Cas típic 2225: noi li agrada noia, noi li agrada desvetllar una conspiració política

Posted: 2015-09-25 in Actualitat, Divagacions meves

Teoria política avançada per Pons
xbd0cd110-1a4b-11e3-b7a3-7054d21a8f10.jpg.pagespeed.ic.QWzJx8GR4s
En aquest blog no es parla de política, per tan si us en parlo és perquè la cosa es seria. Us diré un secret polític que les altes esferes del PP i del PSOE no volen que es sàpiga, de fet, publicant aquest post estic posant en perill la meva integritat i el que és més greu la integritat d’aquest blog. De fet, si aquest blog queda esborrat de la bloggosfera sense deixar rastre serà degut a aquest post, o el que es pitjor, si el dilluns aquest blog continua publicant casos típics amb temes tan banals com per exemple el dia internacional de la pregunta estúpida (en serio que no sóc jo qui s’inventa aquests dies mundials), serà perquè m’han censurat i m’han amenaçat per tal que no torni a tocar mai més temes polítics tan delicats.
x4e91e470-197c-11e3-8724-7054d21a8f10.jpg.pagespeed.ic.RKkwhsF1oH
La veritat que s’amaga es la següent: Partits tan nacionalistes espanyols com el PP o el PSOE realment volen la independència de Catalunya. Què? Com? Que si m’he tornat boig? No, tot el contrari, només cal pensar-hi una mica. Durant els darrers temps el govern central no ha estat atacant Catalunya? No l’ha estat menytenint? Ho ha fet de manera indirecta i subtil? O ha sigut de manera clara i descarada? Sense anar més lluny, la famosa entrevista de Rajoy a Onda Cero per Carlos Alsina on (una vegada més) Rajoy queda en ridícul o bé mentint o bé ignorant la realitat (decidu vosaltres quin cas es pitjor) sobre el tema de les nacionalitats espanyola i europea. Realment penseu que el president del govern pot ser tan idiota per estar desinformat en un tema tan actual com aquest? O bé penseu que és prou imbècil com per pensar que ningú es donarà compte que està mentint sobre el què diu? Si aquest fos el únic cas podríem veure-ho com un fet aïllat i possible, però hi ha molts altres exemples. I què s’aconsegueix amb tots aquests casos? Simplement crear independentistes. I això es precisament el què volen! Volen desfer-se dels catalans! Però si realment volen això per què no ho diuen clarament? Perquè saben que això no funcionaria, si ara surt Rajoy i diu “Val, es veritat, volem que Catalunya marxi d’Espanya”. Ep! Què passaria aquí?! Milers i milers de catalans desconfiarien i l’independenstisme desapareixeria de cop. Per tan no hi ha cap dubte, demanant la independència lo únic que estem fent es seguir la voluntat del PP / PSOE encara que públicament ells no ho reconeixerien mai perquè són més llests que nosaltres. Només em queda aplaudir-los per aquesta brillant maniobra política digne d’un geni del mal.

Després d’haver destapat la veritat sobre la situación actual ara ja esteu plenament informats per poder votar en conseqüència aquest diumenge. Pons’s Blog, servei d’informació política ciutadana des del 2006 ^^
BCPP: Sergi

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Jo no sé què opinar. No tinc fe en els polítics.

  2. McAbeu escrigué:

    Una teoria, aquesta que expliques, que sembla sustentar-se en proves evidents que la confirmen una vegada darrere l’altra… vols dir que en aquest cas, també l’explicació és que el Sr. Rajoy, de petit, es va ficar uns quants llapis de colors pel nas i li’n va quedar un clavat al cervell?…

    PD: Genial. la butlleta del “referèndum pactat i consensuat” amb l’estat espanyol…

    • Pons escrigué:

      D’acord, accepto la teoria dels llapis de colors, però per què el seu partit ha decidit ficar-lo a ell i els seus llapis com a primera línia? Vols dir que tots porten llapis al cervell? Es contagiós?

  3. JOMATEIXA escrigué:

    Després de la teoria del McAbeu, em queda tot molt més clar.
    La veritat és que jo tampoc acostumo a parlar de política, així que en relació a aquest post, només puc fer… plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas…

  4. Lux Lisbon escrigué:

    Molt bona la teoria.
    Jo estic amb l’hipòtesis dels llapis
    Espero i desitjo que no et censurin ni t’amenacin…tot i que mai se sap….
    Encara ric amb “Es usted una mala persona, una mala persona de verdad”.

  5. Xavier Pujol escrigué:

    I les plagues que ens cauran quan siguem una república independent: les llagostes, l’aigua del Llobregat es tornarà encara més bruta, Moriran els hereus… (sóc el tercer i not inc hereu, no diu re de les pubilles), etc.
    El video del simpson!! Qui ha fet el guió? Insuperable!! Encara m’estic cargolant a terra de riure…

  6. XeXu escrigué:

    Com, el PPSOE ens està manipulant!? Doncs jo no m’ho deixo fer, ara no els faré cas i em faré unionista!

    No, és broma. Gracias Rajoy, contigo empezó todoooo!!

  7. ricard escrigué:

    Jo només vaig parlar de política una vegada aquí a Internet, amb uns senyors que, per tota resposta, em van robar la meva identitat. Sí. En la resposta m’anomenaven RicardO i van dir que jo era de la ETA o què sé jo.

    I ara només parlo de política per fer acudits. Com tu.

  8. Sergi escrigué:

    Podria ser que aquest fos el millor de tots els arguments unionistes que he escoltat mai. De debò. Quadra quasi tot.

    D’altra banda, com ja han dit per aquí, la hipòtesi que Rajoy sigui tan inepte com sembla és impossible d’ignorar.

    Al cole hi ha alumnes que no es veien capaços d’enfrontar-se a un examen i decideixen fer trampes.

    -De vegades fan xuletes amb informació que es veuen incapaços de memoritzar.
    -De vegades aconsegueixen les preguntes de l’examen i se les estudien.
    -Els més tramposos/lerdos aconsegueixen les preguntes i fan xuletes amb les respostes.

    Però, n’has vist mai algun tan profundament lerdo i trampós que tingui les preguntes, es faci la xuleta i després NO ENTENGUI LA SEVA PRÒPIA LLETRA???

    Eh, potser està fingint i és superllest però…uf, que bon actor seria.

    • ahse escrigué:

      Si tu et creus que la xuleta l’ha fet ell ets massa innocent…

    • Pons escrigué:

      Segueixo defensant la meva teoria. Penso que es tan bon actor que interpreta el paper d’un president tan incompetent que ningú voldria ni per la comunitat de veïns del seu pitjor enemic. Amb interpretacions tan magistrals qui es resistiria a fotre el camp? Repeteixo, es un pla brillant.

    • ahse escrigué:

      (ara és un bon moment perquè et posis a lloar l’enginy del Pons)

  9. Gemma Sara escrigué:

    I el vídeo on diuen que ens estimen?? Això encara espanta més, quita quita!

    • ahse escrigué:

      Segur que no t’has equivocat de bloc? Aquest és el bloc del Pons! P o n s !!
      Si vols que algú et digui quant t’estima prova al del XeXu… o potser al del McAbeu, que com acostuma equivocar-se igual es despista i et fa una declaració ;-)

    • Pons escrigué:

      El community manager del RTVE ha expressat molt bé (sense voler?) com ens estimen els del PP

  10. Consol escrigué:

    Cap altre ciutadà no català de l’estat espanyol hauria tolerat un Estat que totes les seves decisions són contràries als seus interessos. S’ha de ser obtús per recolzar un govern que va contra teu. Vota independència, és el nostre únic camí.

    • ahse escrigué:

      La pregunta és quin govern va contra vosaltres, el central o el local? I sospito que hauries de meditar uns quants anys per donar una resposta imparcialment correcte.

    • Pons escrigué:

      totes no! Només el 95%! no exageris si us plau!

  11. glòria escrigué:

    Després de fer l’enquesta descobreixo que sóc una mala persona i jo sense saber-ho. És preocupant!
    Em convenç més la teoria dels llapis al cervell que la del bon actor, francament.

  12. Elfreelang escrigué:

    així m’agrada visca el bon humor

  13. Ada escrigué:

    Ufff, la meva ment ximple i senzilla no arriba a entendre les teves teories típiques d’una I.A., ho sent molt, jo si pogués votar, demanaria el que vull, sense fer cas de les pors que intenta imposar el govern… És a dir, que si comencem tots a pensar en el que volen els altres i fer el que pensem que ells no pensen que anem a fer… doncs aquesta situació em recorda a quella peli on se li planteja un dilema (a “la princesa prometida”, i si , és molt bonica!) sobre quina copa esta enverinada i al final la solució és la més senzilla… Per altra banda, molt ben redactat aquest post!

Comenta que es gratuït, de moment...

