Cas típic 2183: noi li agrada noia, noi li agrada la última temporada de Broadwalk Empire

Posted: 2015-07-13 in TV

Benvinguts al que segurament serà l’´ultim post sobre Broadwalk Empire d’aquest blog. Esteu llestos per llegir la meva opinió sobre la cinquena i última temporada? No fugiu! Que us estic veient com aneu a tancar la pagina! Traïdors!

Aquesta ultima temporada es mou entre el present, on en Nucky es un traficant i mafiós respectat, i el passat on en Nucky es un nen que va progressant en el mon del poder des del nivell més baix. Veiem la seva evolució des de ser d’un nen poc hàbil però espavilat fins a convertir-se en algú important. Per què han esperat fins la cinquena temporada per mostrar el passat d’en Nucky? Doncs perquè si hagués sigut abans la gent s’hauria avorrit de la sèrie, però com que ara es la ultima temporada ho toleres tot per tal d’acabar-la. En paral•lel veiem l’ascens d’Al Capone i els seus. Per acabar, per donar emoció i aventures tenim la part d’en Chalty White. Però no tot es positiu, també hi ha La part avorrida de la senyoreta Margaret. En el fons la cinquena temporada es com si fos part de la quarta, perquè realment amb la quarta no s’acaben de tancar les trames i per tan aquestes segueixen fins la cinquena tot i que entre una temporada i l’altra han passat uns 7 anys.

El que més m’agrada de la sèrie es veure com tothom tortura el desgraciat d’en Van Alden

El que més m’agrada de la sèrie es veure com tothom tortura el desgraciat d’en Van Alden

Una altra cosa haig de reconèixer al seu favor i es que el final està ben lligat. Ha estat una travessia dura durant cinc llargues temporades però per fi he acabat Broadwalk Empire! Dit així sembla com si es tractés d’una sèrie difícil de veure, i això no es cert, la sèrie es bona, molt bona, amb bons actors, amb una ambientació excel•lent, amb una imatge impecable, però a mi no m’ha enganxat en cap moment.

Nota cinquena temporada: 6/10
Nota sèrie: 6/10

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Tot just anava a tancar la pàgina quan he recordat que demà no sortirà cap novetat i m’hauria d’empassar el mateix post de series que avui…

    No sé qui és el tal Nucky i no veig tampoc perquè la seva miserable vida m’hauria d’importar.
    Per si de cas, aviso que aquesta nit ens van tallar l’electricitat, cap a les 4 quan m’he despertat no hi havia llum ni Internet!! Què fort, oi?

  2. Allau escrigué:

    Es nota que no t’ha enganxat, perquè ni amb cinc temporades t’has fixat en quin és el títol de la sèrie :-)

  3. Elfreelang escrigué:

    ostres ni idea de quina serie parles….però tu on les veus a quin canal? o es per internet

  4. Xavier Pujol escrigué:

    Encara que diguis que la sèrie és bona, segurament que el Van Alden no opina el mateix que tu.
    Ja no podrà xiular. Si ho intenta, després de la forquillada, el seu xiulet semblarà el d’una ocarina.

  5. ricard escrigué:

    El millor és el darrer capítol, ben lligat com tu dius. I la resta, doncs ves…

  6. Roselles escrigué:

    M’has fet tanta gràcia al enganxar-me que anava a tancar la pàgina que he llegit tota la crítica XD

    Un 6/10 no val gaire la pena, encara que diguis que és collonuda. Ja vaig veure algun capítol i no em va enganxar. A més, hi ha sèries millors en el Pons’s blog que tinc pendents.

  7. XeXu escrigué:

    5 temporades? 5 vegades t’he dit ja que no la veuré?

    • ahse escrigué:

      I? Al final creus que la veuràs?

    • Pons escrigué:

      crec que al principi no erets tan taxatiu

      • XeXu escrigué:

        Crec que tens raó, tenia certa gràcia, però posat que no tinc ni temps per contestar els comentaris, em sembla que de veure sèries ni en parlem. Si puc acabar la tercera de House of Cards abans que comenci la quarta, ja serà molt.

        • ahse escrigué:

          Què dius ara… A més de llegir els posts en diagonal *tampoc* no tens temps per a comentar??? Per què no tornàs a enviar-ne el teu gat, a Pons’s blog els gats sempre seran benvinguts ^^

          • XeXu escrigué:

            Ho he intentat, però ho està passant molt malament aquest estiu amb la calor que fa, es passa el dia espatarrat per terra, diu que no treballa si no li poso aire condicionat, i ara mateix no em va bé, que val una pasta… Això d’haver-m’ho de fer tot jo és molt cansat.

          • Pons escrigué:

            Hauries d’aconseguir-te un becari. La qualitat de la feina pot ser discutible, però com a mínim es fa la feina

  8. […] Empire: 2, 3, 4, 5 i última. Què fa un sèrie tan alabada per tothom tan avall del meu rànquing? Igual que hi ha […]

Comenta que es gratuït, de moment...

