Cas típic 2221: noi li agrada noia, noi li agrada Antoni Tàpies

Posted: 2015-09-21 in Webs/Blocs

Li havien encarregat a ell, l’Antoni Tàpies, fer un mural pel pavelló de Catalunya per la Expo de Sevilla, qualsevol altre pintor estaria preocupat per estar a l’alçada de tan important responsabilitat, però ell no, ell sabia que qualsevol gargot serviria perfectament perquè què collons! Ell era Antoni Tàpies! Només calia que fes qualsevol porqueria i els crítics ja s’encarregarien de donar-li un munt de significat a “l’obra” i tan se li enfotia que la gent normal només i veiés una pintada i a sobre mal feta. Ell cobraria i a una altra cosa.

800px-Pavelló_Catalunya
Aquesta es la meva aportació al relats conjunts de setembre que farà remoure a Antoni Tàpies a la seva tomba.
BCPP: Eva
BCPP: Sergi

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    El relat perfecte per a un mural miserable ^^
    Visca el Pons!

  2. Ciutada K escrigué:

    Jajajajaja brutal!
    No et creguis, eh, el sr. Tapies tenia un puntet punk i potser li cau en gracia el relat..

  3. JOMATEIXA escrigué:

    No puc fer res més que donar-te la raó. (com quasi sempre) :)

  4. Eva escrigué:

    Un relat sense assassinat?!?
    (Perquè sabem de què va morir el senyor Tàpies,no?)

  5. Joan escrigué:

    crec que defineix molt be tot el merder que estem vivint

  6. Xavier Pujol escrigué:

    Al menys no hi van posar un rei dalt de cavall…!

  7. XeXu escrigué:

    Faci el que faci, no he de tenir por perquè en Pons sempre em superarà. En el meu relat va haver-hi alguns comentaris molestos perquè no considero (ni jo, ni el meu il·lustre protagonista) que això sigui una gran obra d’art. Vaig mirar de fer-ho amb humor, però igualment a alguns groupis de l’artista no se’ls va posar massa bé. I ara vens tu acabant de ridiculitzar-lo de mala manera. Gràcies Pons, ara els dic que passin per aquí i perdràs alguns seguidors. Bé, alguns veig que ja han passat. Acomiada’t d’ells, no te n’oblidis!

    • Pons escrigué:

      Molests? Crec que en vas treure conclusions precipitades, ningú et va fer cap ultimàtum per haver atacat en Tàpies, simplement van dir que ells ho trobaven art (sobre gusts…). La Catosfera es una basa d’oli, tenim poc integrista radical, es una llàstima, donaria més joc.

      • Roselles escrigué:

        Tampoc he vist comentaris molests. Ara, no et dic que els pro-Tàpies no acabin explotant d’indignació amb els relats crítics. Demà publico el meu, que va del pal.

    • ahse escrigué:

      XeXu el profeta mentider ^^

  8. ninona1206 escrigué:

    Com era allò de la xocolata espesa?
    ;)

  9. Roselles escrigué:

    No està sent una obra molt popular, que diguem! Potser la majoria tenim una visió de l’art més clàssica.

  10. glòria escrigué:

    Em don la impressió -corregeix-me si estic equivocada- que a tu no t’agrada gaire l’estil d’en Tapies.

  11. ricard escrigué:

    Perdoneu, però algú ho havia de dir!

  12. Consol escrigué:

    Ja diuen que alguns bons artistes són incompresos per molta gent de la seva època. Pobre Tàpies, tan valorat en alguns cercles i tan menyspreat en altres.

  13. Sergi escrigué:

    Jo hi veig clarament una metàfora profètica del procés català. Al centre, la paraula Catalunya, al costat el signe + que en castellà es pronuncia Más, com Ártur Más, líder i instigador del procés. A la part superior hi ha un garbuix que és el que diu el PSC que és el procés: un lío. I en el centre hi ha una forma impossible d’entendre, com el discurs de CSQP.

  14. estranger escrigué:

    Jo vaig veure un documental, ja fa uns anys, sobre en Tàpies, que em va fer canviar d´opinió sobre la seva obra i també em va permetre conèixer una mica més la seva vida. Et passo l´enllaç, per si t´avorreixes entre sèrie i sèrie.

    El relat m´ha agradat, a saber si no se´n fotia una mica , de vegades…

    Salut, Pons.

  15. estranger escrigué:

    Una mica llarg, ho sé…

  16. montse escrigué:

    Tot va començar allà a la cova.

  17. rcasas22 escrigué:

    Segueixo sense veure-ho clar, potser Ahse m’il·luminarà.

    • ahse escrigué:

      Ta-daaaaaaaaa!!
      (La cortina puja, al mig de l’escena hi ha un mur gegant pintat de manera grotesca amb uns pintallavis. Uns quants artistes despentinats parlen amb veu baixa al racó esquerra de l’escena. Davant del mur es troba el becari amb un cable USB a la mà.)

      Becari:
      D’aquí poc arribarà l’AhSe amb llum.

      (Entra l’AhSe amb un fòsfor de 24 cm, encès, a la mà. La mida importa!
      Es dirigeix cap al mur on es troba el becari i aixeca la mà movent bellugant el llumí.)

      AhSe (cridant):
      Llum per il-luminar la foscor humana!!

      (El becari surt corrents, arrastrant per l’escena el ratolí el cable del qual duu a la mà.)

      AhSe:
      Estic segura que un tal rcasas22 ara ho veurà ben clar.

      (Exeunt els artistes despentinats del racó esquerra. L’AhSe es disposa a pegar-li foc al mur gegant.)

  18. ninona1206 escrigué:

    jo crec que no l’hem entés bé.
    segur que el que volia era fer-nos pensar sobre que c…. volia dir el seu art

    • Pons escrigué:

      si tu ho dius…

    • ahse escrigué:

      Jo he posat en marxa el Te de Tapies aquest – encara que en realitat prefereixo el d’Assam – i m’agradaria remarcar que fins i tot els documentaris que se n’han fet es veuen ridiculament moderns…

  19. Alyebard escrigué:

    Dempeus i aplaudint!

Comenta que es gratuït, de moment...

