Cas típic 2257: noi li agrada noia, noi li agrada el nou peix

Posted: 2015-11-10 in Personals

Potser aquest post un semblarà com dirien els francesos, una mica déjà vu, o com diuen els fans de la ciència ficció, un fallo en Matrix, però el cas es que torno a tenir una nova mascota, i novament es tracta d’un peix, i una vegada més demano la opinió dels meus fidels lectors per posar-li nom al meu nou company de pis, bé, encara que no sigueu fidels lectors també sereu benvinguts a l’hora de proposar noms pel peix. No puc prometre que faré cas a les vostres propostes, però el que si que faré serà llegir-les, algo es algo, no?

Quan en Rincewind (pels despistats aquest era el nom del meu anterior peix) va palmar vaig dir que era irreemplaçable i que ningú podria ocupar el seu lloc, parlava metafòricament es clar, perquè en la mateixa peixera on va viure en Rincewind ara està vivint aquest nou peix. Vaig deixar ben clar que no volia cap nou animal, per això suposo que me’l van regalar… Però què havia de fer? Llençar-lo per vàter? De fet no es mala idea, però una minúscula part del meu malvat cor negre em diu que l’haig de cuidar amb tota la estima i atenció que es mereix un peix, es a dir, pràcticament nul·la. Abans que algú ho digui ja ho aviso que es tracta d’una espècie de peix de tipus agressiu que atacarà a qualsevol altre peix que estigués amb ell, per tan es un ésser solitari, com un servidor.

Ja m’han suggerit alguns possibles noms, com ara Fiasco, que ha derivat a Fishasco o bé Dexter per lo d’assassí, Altres possibilitats es seguir en el mon de de Discworld de Terry Pratchett i continuar amb un Vimes o un Zanahoria. Us deixo un imatge seva a veure si us inspira algun nom a vosaltres. Agraeixo per avançat la vostra col·laboració. No us vull pressionar però el destí de la humanitat peixisitat (?) està en les vostres mans!
img_20151108_092248

Anuncis
Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Així tan “peludet” i, sens dubte, humit m’ha fet pensar en el protagonista de “Going Postal”. Però no sóc tan mala persona per condemnar a una pobra bèstia a dir-se “Húmedo von Mustachen”, potser millor en versió original, “Moist von Lipwig” o directament “Lipwig”. Sí, trobo que “Lipwig” fa per aquest peix.

    PD: Això sí, es digui com es digui. Li desitjo més sort que al seu predecessor…

  2. ahse ha dit:

    Dimonis, el Pons torna a ser l’amo d’un peix! Tenim errors en la matriu… Hauriem d’enviar al becari el més aviat possible a intentar arreglar-los!!

  3. ahse ha dit:

    Trobo que Loki segueix sent un bon nom per a un peix vermell, tot i que alguna cosa tipus “Ponsini”, “Ponsel·lo” o “Ponsioto” tampoc no aniria malament.

    Espero que la festa que vau muntar a l’arribada del peix haguès estat a l’alçada d’un cumple del Pons ^^

    • Pons ha dit:

      Loki està bé, m’agraden els noms curts. Les altres opcions no, especialment un gran no a “Ponsioto”

      • ahse ha dit:

        Perdona, era matí i anava escrivint una mica de pressa. Volia dir Ponsiotto, no pas “Ponsioto”, dels que portarien roba d’Armani i conduirien un Mercedes classe A.

  4. Cristina ha dit:

    Un peix que vesteix de taronja, solitari, incomprès i agressiu s’ha de dir Pennsatucky. No trobes?

  5. Roselles ha dit:

    Benvingut a la vida d’en Pons, bitxohorrible.
    A casa no volem mascotes de cap mena, però a vegades sento noms que em fan pensar que si en tingués alguna li diria així. Últimament pren molta força Mordecai. Però veient l’animaló en qüestió, li escau molt bé Lich pel de Hora de Aventuras (i sense Hora de Aventuras també).

  6. JOMATEIXA ha dit:

    Jo sempre busco noms curts i fàcils de pronunciar. Es podria dir… Red.
    Té una mica de cara de malote, però és maquíssim, si li passa alguna cosa dolenta no ho vull saber, i punt!

    • Pons ha dit:

      Noms curts bé, però Red es massa fàcil, poc original.

      Ui tant que ho sabràs quan la palmi! El post de la seva mort ja pràcticament està mig escrit

    • ahse ha dit:

      El post de la seva mort ja està programat, i que sapigues que l’acomiadament acostuma ser pel water.

  7. XeXu ha dit:

    Jo li diria ‘Neurona’. Mira, ha estat veure’l, i pensar-hi. Això si és peixa, si és peix li pots dir Neuron, que queda millor encara.

  8. Eva ha dit:

    I el peix a tu com et diu?

  9. estranger ha dit:

    És molt grenyut, el teu peix. Jo li posaria Sandokan. Per cert, gran sèrie.

    Salut, Pons.

  10. Marta ha dit:

    Ooh mira el Dexteeer!

  11. deomises ha dit:

    Oxímoron li posaria jo, sempre el pots escurçar (Oxím, Òx…) per ajustar-lo a les mides que tinguis a casa… ;)

    d.

  12. parlobaixet ha dit:

    Li diria Ola-k-ase. Un nom molt mariner que et permetria iniciar cada dia un diàleg amb la bestiola.

  13. Sergi ha dit:

    Amb aquesta cresta jo li diria Punk. A més, quan mori, pots dir a tothom “el Punk ha mort” i observar les seves reaccions.

  14. […] de que el dimarts dia 10 que vaig penjar la gran noticia de la meva nova mascota del meu company de pis segur que estàveu molt encuriosits per saber com es […]

Comenta que es gratuït, de moment...

