Cas típic 2325: noi li agrada noia, noi li agrada el dia de Darwin

Posted: 2016-02-12 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia de Darwin! Inevitablement avui toca post sobre animalets

Arbre de la vida, un esquema amb 3.000 espècies classificades.
tree

Sabíeu que en el zoo de Pekin no solament pots veure els animals sinó que també te’ls pots menjar?
ZOO

Sabeu quan costen els animals (vius)? Una gallina 6€, un elefant 10.000€, una vaca 800€, etc.
d92e738c3c21a7406bcbd266f4f8b544

Animals modificats, com per exemple aquest llop-esquirol
animal-manipulation-15

Acabo un post d’animals tal com estàveu esperant, amb un vídeo d’animals graciosos

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    No pot ser que una gallina valgui només 6 euros i una vaca 800! I un humà? Quant val un humà viu? Saben els lectors d’aquest bloc avui dia que encara hi ha gent que es compra marits i mullers? Sí sí, sembla que encara estem a l’edat de pedra!

  2. JOMATEIXA escrigué:

    Caram el vídeo, quin suspens :D
    Els humans cada cop estan més rebaixats, segur que en alguns llocs te’l regalen si compres la vaca.

  3. Sergi escrigué:

    Feliç dia de Darwin!

    M’ha agradat el primer gràfic, tot i que més que un arbre de la vida sembla un plànol de l’estrella de la mort.

  4. McAbeu escrigué:

    M’han fet gràcia els animals modificats, estan molt ben fets. :-)

  5. Malefica escrigué:

    M’agradat aquest post, es maco.

  6. Eva escrigué:

    Tampoc cal prendre’s tanta molèstia per esbrinar quan costa un animal viu. Ací al mercat del costat de casa, un corder de 100 a 250 (sempre que no s’acoste la festa del sacrifici, clar), un pollastre, no més de 40, etc. A Tetuan tries el pollastre i, mentre esperes que te’l maten, et fas un te allà mateix. Les vaques les solen vendre mortes, això sí. De fet, jo tot ho compro mort: pollastres, taronges… Encara no m’he integrat.

  7. Elfreelang escrigué:

    el dia de Darwin ? som molt més animals els humans que els altres

  8. Roselles escrigué:

    Quina angúnia els animals modificats! No em quedaría cap, ni l’escarabat transformer!
    El del zoo-restaurant a la primera impressió és horrible, però si mengem garrinets i vedells, tan macos que són quan són vius, o hi ha aquests restaurants que pots triar directament de la peixera el que et menjaràs, perquè ens hem d’esgarrifar pel cangur i l’hipopòtam? Però no els provaria, no tinc pas curiositat.
    El vídeo d’animals graciosos és com una mica a mig gas, no?

  9. Gemma Sara escrigué:

    És veritat que aquests animals modificats (sort que fotogràficament…) fan molt iuiu, la Sara no ha passat del segon, jo els he vist tots, no ho he pogut evitar :)

  10. ricard escrigué:

    Trobo que van barats, els elefants! Si més no, els vius. Em sembla que morts són més cars. I si no, que li ho preguntin a Joan Carles I.

  11. XeXu escrigué:

    Em podries dir quan val un Eagat? Segur que li faria molta companyia a en Blog.

  12. glòria escrigué:

    Molt curiosos els animals modificats, tot i que alguns fan angunia . El meu preferit el Sammy.

  13. Xavier Pujol escrigué:

    Si algú no hagués descobert el foc encara viuríem a les cavernes.
    Que bé s’hi estava!!

Comenta que es gratuït, de moment...

