Cas típic 2306: noi li agrada noia, noi li agraden les respostes del CT2300

Posted: 2016-01-18 in Blog

Les respostes del CT2300. Així podeu verificar si n’heu encertat alguna. Heu tingut sort? Esteu satisfets amb els vostres resultats?

1.1- Quin dels següents dies seria més complicat trobar un cas típic publicat
d) Diumenge

1.2- Amb quin idioma estan escrits la majoria de casos típics?
b) Català

1.3- La majoria de casos típics tenen mínim un/a:
a) Imatge

1.4- El meu avatar és un/a:
a) Ull

2.1- Qualsevol error que hi hagi en un cas típic sempre es culpa:
c) Del becari

2.2- Quina es la meva sèrie de drama preferida?
a) The West Wing

2.3- Completa la frase: “Pons’s Blog, fent el que sigui des de…”
a) 2006 ^^

2.4- Què vol dir BCPP?
a) Best Comment in Pons’s Post

3.1- Quina es la meva feina? A part de fer posts de qualitat excepcional.
a) Alguna cosa relacionada amb els ordinadors, informàtic o així.

3.2- De mitjana, quan trigo a crear un cas típic?
b) 25 minuts

3.3- Metapregunta: Qui guanyarà aquest concurs?
Per mantenir la emoció la solució no serà revelada fins demà.

3.4- Aquest bloc modera els comentaris?
c) Mai estan moderats els comentaris exceptuant les primeres èpoques de concursos de preguntes sobre el bloc.

4.1- Quin es el tercer comentarista més antic del bloc que continua en actiu?
d) Oscar AzAl

4.2- Qui ha guanyat més BCPP?
e) Xexu

4.3- Quin d’aquests bloggers comparteix localitat de residència amb mi?
a) Anna de Under the cyanide sun

4.4- Quan es el dia mundial del culte al Pons?
d) Cada 26 de maig amb excepcions.

5.1- Quin son els 4 casos típics que comparteixen una mateixa entrada del bloc?
1957, 1958, 1959 i 1960

5.2- Quin es el cas típic més autoreferenciat dins del bloc? Es a dir, el que més enllaços del propi bloc que hi porten.
CT1921

5.3- Quina es la tercera sèrie de la qual he vist més capítols?
Family Guy

5.4- Quantes sèries no americanes (programes no compten) he ressenyat en el blog?
Cinc (Sherlock, Black Mirror, Bron/Broen, Misfits i The IT Crowd)

Demà sabrem qui ha guanyat i el més important com és el premi.

Comentaris
  1. JOMATEIXA escrigué:

    Fins a la meitat vaig a bon ritme, però després dubto, dubto i em desanimo. pfff

  2. ahse escrigué:

    Cony!! Se m’ha passat el temps i no he arribat a corregir les respostes :-(

  3. XeXu escrigué:

    Sí, evidentment estic com la Jomateixa. Fins la meitat vaig bé, crec que amb alguna errada, però les últimes seran una destrossa. Per què aquest post és el més autoreferenciat, i no un altre? Em sembla que no seré jo el nom que falta en aquestes respostes… m’hauré de consolar amb ser el que més BCPP porta…

    • Pons escrigué:

      Hi ha 90 enllaços de la pestanya de llibres que porten al CT1921, no et semblen suficients com per ser el post amb més enllaços que hi porten?

    • ahse escrigué:

      Has guanyat més BCPP-s, malparit! Em sembla que no és el teu nom el que havia posat al primer esborrany del formulari…

  4. McAbeu escrigué:

    Així, amb una primera lectura, diria que la cosa no m’ha anat gens malament. Esperaré demà per comprovar la resposta a la 3.3 i així confirmar-ho.

    També tinc moltes ganes, em toqui o no, de saber com serà el premi (espero que aquesta vegada el becar s’hi hagi esforçat una mica més en el disseny…) ;-)

    • Pons escrigué:

      Efectivament, no t’ha anat malament, però la pregunta clau es si a algú li haurà anat millor.

      No et vull desanimar però l’esforç del becari ha estat, utilitzant la mateixa paraula que en d’altres edicions, indescriptible.

  5. Eva escrigué:

    El més important era participar-hi, no?

  6. Gemma Sara escrigué:

    Em sembla que xepi xepi… les últimes són per a cum laudes en ponsologia avançada de la Universitat de Michigan…

  7. Sergi escrigué:

    Ara que ho he llegit he tingut una mena de déja vu. Em sona que un dia vaig contestar un qüestionari amb aquestes mateixes preguntes. Pot ser?

  8. Xavier Pujol escrigué:

    L’últim tindrà premi?

Comenta que es gratuït, de moment...

