Cas típic 2250: noi li agrada noia, noi li agrada Halloween

Posted: 2015-10-30 in Actualitat

Sí, ja ho se, per aquí tothom fa castanyada i ningú es disfressa de Halloween però per si de cas us deixo algunes idees de disfresses originals per demà.

Disfressa de pantalla blava de Windows de la mort
tumblr_mvic4hoUVJ1r0wqrdo1_500

Disfressa de Walter White bipolar
humor,metanfetamina,walter white,breaking bad,temporada,cancer,meth,pelo

També tinc disfresses per gossos
humor,Halloween,Mascotas,Disfraz,Perro

Disfressa de Minecraft

Disfressa de ninot de llum per una nena

Disfressa de motorista amb un nadó

BCPP: Roselles

Comentaris
  1. McAbeu escrigué:

    Després de la saga de la Castanyada no m’ho esperava això de tu, t’has passat al costat fosc!!.

    Bé, de fet si que m’ho esperava perquè no és el primer any que ens ofereixes un post de disfresses originals. M’ha agradat molt la del motorista amb el bebè, molt ben trobada. :-D

  2. ahse escrigué:

    Si fos per escollir jo em disfressaria d’AhSe comentant al Pons’s Blog ^^

  3. XeXu escrigué:

    Genial la blue screen of death, però les disfresses de gossos són insuperables! Jo aniré a fer la castanyada a ca la mama, però disfressaré el gat perquè ell celebri Halloween! Vaig a veure de què…

  4. Xavier Pujol escrigué:

    Aquesta castanyada em disfressaré de persona. A veure si passo desapercebut.

  5. Sergi escrigué:

    El teu blog comença a semblar un canal públic de TV en campanya electoral. Primer fas un post de gats i després has de compensar fent un de gossos. Fas posts de la castanyada i has de compensar amb Halloween. I tot i així segur que no t’escaparàs que algú digui que fas adoctrinament pro-gats.

    PD: jo no sóc ni de gossos ni de gats (i això no vol dir que sigui de gossos, que és el que diuen tots els que són de gossos i no ho volen admetre obertament!)

  6. Roselles escrigué:

    El de la nena és molt xulo! Bona idea!

    Els dels gossos m’ha recordat aquella broma del gos aranya, ara no recordo si me la vas ensenyar tu. Espero que el pròxim post sigui un recull de bromes de por, que m’encanten, i per Halloween i Tots Sants això també es porta molt.

  7. Eva escrigué:

    Celebrar Halloween té la seua complicació, eh?

  8. JOMATEIXA escrigué:

    Les disfresses de gossos ratllen el maltractament animal, però estan molt bé.
    Els dos últims vídeos m’han agradat molt, el de la moto és una passada :DD

    • ahse escrigué:

      No ens passem, a aquest bloc mai no hi haurà maltractament animal.

      • Pons escrigué:

        Com a molt maltractament del comentarista per part de l’ahse

        • ahse escrigué:

          L’AhSe sempre tractarà els comentaristes de manera justa, mai no es podrà anomenar això “maltractar”! A Pons’s Blog qui no mostra el seu respecte al Pons s’arrepentirà ^^

  9. Gemma Sara escrigué:

    El de motorista amb nadó es molt friki!
    Jo sóc de gossos, a la meva gossa laika la disfressàvem de flamenca, més mona!

  10. elfreelang escrigué:

    jo sóc de castanyes i moniatos i panellets noi ….però ves que hi farem!

  11. glòria escrigué:

    Els vestits dels humans no em fan gaire el pes, o sigui que no em disfressaré de res, per compensar-ho m’atiparé de castanyes, panellets i moniatos. I de moscatell. Però els dels gossets m’entusiasmen, tret el del Hulk. Trobo molt fort pintar un gos de verd!!!
    També he trobat original i m’ha fet molta gràcia el bebè fantasma. :-D

    • ahse escrigué:

      Ostres! Una catalana classica amb un bon sentit de l’humor cap als animals de companyia… Endevino que ets dels que entren a aquest bloc amb l’esperança de trobar un “Cas típic 2xyz: noi li agrada noia, noi/noia li agrada el Pons” ^^

    • Pons escrigué:

      Tens raó, pintar un gos de verd es molt fort, hagués sigut més ètic pintar-lo a ratlles blanques i negres i dir que es una zebra

Comenta que es gratuït, de moment...

