Cas típic 2226: noi li agrada noia, noi li agrada fer preguntes

Posted: 2015-09-28 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia de la pregunta estúpida! On trobarem les preguntes més estúpides? Correcte! A Yahoo answers!

VEF_76493_yahoo_respuestas_tengo_miedo_de_embarazar_a_mi_propia_hija
VEF_79661_yahoo_respuestas_haz_que_se_trague_un_loro
VEF_84576_yahoo_respuestas_cuando_no_queda_nada_mas_por_ver
VEF_86663_yahoo_respuestas_como_aprender_a_tocar_la_pandereta
VEF_90304_yahoo_respuestas_un_mundo_de_enanitos
VEF_94289_yahoo_respuestas_hacer_el_pino_puede_matar_si_tienes_esta_inteligencia
VEF_95084_yahoo_respuestas_como_borrar_mis_huellas_dactilares
VEF_105718_yahoo_respuestas_tiburones_gay
VEF_107495_yahoo_respuestas_si_salen_en_la_biblia_y_todo

BCPP: McAbeu, Sergi

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Jo no em crec al de la gasolina.

  2. McAbeu escrigué:

    No tinc gos, sinó provaria això del lloro…

  3. Roselles escrigué:

    Quina mena de trastorn pateix algú que li fa fàstic les seves empremtes dactilars?

    Avui no és el dia de les preguntes estúpides, avui és el dia de les respostes estúpides. Escoltava la Terribas mentre anava a la feina i m’ha tocat sentir els portaveus del pp, psoe, i c’s, un darrera l’altre. Quin martiri!

    • Pons escrigué:

      Yahoo answers es el paradís dels trastornats

    • ahse escrigué:

      Diuen que hi ha forums on la gent pregunta com tallar-se la cama, la mà o el braç que es veu que pengen dels seus cossos però no els pertany… És algun tipus de defecte en els neurones que formen la representació del cos del malalt, es veu que a més del sindrome dels braços/cames/peus/dits fantasma també hi ha l’altra cara de la moneda, on la gent deixa de reconèixer parts del cos propi.

  4. Lux Lisbon escrigué:

    La gent està fatal!!!! la majoria m’han fet riure….però n’hi ha alguns que m’han horroritzat (l’home que tenia por de prenyar al fetus de 9 mesos….!!!serà pare!!!! !!!tindrà al seu càrrec un bebèee!!!!)

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Dues preguntes:
    va haver-hi eleccions a ahir a Catalunya?
    Si és així, en Duran té majoria absoluta?

  6. JOMATEIXA escrigué:

    Estic d’acord amb que la gent està fatal. Quan llegeixes aquestes coses et sens molt millor, i penses “doncs resulta que no estic tan malament jo”, a menys que siguis un dels que posa aquests tipus de preguntes, és clar.

    • Pons escrigué:

      La gent està fatal? Hi ara! Per cert, ja t’he dit que els esquirols són rates homosexuals?

    • ahse escrigué:

      La cosa bona de Internet és que a priori no se sap si la gent està fatal, té un sentit de l’humor massa desenvolupat o va buscant coses dubtoses. Al món virtual tot és possible!! Visca el Pons ;-)

  7. Eva escrigué:

    Yahoo Answers encara existeix?

  8. XeXu escrigué:

    Però què és això, el yahoo preguntas o la llista de nominació dels premis Darwin…?

    • Pons escrigué:

      Ja t’has llevat? Pensava que encara estaries de ressaca electoral

      • XeXu escrigué:

        No em deixen fer festa a mi, tothom és molt simpàtic, i de ressaca poca. Per quan un post sobre premis Darwin? O et conformes que el faci sempre en Closa?

        • XeXu escrigué:

          O potser ja els fas, què sé jo, això de la política m’està matant neurones a punta pala. Si no en fessis un cada dia no seria tan difícil recordar-los.

          • Pons escrigué:

            Descansa Xexu, descansa. Ja se que ara tu i els del teu partit teniu molta feina construint un nou país i tal (per cert, recorda que en la nova constitució heu de fer esment en que un bon català visita Pons’s Blog diàriament), però et veig greument perjudicat.

            No, els premis Darwin no els toco cada any, només els hi vaig dedicar un post en el 2008, en aquest sentit podríem dir que la feina d’en Dani ja em sembla bé.

  9. Gemma Sara escrigué:

    I algunes d’aquestes deuen ser en sèrio, no? (prefereixo no saber quines!)

  10. Sergi escrigué:

    Diuen que les preguntes són sempre les mateixes i que són les respostes les que varien amb el temps. Per exemple, la primera pregunta segur que se l’havia fet algú fa molt de temps, quan encara no hi havia internet ni Yahoo Answers. Entre glop i glop de vodka ho devia preguntar a algun artista bohemi rus que, torturat per aquella imatge terrorífica va acabar creant les matrioskes.

  11. glòria escrigué:

    En serio que són en serio? Em costa de creure. Però sabent que hi ha gent que veu Antena3 i Tele5 sense que ningú els hi obligui començo a dubtar.
    Sigui com fora m’ha fet riure força.

    • ahse escrigué:

      Et refereixo a la resposta que ja li he donat a la Gemma Sara i et recomano 10 Pons Nostres cada nit abans d’anar a dormir durant 5 dies feiners. Amen.

    • Pons escrigué:

      Es més, en dies com avui encara penses, gent com aquesta haurà votat? I pensar que el seu vot val tan com el meu, ben bé que la democràcia no es tan bon sistema com sembla…

Comenta que es gratuït, de moment...

