” és un autèntic flipasso!!! No sé si felicitar a l’autor o tancar-lo en un manicomi.

Comenta que es gratuït, de moment...

