Cas típic 2298: noi li agrada noia, noi li agraden les joguines

Posted: 2016-01-06 in Actualitat, Monogràfic

Heu sigut bons? Els reis us han portat moltes joguines? Mireu els jocs de taula que m’han portat a mi ^^

Un tutorial complet per resoldre el cub de Rubik
VEF_293441_twitter_ahora_lo_entiendo_todo_por_palomadiaz

 

Un trencaclosques pràcticament impossible sense laterals i amb peces extres!
CR_788773_impossibles

 

Un trencaclosques encara més complicat de fer, tot amb fitxes blanques.
descarga

 

Un joc d’escacs a distància.

 

Una taula de billar amb predicció.

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    A mi m’han portat un tiquet de TMB :-D

  2. McAbeu escrigué:

    Has demanat aquests puzles perquè t’ho vas passar d’allò més bé intentant solucionar els meus trencaclosques nadalencs?. ;-D

  3. ricard escrigué:

    Vaja, puzzles per a masoquistes, quin gran invent!

  4. August escrigué:

    Ja em semblava a mi que em saltava un dels passos al cub de Rubik, concretament el pas 2… Per això no em sortia!

  5. Elfreelang escrigué:

    mai m’ha sortit més de dues cares del cub …..seguiré les instruccions….ostres no tinc cub!!! ho hauré de demanar per l’any vinent

  6. rits escrigué:

    El trencaclosques,…. genial!!!!
    el cub ja l’has resolt, oi?

  7. XeXu escrigué:

    M’ha agradat molt això del puzle amb peces falses! Tocada de pilotes màxima com t’enroquis amb una concreta que no hi va. En canvi, això dels escacs a distància és una ximpleria com una altra. Per què es van inventar els ordinadors, si no? Perquè no calgui un tauler físic i jugar a distància igualment.

    • ahse escrigué:

      Jugar en 2D no té gaire gràcia, per no dir cap. Em sembla que algú està esperant que li regalis un cub ;-)

    • Pons escrigué:

      Penso igual que tu, la maldat de posar peces extres es pròpia d’un geni del mal, suposo que s’han inspirat en les peces i que porten els mobles de Ikea.

  8. JOMATEIXA escrigué:

    A mi m’agraden molt les joguines i aprofito l’excusa de fills, nebots i tal per no deixar de jugar, però… joguines d’aquestes amb mala llet, no gràcies!

  9. Roselles escrigué:

    Si de petits no vareu desenganxar les pegatines del cub de Rubik per posar-les totes bé es que no vau tenir infància…

  10. Eva escrigué:

    T’han dut el tutorial sense el cub? T’hauràs quedat de pasta de moniato!

  11. Loreto escrigué:

    Poca paciència q tinc amb els puzzles, imagina’t amb aquests! Bon any!!

  12. Bon any 2016, Pons!

Comenta que es gratuït, de moment...

