Cas típic 2305: noi li agrada noia, noi li agraden els llibres llegits durant la segona meitat del 2015

Posted: 2016-01-15 in Llibres

Com sabeu jo no faig la llista dels llibres anualment, això ho fa tothom, jo faig la llista bianual (no confondre amb biennal).

Són 14 llibres d’aquesta segona meitat de l’any que sumats als 11 de la primera meitat sumen la bonica xifra de 25 llibres llegits durant el 2015. La pestanya de llibres ja està actualitzada.

PD: Recordeu respondre el test del CT2300

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Dimonis, el Pons llegeix més literatura que jo!! Però no eren 50 llibres a l’any? O aquest número nomès aplica a les pelis?

    • Pons escrigué:

      Pelis i llibres són conceptes diferents. Llibres 25 (i encara gràcies perquè de fet n’hi ha un que no es llibre sinó conte). En canvi pelis poden ser 50 o com ha sigut aquest 2015 bastantes més.

  2. McAbeu escrigué:

    Bona mitja llista. ;-)

    Només coincidim amb els dos Asimov (que vaig llegir fa ja un grapat d’anys i que tinc previst tornar a rellegir enguany). També tinc previst llegir aquest 2016 el Cline (pe recomanació teva) i algun Pratchett (però no seran aquests que has llegit tu).

    • Pons escrigué:

      Veig a venir que aniràs amb les expectatives massa altes quan llegeixis Cline.

      Cert, els Pratchetts que he llegit aquesta segona meitat de l’any no han sigut dels millors, però Perillan es un cas especial, per exemple a l’Allau li ha agradat, i a tu que t’agrada en Dickens en aquesta novel·la hi apareix.

    • ahse escrigué:

      Que t’agrada el Dickens?! No pot ser!! Realment hi ha algú al món a qui li agradi Dickens??

  3. Clidice escrigué:

    “Tocino frito!”, quants anys! i les fundacions, puf! m’has fet sentir vella de cop. De la resta ni flowers, però segur que t’ho has passat bé :)

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Només coincidim amb dos, i en un hi he escrit jo també ;D

  5. Roselles escrigué:

    Veig molta ciència-ficció i fantasia, normal que no coincidim en cap.
    I música? No ens faràs un post de música també?

  6. Eva escrigué:

    D’aquesta llista coincidim en un, el de Jair Domínguez. Em va avorrir una mica.

  7. XeXu escrigué:

    Només coincidim en el del Zurich, tot i que jo, el llibre com a tal, no l’he llegit. El vaig anar llegint mentre el fèiem, mentre anàvem publicant relats. De la resta, potser llegiré els de Pratchett, cap allà al 2047, si és que encara estic viu. Els altres no crec.

  8. XeXu escrigué:

    Ai, no m’he equivocat! Els d’Asimov és molt més probable que els llegeixi abans que els de Pratchett. Abans de tenir Alzheimer i tot.

  9. leblansky escrigué:

    Cagontot, Pons! Si fossis profe, segur que em posaries un Molt deficient ;)
    Els he llegit tots excepte el Readry Player One i els petardos del Laberinto, i veig que coincidim molt pc en les qualificacions: un miserable 5 a les fundacions? I al gran Heinlein? I a l’oncle Howard? Veig que ets un tipus dur!

    • ahse escrigué:

      Pons’s blog, donant-li dur des de 2006 ^^

    • Pons escrigué:

      Si que ets amant de la ciència ficció! Hauries de passar més sovint per aquest blog ;)

      Per mi les preqüeles de les Fundacions son la pitjor part, sobretot la trilogia original i les seqüeles estan força millor puntuades.

  10. Xavier Pujol escrigué:

    A la llista bianal no n’hi ha cap de Marcial Lafuente Estefania!!

    • Pons escrigué:

      Sempre em parles de sèries que no conec, llibres que no conec, gent que no conec, vivim en mons diferents!

      • Xavier Pujol escrigué:

        Busca a internet Marcial Lafuente Estefania. Va fer centenars de novel·les de l’oest americà. Dit sigui entre nosaltres, literatura a preu fet. Al metro, als anys 60-70 del segle passat, les dones llegien foto-novel·les romàntiques i els homes que no llegien el “Dicen” llegien westerns de l’Estefania.
        Particularment només en vaig llegir un, i crec que no vaig poder arribar al final.

    • ahse escrigué:

      Ets un extraterrestre?

  11. Gaby escrigué:

    Ostres!…no crec que hagi llegit 25 llibres ni en els ultims 25 anys….(sino comptem els llibres que he llegit als meus fills o els llibres d’informàtica que em comprava quan internet no era una eïna tan ùtil per consultar..)

    Felicitats!! Gent com tu permet que els escriptors puguin financiar-se i seguir escrivint…

  12. Elfreelang escrigué:

    almenys coincidim en un llibre el de quedem al Zuric ….he llegit fa anys algun de l’Asimov …..bona xifra lectora !

  13. Gemma Sara escrigué:

    Coincidim en la xifra, 25! I en un llibre llegit, EL llibre! Per la resta… estem una mica lluny, tot i que a l’Asimov li tinc carinyu…

  14. teresa escrigué:

    He arribat tard per participar en el concurs.
    Aquest semestre comparteixo l’Asimov, el Projecte Bloguer i Lovecraft. Veig que és una llista prou variada, però et decantes més per la ciència-ficció, no? Veus com la meva novel·la no t’hauria agradat? No et pensis, el pròleg és una mica terrorífic.

  15. […] part de la llista de llibres llegits en el 2015 tampoc pot faltar dels llibres deixats de banda. Aquest 2015 no he abandonat gaires llibres (només […]

  16. […] de parlar dels posts del 2015, dels llibres dels 2015 i de les sèries del 2015 avui inauguro una nova llista: Les pel·lícules vistes durant el 2015. […]

Comenta que es gratuït, de moment...

