Cas típic 2314: noi li agrada noia, noi li agraden les pel·lícules vistes durant el 2015

Posted: 2016-01-28 in Cine

Després de parlar dels posts del 2015, dels llibres dels 2015 i de les sèries del 2015 avui inauguro una nova llista: Les pel·lícules vistes durant el 2015. Té nassos que sent a finals de gener encara estigui fent llistes de coses sobre 2015, estic pensant en canviar el nom del blog a Pons’s list blog.

Total 109 pel·lícules vistes aquest 2015. Recordeu que la meva puntuació valora si a mi m’agrada la pel·lícula no pas que sigui realment bona. Quantes pel·lícules heu vist d’aquesta llista? Esteu d’acord amb la puntuació que li he donat?

BCPP: Sergi

Comentaris
  1. McAbeu escrigué:

    He copiat la teva llista i he anat esborrant títols deixant les que sí he vist. El resultat és aquest:
    Misery (1990)
    Memento (2000)
    Star Wars: El despertar de la Fuerza (2015)
    Apolo 13 (Apolo XIII) (1995)
    El silencio de los corderos (1991)
    Infiltrados (2006)
    El Perfume: Historia de un asesino (2006)
    Marte (The Martian) (2015)
    Granujas a todo ritmo (The Blues Brothers) (1980)
    Starship Troopers (Las brigadas del espacio) (1997)
    Solo ante el peligro (1952)
    Una noche en la ópera (1935)
    Rocky (1976)
    Las uvas de la ira (1940)
    El hombre elefante (1980)
    Millennium: Los hombres que no amaban a las mujeres (2011)
    El discurso del Rey (2010)
    El amanecer del planeta de los simios (2014)
    La novia cadáver (2005)
    i potser alguna altra que he vist però ara no recordo, amb 109 pel·lícules per triar no seria estrany.

    Pel que fa a les puntuacions, n’hi ha que fa tants anys que les vaig veure que no em veig en cor de puntuar-les ara per tant només compararé les teves puntuacions amb les meves en les dues d’aquesta llista que he vist enguany.
    Coincidim amb l’opinió sobre “Star Wars VII”, a mi també em va agradar força. En canvi no estic d’acord amb la bona nota que poses a “The Martian”, jo la vaig trobar molt previsible i amb un final molt poc creïble, no em va enganxar en cap moment.

    • Pons escrigué:

      El fantasma d’en Matt Damon no et deixarà dormir! Quan es mori…

      A mi em cau molt bé en Matt Damon, tinc debilitat per com actua. I també tinc debilitat per la ciència ficció, encara que hi hagí més de ficció que de ciència.

      • McAbeu escrigué:

        Estic segur que el fantasma de Harrison “Han Solo” Ford em protegirà. :-D

        Jo també sóc molt amant de la ciència ficció però perquè m’agradi me l’haig de creure (i això no vol dir que no hi puguin passar coses impossibles, sinó que aquestes coses impossibles em semblin possibles en aquell context; no sé si m’explico). Per a mi, aquest no és el cas d’aquesta pel·lícula on el bo de Matt (que no dic que no hi faci una bona feina) se’n surt amb molta (massa) facilitat de tot el que li va passant i tot li surt bé gairebé a la primera.

      • ahse escrigué:

        El Matt Damon no era gay?

  2. Xavier Pujol escrigué:

    “El silencio de los corderos” Va coincidir amb la llei Corcuera (la de la patada a la porta)
    La premsa satírica va fer una versió del cartell, precursora dels “mems”: El silencio de los corcueros”

  3. Eva escrigué:

    No coincidim ni en les pel·lícules, ni en el nombre, ni en les puntuacions, ni en el temps dedicat a “Cómo entrenar a tu dragón”.

  4. XeXu escrigué:

    Com que sóc molt disciplinat, contestaré el que ens has demanat. De les 109 pel·lícules que has vist aquest any només he vist en algun moment de la meva vida la lamentable quantitat de 9. M’ha fet gràcia que he vist les que tu dius que has vist per segona vegada, ja veus, tens temps de mirar-les totes dos cops abans que jo les pugui mirar. Afegiré que tenint en compte aquesta quantitat de pel·lis vista, en mires una cada 3.35 dies, i això encara aporta més mèrit a la quantitat de sèries que mires, llibres que llegeixes i posts que escrius i comentes. Busca’t una xicota, joder! (O un xicot, eh, com prefereixis). Som-hi amb les pel·lis:

    Memento: també l’he vist un parell de cops i coincidiria amb la puntuació, déu n’hi do amb la pel·li.
    Big Fish: també em va agradar molt, no em faria res tornar-la a veure.
    Shaolin Soccer: sense comentaris, fa gràcia, però no seria capaç de posar-li una puntuació.
    Starship troopers: fa temps que la vaig veure, i crec que li posaria menys puntuació.
    Interestellar: la vaig mirar l’any passat i ja no recordo res. Tant és així que no sabria ni com puntuar-la a dia d’avui.
    Frozen: més puntuació! Que és de llagrimeta, i només per com s’enganxa la música ja es mereix més.
    Los miserables: els musicals sempre em sorprenen i els acabo valorant més del que pensava inicialment.
    L’avi de 100 anys: decepció per haver pagat una entrada de cinema, no arriba ni a la sola al llibre.
    Jocs de guerra: la vaig veure fa mil anys, i ara es veu totalment desfasada, però en el seu dia era un pel·liculón!

    I ja està. Trist, oi?

    • Pons escrigué:

      Si em busco una xicota o xicot no tindré temps de fer tot això! Vols dir que compensa?

      Memento no es fàcil de seguir, per tan es recomanable veure-la dos vegades si vols que et quedi clara, sobretot el final, bé, el principi, bé, ja m’entens…

      A mi em va agradar més Big Fish la segona vegada que la primera, suposo que vaig guanyant sentiments amb l’edat.

      Shaolin Soccer: Te l’has de prendre totalment a conya, que es el que és, i divertida ho és, que més vols?

      Starship troopers es una parodia de l’absurditat de les guerres, i a més hi ha morts escabroses, hi ha insectes gegants i naus espacials i Denise Richard! Un 7 es la mínima nota que es mereix! ¿Desea saber más?

      Interestellar es la més fluixeta del Nolan, però que coi, es ciència ficció i a mi em molen casi totes :D

      Frozen per ser una peli Disney ja té molta nota

      Los Miserables, ja he dit que no suporto els musicals, oi? Sort que hi ha una mica d’acció i el personatge d’en Borat mola. I la primera escena té molta força.

      L’avi de 100 anys. Tal com dius.

      Jocs de guerra. Està desfasada, però tot i així es entretinguda.

    • McAbeu escrigué:

      Ara que he vist aquest comentari he de dir que m’he deixat, a la meva llista de coincidències, les dues últimes d’en XEXU i que coincideixo amb ell en la valoració, sobretot pel que fa a la de “l’avi de 100 anys”. A mi el llibre ja no em va fer molta, molta gràcia però la pel·lícula encara me’n va fer menys.

  5. Lux Lisbon escrigué:

    Una historia de violencia, Si la cosa funciona i La vida d’Adele els hi hagues pujat 2 punts de cada una. Hagués sigut mes benavolent amb Las uvas de la ira, Una noche en la opera i Solo ante el peligro. També amb Hotel Rwanda i el hombre elefante. Estic d’acord amb la puntuació de Big Fish, La novia cadáver, Infiltrados, El discurso del rey, Relatos salvajes, Memento…i Ghost Dog, que l’actor m’agrada molt però la peli em va decepcionar….Finalment, Leyendas de pasión, Starship Troopers i Los mercenarios 3 personalment les hagués suspès.

    He contat que he vist gairebé una cinquantena de la llista. No arribo a la meitat

    • Pons escrigué:

      Quanta incomprensió davant de Starship Troopers!

      Una noia suspenent Leyendas de pasión?! Que no t’agrada en Brad Pitt amb cabell llarg? Si m’agrada a mi i sóc hetero xD

      PD: Ja està corregit Hotel Rwanda que (el becari) havia comés un error

      • Lux Lisbon escrigué:

        jajajaja, si el problema no és el Brad Pitt amb els cabells llargs (tot i que és un tío atractiu, amb aquell look i la cara de problemes intestinals, no, ….em quedo amb qualsevol Pitt, des de Thelma&Louise, Entrevista vampir, club de la lucha, Malditos Bastardos, Ocean’s Eleven, WW Z, Fury…qualsevol,o tots, absolutament tots, menys aquest). Però es que el problema no és ell…és que no suporto Leyendas de pasión…és superior a mi. Un rollazo per tallar-se les venes: llarga, avorrida, inhumanament dramàtica (impossible burxar més a la llaga o que? va home vaaaa, està feta amb mala llet…i a sobre, llarga!).

        Ay el becari! Com a pel·lícula de denuncia Hotel Rwanda és molt eficient…i de les poques que parla d’aquells fets amb bones interpretacions i amb certa transgressió (Cascs blaus còmplices).

  6. Roselles escrigué:

    Crec que algunes notes que poses són injustes perquè són pelis que tenies que haver vist fa 20 anys, no ara!
    Deixo la teva nota, i si tinc algo a dir ho comento. Coincidim en 40:

    Apolo 13 (Apolo XIII) (1995)

    Misery (1990): Peliculón! Insuperable Kathy Bates!

    Agárrame esos fantasmas (1996):
    Granujas a todo ritmo (The Blues Brothers) (1980):

    Wallace y Gromit: Los pantalones equivocados (1993) 4/10 Exemple de peli que tenies que haver vist fa 20 anys.

    Solo ante el peligro (1952): 6/10 Peliculón!

    Terroríficamente muertos (Evil Dead II) (1987): 5/10 marededeusenyor!!! Peliculón sense cap dubte! I El ejercito de las tinieblas ja és un clàssic!!

    Juegos de guerra (1983): 6/10 Però a veure, es que has passat la infantesa/adolescència tancat en un búnquer?

    El Perfume: Historia de un asesino (2006): 5/10 De les poques que em van agradar tant el llibre com la peli.

    Infiltrados (2006): 8/10
    Cinderella Man: El hombre que no se dejó tumbar (2005): 6/10
    Una historia de violencia (2005): 6/10
    El silencio de los corderos
    Si la cosa funciona (2009): 6/10
    El fuego de la venganza (2004): 7/10
    (500) días juntos (2009): 6/10
    Barry Lyndon (1975): 6/10
    Perdida (2014): 7/10

    El abuelo que saltó por la ventana y se largó (2013): 5/10. Doncs a mi em va agradar. Havia llegit el llibre feia temps i quasi no recordava de què anava.

    Salir del armario (2001): 6/10. Bona bona. Divertida.

    El discurso del Rey (2010): 7/10 M’agraden totes les d’en Colin Firth, aquí no sóc objectiva.

    El amanecer del planeta de los simios (2014): 6/10
    Guardianes de la galaxia (2014): 8/10
    [•REC]³: Génesis (2012): 6/10
    ¡Rompe Ralph! (2012): 8/10
    Mil maneras de morder el polvo (2014): 6/10
    The Artist (2011): 7/10
    La novia cadáver (2005): 6/10

    Leyendas de pasión (1994): 5/10. Jo li posaria més bona nota, i no per en Brad Pitt, jo era més d’Aidan Quinn.

    Millennium: Los hombres que no amaban a las mujeres (2011): 7/10

    Frozen: El reino del hielo (2013): 6/10 La veig cada dia. Literalment. A la meva filla li encanta. No em molesta, a mi també m’agrada.

    Rocky (1976): 6/10
    Venganza (Taken) (2008): 7/10
    Hotel Rwanda (2004): 6/10

    Siempre a tu lado (Hachiko) (2009): 7/10. Vaig veure que forçaven molt la llàgrima, no em va convèncer.

    Dead Set: Muerte en directo (2008): 6/10 Molt original en el seu moment.

    Bienvenidos al fin del mundo (2013): 7/10
    Starship Troopers (Las brigadas del espacio) (1997): 7/10 (vista per segona vegada)
    Rush (2013): 6/10
    El maquinista (2004) : 5/10

    Menció especial a:
    Zombis nazis 2 (2014): 6/10 Vaig veure la primera, i ja vaig tenir prou.

    • Pons escrigué:

      40! Per fi algú que mira una mica de cine!

      El problema es que fa 20 anys ningú em va dir quines pel·lícules havia de mirar :(

      Solo ante el peligro, ja ho se, però en general els westerns no em molen, per això un 6/10 es molt bona nota tractant-se d’un western.

      El ejército de las tinieblas si que em va agradar més, i la vaig veure abans, per això de Terroríficamente muertos esperava alguna cosa més. Queda clar que no segueixo l’ordre correcte.

      Juegos de guerra. Val més veure les pelis de la infantesa tard que mai, no?

      El Perfume. Comença més o menys seria però acaba massa fantàstica.

      Aidan Quinn? O sigui que tu et quedes amb el responsable i assenyat, eh?

      Hachiko. Si, forcen, però i què? El gosset s’ho mereix.

      Zombis Nazis 2 està al nivell de la primera, però ja ha perdut frescor. Tot i així imprescindible pels amants dels zombis.

  7. JOMATEIXA escrigué:

    N’he vist unes 10 de la teva llista i en tinc a casa un parell més a punt per mirar, de les altres hi ha algun títol que no crec que miri mai…
    i… tens raó, potser t’estàs tornant addicte a les llistes, o és que li vols fer guanyar les garrofes al pobre becari :D

  8. Gemma Sara escrigué:

    N’he comptat 32 vistes i jo pujaria la nota a….

    Boyhood (té el seu què, ni que sigui per com la van rodar, no?)
    Wallace & Gromit (sóc fan d’aquest parell!)
    Birdman (torturadeta, original)
    La vie d’Adèle (fantàstiques les dues noies, delícia de pel·li)
    La familia Bélier (je voooooole, mira que hem cantat aquesta cançó a casa, molt tendra)
    Frozen (perquè l’amor entre germanes és fantàààààstic, que diria aquell)
    Celebración (tinc dubtes perquè és bona peli però molt mal rotllo, really)
    El marido de la peluquera (quina gràcia m’ha fet trobar-la,una pel·li ben bonica, el cinema francès té molts punts perquè m’agradi, com et passa a tu amb la ciència ficció :)

    Una megallista, sí senyor.

    • ahse escrigué:

      Visca, no?

    • Pons escrigué:

      Deu ni do 32!

      Per què penses que Boyhood té un 3 i no encara menys? Justament el com la van rodar li puja la nota.

      Wallace & Gromit no em fan massa gràcia, però sobre gusts…

      Birdman dolenta, es només una d’aquelles pelis fetes per agradar a l’acadèmia de Hollywood i els seus actors

      La vida d’Adele? Bah, una història d’amor i desamor res de nou a part que son lesbianes i una té el cabell blau.

      La familia Bélier. La vaig veure perquè era la festa del cine, ja saps que jo i la música en el cine no ens portem massa bé.

      Frozen, no està malament, no es el típic pastelón Disney.

      Celebración? Mal rotllo? Si algú pensa que els dinars de Nadal amb el cunyat de Ciutadans son tensos que miri aquesta peli si té estomac.

      El marido de la peluquera, me la va recomanar una persona que com tu li agraden aquest tipus de pelis, a mi ja veus que psssno.

  9. Roselles escrigué:

    Perdó perdó perdó! He confós Solo ante el peligro amb Con la muerte en los talones. Es queda en 39 :(

    Bienvenidos al fin del mundo hem sembla que tots dos la vam veure perquè l’Allau ens la va descobrir, com el Conetto’s trilogy. També em va agradar.

    • Pons escrigué:

      Con la muerte en los talones també l’he vist, però no aquest 2015, està bé (6/10)

      I tant! L’Allau es una eminència! Se li ha de fer cas! (a vegades)

  10. Sergi escrigué:

    Coi, avui t’has passat amb els deures, no? Et faré moltes preguntes perquè tu també gastis molt temps contestant el meu comentari.

    A veure. Te n’he deixat algunes que no he vist perquè m’ha vingut de gust comentar-les igualment:

    Memento (2000): 8/10 (vista per segona vegada). Potser la millor per mi, de les que he vist d’aquesta llista. I, com a tal, algun cop ha sortit comentada al meu blog.
    Star Wars: El despertar de la Fuerza (2015): 9/10: Comparada amb La Amenaza Fantasma entenc el 9. De tota manera, m’ha semblat una mica fluixeta en idees. Una altra estrella de la mort? De debò? No, no, aquesta és més gran! I agafa l’energia del Sol! Tampoc vaig acabar d’entendre perquè havia d’esgotar tot el Sol. Coincidia que era justament l’energia que es necessitava per destruir aquells planetes? Quina casualitat! Per cert, paperàs de Mark Hamill.
    El silencio de los corderos (1991): 8/10 (vista per segona vegada)
    Infiltrados (2006): 8/10 (vista per segona vegada): Aquesta és la que moria tanta gent, oi? Potser el productor es va pensar que així no caldria pagar els actors protagonistes?
    Hero (2002): 6/10: Aquesta és com Matrix: té una part de combats i acció i una altra de reflexionar. No mola tant que la reflexió sigui conduïda cap al proselitisme nacionalista xinès.
    El Perfume: Historia de un asesino (2006): 5/10: coi, una orgia rodada a Barcelona no et convenç ni per posar-li un 6?
    Ex Machina (2015): 7/10: Trobo poca nota per algú que hauria d’empatitzar amb la robot.
    Sillas de montar calientes (1974): 5/10: Aquesta és la que acaba amb els personatges sortint de la pel·lícula i es veu que tot és un escenari, no?
    Primavera, verano, otoño, invierno… y primavera (2003): 5/10: Aquesta peli em va servir per entendre coses del budisme. Jo li posaria un 7. N’hi ha una altra del mateix director (Hierro 3) en la qual el protagonista no diu ni una paraula en tota la peli (i no és una peli muda). Brutal!
    Zombis nazis 2 (2014): 6/10: A veure, a veure, a veure…. Zombis nazis…2? En sèrio? Bé, no pregunto res més.
    Starship Troopers (Las brigadas del espacio) (1997): 7/10 (vista per segona vegada): D’aquesta peli també crec que he parlat al meu blog. Crec que tothom la subestima.
    Una noche en la ópera (1935): 4/10. Un 4 sobre 10? No se suposa que els cupaires sou marxistes? XD
    Rocky (1976): 6/10: Bé, la banda sonora ja s’ho val.
    Mad Max: Furia en la carretera (2015): 7/10: Com? Han fet un remake de Mad Max? Per què???
    Millennium: Los hombres que no amaban a las mujeres (2011): 7/10: Aquesta no l’he vist. En canvi vaig veure una minisèrie, crec que sueca, que era la mateixa història però durava una mica més.
    Los miserables (2012): 6/10: Potser aquí la banda sonora també s’ho val.
    El discurso del Rey (2010): 7/10: Sorprèn que algú comprès una peli amb aquest argument però la veritat és que se’n van sortir bastant bé.
    El amanecer del planeta de los simios (2014): 6/10: Només han passat dos anys? Quasi ni la recordo! I no em va semblar tan dolenta!
    Juegos de guerra (1983): 6/10: Un clàssic. Recordo que quan la vaig veure em va sorprendre molt perquè aquí els ordinadors no es connectaven amb la NASA ni amb quasi ningú, de fet. Era com allò de “ens porten 20 anys d’avantatge”.
    La novia cadáver (2005): 6/10. És curiós que a les pelis del Burton sempre hi surti en Johnny Depp. Fins i tot quan són de dibuixos.

    • ahse escrigué:

      Quin avorrit ets tio, fent comentaris sobre els articles d’una llista!

    • Pons escrigué:

      Ja saps que m’agrada contestar els vostres comentaris, i més si son teus :P (avui m’he llevat pilota, deu ser cosa de l’aniversari)

      Memento gran pel·lícula, res a discutir, i que dona per tenir converses molt llargues gràcies a la manera com està feta i gràcies a que el final et deixa que no saps a qui creure.

      Star Wars: No li busquis ciència en una peli fantàstica d’aventures, ni que això fos ciència ficció. Mark Hamil? Amb el seu talent interpretatiu com menys surti millor.

      Infiltrados: Moren els que han de morir

      Hero: I a més monàrquic!

      El Perfume: Es que no li vaig trobar el sentit al últim terç de la pel·lícula, orgia inclosa, se’ls hi va anar molt la pilota, no?

      Ex Machina: Penso que s’assembla més a l’ahse.

      Sillas de montar calientes: Tal qual has dit. Vaig trobar que intentaven moltes bromes però pràcticament cap funcionava, com a mínim amb mi.

      Primavera, verano, otoño, invierno… y primavera: Massa contemplativa pel meu gust. Tenint el pastafarisme no se perquè un vol el budisme.

      Zombis nazis 2: Si la primera em va agradar, per què no veure la segona? M’agraden els zombis i m’agraden els nazis, es un win-win.

      Starship Troopers, si, oi? Fins hi tot em sembla poc un 7/10.

      Una noche en la ópera. L’humor dels Marx no m’agrada, ho sento. Marxistes ha… ha… .ha…

      Rocky. A part de la banda sonora, es la millor interpretació que he vist del Stallone, si, ja ser que no es dir gran cosa.

      Mad Max: Han fet un remake per tal de millor l’original i molt, no s’emportarà l’Oscar a la millor peli perquè els de l’acadèmia no els hi agraden aquest tipus de pelis, però es acció de la bona amb una estètica espectacular.

      Millennium: Aquesta es millor que la mini-sèrie sueca, només per començar ja surt en Daniel Craig, i la noia tot i no ser guapa té morbo.

      Los miserables: Per no ser fan dels musicals un 6/10 es una nota excel·lent.

      El discurso del Rey. No la vaig veure fins l’any passat justament perquè al llegir l’argument un no té gens de ganes de veure-la, però després resulta que està ben feta.

      El amanecer del planeta de los simios. Un 6/10 no es mala nota, es una peli entretinguda.

      Juegos de guerra: Veient-la al 2015 pots comptar que això no em sorprengués gaire.

      La novia cadàver. Tothom sap el rotllo que es porten Burton i Depp, no es cap secret.

      • Sergi escrigué:

        Memento: Crec que la peli guanya encara més punts amb aquesta interpretació: el protagonista va matar la seva dona, injectant-li 3 cops insulina. (Hi ha una escena on es veu que el vell que se suposa que mata la seva dona injectant-li insulina 3 cops en realitat és el protagonista: durant uns fugaços instants, la cara del protagonista substitueix la cara del vell).

  11. ahse escrigué:

    Tampoc no cal ser tan dur, sempre es pot afegir una pestanya més al Pons’s blog i ja ‘stà, ho tindriem tot a mà!

  12. glòria escrigué:

    Ni vist unes vint de la teva exhaustiva llista. No detallo quines perquè ja hi ha moltes llistes.
    No coincidim gaire en les puntuacions, ja se sap que això dels gustos és una cosa molt personal

    • ahse escrigué:

      Una mica egocentric el teu comentari, no? Què passa, no l’estaràs agafant al XeXu com a exemple per als comentaris, oi? Hom entra a Pons’s blog per poder admirar els exquisits gustos del Pons, no per mostrar la peculiaritat dels seus ^^

    • Pons escrigué:

      i tothom sap qui del dos té els gustos equivocats :P

  13. annie escrigué:

    Hola, soc nova per aquí. Hauré vist unes 15 pelis d’aquesta llista…perquè si m’he llegit el llibre, però no he vist la peli no compta, no? Tot i que si tenim en compte que de la meitat de pelis que veig no recordo el títol, potser he vist més…Puuff amb el maquinista hem vaig adormir…

    • ahse escrigué:

      No compta! Per al llibre has de passar pel CT dels llibres.

    • Pons escrigué:

      Només 15? Has de veure més cine, i sobretot prendre nota de les pelis que veus.

      Dedueixo que el que has llegit es Milenium, o potser l’avi que va saltar per la finestra.

      Quan un pensa en Cristian Bale, com a mínim creu que s’alegrarà la vista, però amb el maquinista no es així…

  14. Ciutada K escrigué:

    Ai, volia tenir temps per contestar el teu post. ara el trobo, per fi
    Incapaç de dir-te quantes pelis he vist en un any, no ho faig ni al meu blog :P
    Però tu estàs en plena forma, eh? a més, heterogènia i variada … pateixes, clarament de cinefàgia!!
    En general, però, veig que no ets un puntuador massa després…

    Encuentros:
    Coincidim en la majoria que has passat del 8. Gran Memento, Interestellar i la nova Star Wars!!

    Desencuentros:
    – No puc entendre els suspesos a Boyhood (es mereix 8), Wallace y Groomit (es mereix 7), Birdman (es mereix un 8), Celebración (mereix 8) o Pozos de ambición (mereix, minim, 7).
    – No puc entendre els aprovats justets de: El Maquinista (minim un 7), Primavera, verano, otoño… (minim un 8),… una Historia de violencia un 6???!!! (no home,no, minim un 8)
    – No puc entendre els superiors a 6 de: Big Fish (amb 6 n’hi ha prou) [en canvi la Novia Cadaver es queda en un trist 6], Kingsman (un 5 i ja es prou!),

    Sobre el tema Leyendas de Pasion, tractat en altres comentaris … Brad Pitt esta BONISSIM (es innegable, i més en aquella època) per aquest film en concret és d’un Corin Tellado que fa terror …

    Aquest post m’ha agradat molt! Sí, senyor! Gràcies, Pons!

    • Pons escrigué:

      Caram, quanta discordança entre els teus gusts i els meus, pensava que series més racional, en fi, un altre equivocat més :P
      Boyhood es una telenovel·la, Wallace i Groomit ho trobo infantil, Birdman està feta només per agradar a la gent del mon del cine, Celebración es molt desagradable em donaven ganes d’apagar la tele, i Pozos de ambición es simplement avorrida. El maquinista es perquè no m’agraden les pelis protagonitzades per sonats on no saps què es real i què no, Primavera, verano, otoño es cine contemplatiu i lent, una Historia de violència es un thriller que està bé, però ja està. Si no et poses tonto amb Big Fish no tens sentiments, La novia cadaver es una copia fluixa de Pesadillas antes de Navidad. I Kingsman es una paròdia genial del gènere de espies!

  15. Ciutada K escrigué:

    ah! i Christian Bale també esta BONISSIM però no, al Maquinista, no t’hi pots recrear … aix …. :(

Comenta que es gratuït, de moment...

