Cas típic 2185: noi li agrada noia, noi li agrada el futur pons008

Posted: 2015-07-17 in Divagacions meves

17/07/2021 La continuació del projecte nom en clau “Pons” ha sigut un èxit. El nou espècimen anomenat “pons008” ja funciona de manera autònoma, tot i que de moment les seves funcionalitats són molt rudimentàries i bàsiques. Espero que en un futur proper adquireixi habilitats i sigui més útil, o simplement útil, perquè de moment la habilitat més destacable que domina es respirar autònomament.

En un futur no massa llunyà, quan l’espècimen tingui més independència crearà el seu propi blog, però de moment, vistes les seves limitacions li he apropat el teclat per tal que tingui l’honor de col·laborar en aquest, la seva primera aportació ha sigut “hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh”. Reconec que no es un principi molt prometedor.
De moment estic treballant per aconseguir que la seva primera paraula sigui “Pons”. Lamentablement, l’únic que de moment surt de la seva boca son babes. Els meus inicis també eren tan poc encoratjadors? Hauré de preguntar-ho al pons006.

De cara a convertir-se en un autèntic Pons he marcat unes fites en el seu calendari formatiu:

  • Escriure
  • Escriure al nivell del becari
  • Escriure amb coherència
  • Escriure al nivell dels blogs de la catosfera
  • Escriure al nivell dels primers casos típics de Pons’s Blog
  • Escriure al nivell dels casos típics actuals de Pons’s Blog
  • Escriure a un nivell superior a Pons’s blog? Ja ho veurem.

Entremig d’aquests punts he obviat passos obvis com ara aconseguir els seus propis lectors fidels, aconseguir la seva pròpia ahse, aconseguir el seu propi becari, aconseguir fama en la catosfera, etc. Seguiré informant sobre com avança el projecte.

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    El Pons regnarà sobre el món! El Pons dominarà el Univers! Visca el Pons!! ^^

  2. ignasioliveras escrigué:

    Ostres, ostres… un pons008! Això és una passada! No oblidaràs fàcilment aquesta entrada al bloc! Moltes, moltes felicitats!!!

    Només un favor: com que no t’agrada fer públiques fotos de cos sencer, ens pots enviar una foto del seu ull? Dos Pons’s ulls al bloc poden ser l’òstia!!!

  3. McAbeu escrigué:

    I segur que aquells blogaires del futur (suposant que al futur hi hagi blogs) es pensaran que Pons008 és l’original igual com ens passa a nosaltres amb Pons007 obviant els sis primers… que injusta és l’evolució.

    • XeXu escrigué:

      Qualsevol que hagi vist Matrix sap que vivim enganyats i que la història és cíclica. Cap de nosaltres hi serà per rebre el Pons008, així que els neo-blogaires pensaran que és un adveniment, i ningú sospitarà que tot això ja ha passat.

    • ahse escrigué:

      Blasfemia!!!! V i g i l a

    • Pons escrigué:

      El problema es que el pons006 no té cap blog, té altres sistemes de comunicació més rudimentaris.

  4. XeXu escrigué:

    Fins i tot jo, que llegeixo en diagonal, m’he adonat que el CT data del 2021! No sé què ha pogut fer pensar que el Pons tenia descendència, no crec que estiguem a aquest nivell tecnològic encara. Bé, potser a crear un clon millorat també se li diu tenir descendència, no ho sé.

    El que sí que no m’acaba de quedar clar és quin és el problema amb el Pons008. Per com el descrius, no el veig tan diferent que el 007. I segur que l’AhSe, immortal com és, podrà continuar al seu costat i no caldrà trobar-ne una de nova. Si us plau, una altre AhSe no…

    • ignasioliveras escrigué:

      “Fins i tot jo”? Què vols dir? que si “fins i tot tu” llegeixes les dates jo que no ho he fet estic per sota del teu “fins i tot”? Ja ho dius bé que millor no et coneguem la cara pública que ara tens que si no encara ens trobaríem en un duel pel carrer…

      • XeXu escrigué:

        Ja semblem els partits indepes! No ens barallem entre nosaltres, que no érem del Front Anti AhSe? (crec que tenia un altre nom…) Com que sempre em titllen de llegir en diagonal, per això ho he dit. No t’ho prenguis malament, tu ara. A veure si hauré de mirar sempre sota el cotxe abans de posar-lo en marxa…

        • ahse escrigué:

          Per cert, em sembla que has escrit ‘Front Anti AhSe’? Front Anti AhSe, tu??? Estic dubtant entre flipar, riure o premer el botó vermell. Però si tu al costat de l’AhSe no ets més que un ou de mosca!!

      • ahse escrigué:

        El XeXu és realment un impresentable, si tant el Pons com jo ho estem dient i tornant a dir-ho!! És incomprensible com us pot enganyar a tots…

    • Pons escrigué:

      Tot Pons necessita una ahse, es una llei universal, com la gravetat, el electromagnetisme o la força nuclear.

    • ahse escrigué:

      Tranquil, jo no penso reproduir-me! Com a molt podria crear-me un clon que em respecti la originalitat ;-)

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Un salt al buit? Un salt al 008?
    El nom no fa la cosa.
    El 008 regnarà el nou blog a la nova República.

  6. JOMATEIXA escrigué:

    A mi no m’agraden els canvis, ja estic acostumada al 007 i ja em va bé. Si n’hi ha hagut abans, no m’importa, no els he conegut, però per què n’hi ha d’haver més?
    Bé, si no hi ha més remei, et diria que la propera vegada intentis posar-li el dit a la tecla “P” i així en lloc d’escriure hhhhhhhhh, ja s’haurà iniciat en la PPPPP de Pons.

  7. Sergi escrigué:

    Arriba un moment en la vida de tot Pons que un es pregunta ‘qui escriurà casos típics quan jo no hi sigui?’. Perquè l’ahse està clar que no.

    Benvinguda sigui la multiplicació miraculosa dels Pans i els Pons.

  8. Montse escrigué:

    Ostres! Per un moment havia pensat que ens havies fet tiets i tietes, i la veritat és que m’havia fet il·lusió :)

  9. Elfreelang escrigué:

    és fill teu? un alter ego, un holograma, un replicant?

  10. Eva escrigué:

    Jo ja vaig per la temporada 009.

  11. Estic una mica embullada.

Comenta que es gratuït, de moment...

