Cas típic 2233: noi li agrada noia, noi li agrada conèixer dades sobre el blog

Posted: 2015-10-07 in Blog

Avui esteu de sort! Avui toca tractar el vostre tema preferit, exacte, avui toca parlar de Pons’s Blog. Quin creieu que és el dia més popular a Pons’s Blog? Es a dir, amb més visites i/o visitants. Pareu de llegir i feu una pausa per pensar i respondre.

Per lògica podeu imaginar-vos que no serà cap de setmana perquè pràcticament mai hi ha posts aquests dies, per tan dissabte i diumenge queda descartat. Els dimarts i els dijous de juliol i agost no es publica, per tan també haurem de descartar aquests dies. Entre dilluns, dimecres i divendres triarem aquest últim perquè la gent ja no té ganes de treballar i es desconnecta més de la feina i em llegeix. En resum es divendres amb el 21% de les visualitzacions de la setmana.

Havia de decorar el post amb una imatge

Havia de decorar el post amb una imatge, i quina millor que una de la noia que més visites despistades em porta?

Quina hora diríeu que Pons’s Blog té més visites? Pareu de llegir i intenteu endevinar-ho abans que jo us ho digui. Per deducció us podeu imaginar que la gent de nit dorm, per tan totes les hores on la majoria de la gent dorm segur són de 12 a 6 i per tan les podem descartar. El blog publica a les 6 del matí però la gent no es tan matinera, per tan també podem descartar de 6 a 8. Donat que a la gent li agrada el blog i per tan la gent no vol demorar per veure lo que li agrada podem descartar les hores més tardanes, així doncs arribem a la conclusió que la hora amb més visites es de les 8 a les 9 del matí amb el 12% de les visites del dia.

Us heu acostat gaire al especular amb les dues respostes? Sigueu sincers.

BCPP: Sergi, Eva

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Estem vivint un moment històric! El Pons està parlant al Pons’s blog sobre Pons’s blog!! Quina emoció! Ahhh!

    Parlant de números: quan un diu majoria no hauria de posar percentatges per damunt de 50%??

  2. McAbeu escrigué:

    Jo acostumo a venir cada dia (per tant també divendres) i, certament, ho faig entre les 8 i les 9 del matí així que per part meva corroboro les dades. Vist això, el meu sentit anàrquic em portaria, a partir d’avui, a venir només els diumenges a les 4 de la matinada però em sembla que seguiré fent cas al meu sentit pràctic i continuaré com fins ara,

    Pel que fa a la pregunta que ens fas, t’he de dir que el meu sentit aràcnid no m’ha fallat del tot. He encertat l’hora (no sóc l’únic que apareix per aquí de bon matí i això s’ha de notar, encara que amb un 12% no es noti gaire) i en quant al dia he optat per un “qualsevol dels 5 laborables” i la dada que el divendres guanya amb el 21% que és just una cinquena part del total fa que suposi que no he estat gaire equivocat (nota per a l’Ahse: em refereixo a no gaire més equivocat del que ja estic habitualment)

    • Pons escrigué:

      Ep! que la setmana té 7 dies! un 21% es un bon percentatge si tenim en compte que poca cosa però algo roben dissabte i diumenge
      Un 12% no està gens malament, tenint en compte que el dia té 24 hores, una hora qualsevol només li tocaria per mitjana poc més del 4% de les visites, però entre les 8 i les 9 s’emporta el triple!

      • McAbeu escrigué:

        He descartat directament els dies sense post i per tant, em referia a una cinquena part del total de l’opció “qualsevol dels dies laborables”, Per cert, tens la dada dels altres dies intersetmanals?, seria curiós saber si n’hi ha algun que destaca per poques visites o si, al contrari,els visitants som força constants.

    • ahse escrigué:

      M’acabes de trencar tots els bits posats a 1…

  3. XeXu escrigué:

    Saps quin és el problema de llegir-te tan d’hora? Que el cap encara no carbura prou bé com per poder imaginar o fer servir la lògica i endevinar les qüestions que ens proposes. Darrerament jo intento aixafar-te les estadístiques, perquè de vegades el divendres no tinc temps de llegir-te, i com que sé que durant el cap de setmana no hi haurà ct, em reservo el post per algun moment de dissabte o diumenge. A més, comento a hores variables, per fer pujar els percentatge a parts iguales. I per acabar d’arrissar el tirabuixó (Pompeu, espero que no llegeixis això), he començat a llegir i a comentar en la franja de més audiència, de 8 a 9h, però el comentari apareixerà en la franja de 9 a 10h. Classifica això, valent!

    • Pons escrigué:

      Jo també et llegeixo pel matí, no pas perquè publiquis molt aviat, sinó perquè ho sols fer a hores intempestives de la nit, hores que la gent de bé com jo ja està dormint.

      Una cosa es quan es produeix la visita, i l’altra es quan es fa el comentari, casos diferents.

    • ahse escrigué:

      Et classifiquem fora del BCPP avui, i sense cap remordiment.

  4. Roselles escrigué:

    De la hora no en tenia cap dubte. Es sol començar a treballar a les 8h o a les 9h, així que el grup està format pels que et llegeixen a la feina perquè comencen a treballar a les 8 i els que comencen a treballar a les 9 i et llegeixen assentats a la tassa del vàter hahahaha

    Del dia, estava entre dilluns i divendres. No està malament.

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Estic fora de l’hora de la majoria. Són gairebé les 10 del matí.
    Se sap quina beguda xucla la model? (S’ha de dir canya o palleta?)

  6. JOMATEIXA escrigué:

    Jo també acostumo a venir cada dia, menys quan estic fora i llavors potser ho miro pel mòbil i no comento fins un altre dia.
    M’he acostat a endevinar l’hora, perquè si puc també ho miro ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora :D

  7. carmerosanas escrigué:

    Jo he endevinat l’hora, no pas el dia… I vinc a contracorrent un dimecres a quats de tres de la tarda… Per exemple…

  8. Eva escrigué:

    Que conste que avui no he vingut tard per epatllar estadístiques. És que, de tant en tajt, hi ha vida més enllà del blog Pons. Menys interessant, però vida.

  9. jpmerch escrigué:

    Jo vinc tard perquè el que m’agrada llegir realment són les intervencions de l’ahse. Em sap greu dir-t’ho, però ens has demanat sinceritat.

    • Pons escrigué:

      A algú li agrada l’ahse? Però si us odia a tots!

    • ahse escrigué:

      Permet-me corregir-te: vens tard perquè no et pots perdre llegir ni el més mínim trosset del Pons’s blog! Ja sabem tots que ningú mai no podria dubtar que la grandesa del Pons és inmensa, però per mostrar la teva devoció a aquest bloc seria adient que comentis més sovint.

  10. Sergi escrigué:

    Sóc conscient de la dificultat de fer 5 posts setmanals i que tots molin però…

    PD: Si us ve l’ahse preguntant per mi, sóc a Kuala Lumpur.

  11. rits escrigué:

    Està clar. trenco les estadístiques!

  12. El Gran Josep escrigué:

    Dilluns i laborables entre festius.

Comenta que es gratuït, de moment...

