Cas típic 2163: noi li agrada noia, noi li agrada ser puntual

Posted: 2015-06-10 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia de la puntualitat! Ho celebrem amb un post de despertadors?

Què millor que despertar-te amb plaer que un despertador consolador?
little-rooster

Una altra versió del mateix concepte anterior.
Vibrador-despertador-1

Recordes el Tetris amb nostàlgia? Doncs aquest despertador t’agradarà segur.
descarga

Relacionat amb l’anterior. Has de jugar al Tetris per demostrar que estàs despert

El despertador que es una bomba.

Comentaris
  1. JOMATEIXA escrigué:

    Els consoladors deuen estar bé per despertar, però hauran d’estar “col·locats” tota la nit, no?
    M’agraden els tetrisdespertadors.
    i cada dia s’han de posar fils nous a la bomba?

  2. ahse escrigué:

    M’estàs dient que he de dormir amb un despertador ficat entre les cuixes?? Com dimonis creu algú que em despertaria quan comenci a vibrar, això no farà res més que incorporar-se al somni de torn i seguiré tenint un orgasme mentre estic dormint! Els orgasmes mentre dorms són dels millors, però el despertador com a tal no val :-P

  3. XeXu escrigué:

    Estic majoritàriament d’acord amb la primera frase de l’AhSe. Amb la resta no tant, és cosa seva en què somia, encara que em sembla que tots ho tenim ben clar. Com algú ha pensat que les dones estaran còmodes amb allò entaforat entre les cames tota la nit? És un invent pensat per un home segur. Una altra cosa és que el despertadors es pugui fer servir mentre estan perfectament despertes. Llavors el despertador-consolador, passa a ser un consolador estàndard, que potser podrà tenir funció despertador, un cop deixat sobre la tauleta de nit, o la del despatx, o sobre el banc d’un parc públic (en funció d’on l’has fet servir en la seva primera utilitat), per despertar-se de la nyonya post-orgàsmica que els agafi.

    • Pons escrigué:

      Serà qüestió que alguna comentarista del blog ho provi i ens expliqui la seva experiència

    • ahse escrigué:

      Ja m’agradaria poder convidar-te a algun malson meu. Un cop ficat probablement no tornaries a despertar-te mai per l’horror i a l’autopsia posaran alguna frase tipus “mort per atac cerebral amb causa desconeguda”… hahahaha

  4. Xavier Pujol escrigué:

    El senyor Esteve, no va voler continuar a la Puntual.

  5. Roselles escrigué:

    Jo preferiria un despertador que em consolés de llevar-me aviat d’una altra manera, per exemple preparant-me l’esmorzar.

  6. Eva escrigué:

    El despertador bomba no està malament, tot i que “explota” d’una manera una mica decebedora, no? I respecte al consolador, jo estic amb Roselles.

    Per cert, hauries d’haver avisat sobre l’hora de lectura d’aquest apunt. tothom està arribant tard!

  7. Clidice escrigué:

    el millor despertador? el que es posa el meu home, es desperta i em desperta a mi “consolant-me”. Un 2×1 fantàstic!

  8. ignasioliveras escrigué:

    I si algú es confon i es posa el despertador-bomba entre les cuixes?

  9. Pere escrigué:

    Doncs a mi qualsevol Tetris-despertador m’agradaria. Vaig ser un bon jugador (per no dir viciat) del Tetris. La funda del meu mòbil, per exemple, és un dibuix d’una partida.

  10. rits escrigué:

    Ni amb tots aquests despertadors aconseguiria llevar-me a l’hora al matí per arribar puntual…..

  11. Gemma Sara escrigué:

    Què faig jo despertant-me amb el mòbil?? Estudiaré les opcions!

Comenta que es gratuït, de moment...

