Cas típic 2280: noi li agrada noia, noi li agrada aprofitar la pols

Posted: 2015-12-11 in Monogràfic

Avui un d’aquells posts sobre el mon de l’art que se que tan us agraden, pillastres.

Retrat auto-referent com per exemple fer el retrat de l’Eminem amb M&M’s

Andrew Myers l’home capaç de fer art a partir de cargols

I que us sembla fer dibuixos amb la crema del cafè?

Us sobre pols per casa? cap problema convideu a Allison Cortson i la convertirà en quadres!

I per acabar, laberints fets de sal. Es una feina de xinos, però el senyor Yamamoto es japonès.

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Anava a preguntar quina pols, però veig que més aviat serien claus i d’altres coses boges…

  2. McAbeu escrigué:

    Els quadre fet amb “lacasitos” i els fets amb cargols, m’han recordat que de petit tenia un joguet que constava d’una pissarra blanca amb foradets on havies de clavar unes xinxetes de plàstic de diferents colors per fer dibuixos… si no l’hagués perdut fa anys i hagués continuat jugant-hi, potser ara seria un artista famós. :-D

  3. Sergi escrigué:

    Aquests quadres amb pols guanyarien si s’hi afegissin escarbats i altres insectes domèstics que l’artista trobi per la casa, ja que hi afegirien volum i dinamisme.

    M’hauria d’haver dedicat a ser artista…

  4. Eva escrigué:

    Una vegada vaig veure un quadre que representava un gos fet amb… pèls de gos (xinesos).

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Hi ha qui fa art clavant claus.
    Hi ha qui el fa preparant cafès.
    Sé d’una persona que de bon matí servia un tallat a la parella amb un cor dibuixat a la crema.
    Aleshores tornava al principi, l’art del clau.

  6. Consol escrigué:

    M’agrada l’art efímer però el de la tassa de cafè potser sap greu i tot. La noia de la pols, no sé, tinc una mica d’al·lèrgia a la pols.

  7. JOMATEIXA escrigué:

    Tens raó ens agraden força aquesta mena de posts.

  8. Elfreelang escrigué:

    això és art si senyor i fins i tot alguns són comestibles

  9. glòria escrigué:

    En Pons sempre donant idees. Demà que és festa m’entretindré a treure la pols del pis -n’hi ha força-, a veure quina obra d’art se’m acut.
    Els claus els deixo per un altre dia, em sembla que són de cargolar i això dóna més feina.

  10. XeXu escrigué:

    Uau! M’ha meravellat aquest home que ha redefinit l’expressió fotre un clau. Quina traça!

Comenta que es gratuït, de moment...

