Cas típic 2216: noi li agrada noia, noi li agrada una programadora

Posted: 2015-09-14 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia del programador! (va ser ahir) Per celebrar-ho us porto alguns missatges informàtics simpàtics

Dropbox et dona bons consells
humor,dropbox,salud,busca,comer,rous

La garantia de Asus no cobreix en cas de invasió extraterrestre, que ho sapigueu!
asus_aliens

Una web racista? on? on?
humor,Racismo,female,black,male

Hi ha una pàgina que et dona una resposta honesta de perquè estàs desinstal·lant el seu software.
uninstallsoft

Llegeix les condicions d’us si no vols acabar donant la teva ànima a la empresa.

Milers de compradors per Internet venen la seva ànima – La botiga de videojocs ‘Gamestation’ ha revelat que posseeix les ànimes d’uns 7.500 clients gràcies a una clàusula legal que va incloure [el dia dels innocents] en els termes i condicions de compra de la seva botiga en línia. I ara pot exigir.

Musica amb els errors de windows

PD: Recordeu contestar les preguntes del CT2213

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Dropbox està ben fet!

    Prometo contestar a les preguntes aquesta tarda si no passo per cap accident o invasió d’aliens :-D

  2. McAbeu escrigué:

    M’ha sorprès que la clàusula de donació de l’ànima fos una broma de dia dels innocents, jo em creia que sortia per defecte en qualsevol d’aquestes llistes de condicions que acceptem sense llegir… ;-)

    • Pons escrigué:

      De fet, des del moment que deixes el primer comentari a Pons’s Blog ja has acceptat un contracte el qual em dona dret a posseir la vostra ànima

      • McAbeu escrigué:

        Prefereixo no revelar-te (encara) a que et vas comprometre segons contracte el dia que vas solucionar correctament un enigma al XAREL-10 i vas acceptar tan alegrament el primer rètol vermell. Ho sabràs en el seu moment. ;-D

        Per cert, i responent la pregunta que em fas al meu blog: Sí, ja he acabat les vacances i els enigmes i endevinalles tornen avui mateix a la seva programació diària habitual… com ja vaig dir al meu post de vacances (no seràs dels que llegeixen els posts en diagonal, no?) :-)))

  3. Clidice escrigué:

    els que no tenim ànima no podem accedir als vídeojocs. snif. racistes!

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Vols dir que alguna cosa d’aquestes és real, perquè…

  5. Xavier Pujol escrigué:

    A la xarxa s’hi amaguen (o sense amagar) actituds racistes, xenòfobes, masclistes…
    Tothom que vol hi posa les seves parides.
    (Pons, no em posis d’exemple!…)

  6. XeXu escrigué:

    He parat d’escoltar la cançó dels errors perquè la melodia té números per incrustar-se al meu cervell i que no me la pugui treure de sobre…

  7. Sergi escrigué:

    La cançó aquesta la tinc sentida. No la van posar l’any passat a Oh Happy Day?

  8. glòria escrigué:

    Coi, quin món més perillós aquest!
    Preguntes xenòfobes, invasions espacials, venda de l’ànima per no rés, musiquetes que perforen el cervell…
    El que més m’agrada és la recomanació de Dropbox, és la més humana…

  9. Kiku escrigué:

    M’encanta que Gamestation tingui l’ànima de 7500 client per una clausula del dia dels innocents.
    la meva segur que no, que a vegades sóc una mica Sheldon en aquestes coses. ;)

  10. Pere escrigué:

    Gràcies per haver-ho descobert. Ara sé que mai compraré un Asus per falta de garantia.

Comenta que es gratuït, de moment...

