Cas típic 2235: noi li agrada noia, noi li agraden els Oscars

Posted: 2016-02-26 in Actualitat, Cine

Aprofitant que aquest cap de setmana s’entreguen els Oscar us porto un cas típic cinèfil

19 posters de pel·lícules que (lamentablement) no existeixen. Com per exemple Nazis en el centre de la terra
natcote_wired

Un bon crossover que encara no s’ha fet: Saw + Marry Poppins
humor,mary poppins,educación,peliculas

Pel·lícules modernes en el segle XIX
CR_435796_peliculas

Danger 5, sense comentaris.

Una recopilació de pelis i sèries que fan un homenatge a la famosa frase de Apocalipsis now “M’encanta l’olor a napalm al matí”

Acabem amb un homenatge a Steven Spielberg. Unes quantes pel·lícules seves condensades en 5 minuts.

Comentaris
  1. Xavier Pujol escrigué:

    El millor: Terminator sense el Schwarzenegger.

  2. ahse escrigué:

    Per uns moments havia pensat que aquest bloc havia guanyat un Oscar per a la millor interpretació del blocaire generic…

  3. JOMATEIXA escrigué:

    Així sí que es comença bé el dia :D
    Una mica bèstia aquesta Mary Poppins, i el rapàs a Steven Spielberg, genial.

  4. XeXu escrigué:

    Spielberg podria fer servir aquest vídeo com a curriculum. No hase falta que dises nada más.

  5. McAbeu escrigué:

    Molt bo el mega-tràiler d’Steven Spielberg, n’he vist un bon grapat d’aquestes pel·lícules.

    En canvi, DANGER-5 no la coneixia. Hauré de buscar les 4 primeres… :-DD

    Molt bo els pòsters. M’han agradat els del s. XIX. he trobat genial la barreja Mary Poppins-Saw i m’han fet força gràcia algunes de les pel·lícules inexistents. “L’atac de la cheerleader de 50 peus en 3D” ha de ser força “interessant” de veure. ;-)

    • Pons escrigué:

      Quan vaig fer el post estava dubtant entre penjar la foto dels nazis del centre de la terra o justament la de les cheerleaders, vaig acabar triant els nazis, perquè ja saps, són els dolents per excel·lència.

    • ahse escrigué:

      A mi el trailer m’ha semblat inintel-ligible. Coses de robots, segurament…

  6. Roselles escrigué:

    El primer no em deixa veure els posters perquè diu que o m’haig d’inscriure o pagar. Ho sento però passo. De totes maneres abans de que em bloquegés he pogut veure un parell de posters, i un és d’una peli que sí que existeix! En Lincoln contra zombies!

    I el de napalm no el puc veure, diu que al meu país està bloquejat :(

    El Danger 5 el trobo divertit, no n’havia sentit a parlar mai.

    I perdoneu la meva ignorància, però al segon 34 de l’homenatge a Spielberg no és de la película Alien? O quina peli és? Es que no aconsegueixo trobar res que relacioni Alien amb Spielberg. Hi han moltes que no tenia ni idea que l’Spielberg hagués fotut la mà. Caram, caram…

    • Pons escrigué:

      Quin munt de problemes Roselles!

      La web dels posters la podràs veure sense inscriure’t si desactives el addBlock Plus

      Lincoln contra zombies no existeix, existeix una peli totalment diferent, Abraham Lincoln: Cazador de vampiros, ja ho veus, res a veure.

      Sobre el vídeo del napalm tan fàcil com fer servir un proxy, o tan fàcil com canviar de país…

      No se quina peli és però no és Alien, el bitxo té unes dents “massa humanes” per ser Alien.

    • ahse escrigué:

      Amb comentaris com aquest no et caurà cap BCPP :-P

      Del trailer del Spielberg jo, gran AhSe, no entenc res…

  7. Clidice escrigué:

    Em quedo amb el material de la meva generació: els pòsters del XIX :)

  8. Eva escrigué:

    M’han agradat molt els pòsters del segle XIX.

  9. Sergi escrigué:

    Em quedo amb els pòsters del s.XIX. Per cert que el de la guerra dels mons es basa en una obra que és de veritat del s.XIX.

  10. Gemma Sara escrigué:

    Ei, està molt bé aquest mix de l’Spielberg! També m’agrada la idea dels pòsters de pelis inexistents, encara que l’única que em faria gràcia veure és Roma’s Circuit, té bona pinta!

  11. Gemma Sara escrigué:

    Roman’s Circuit, vull dir, que encara que no existeixi s’ha de dir bé…

  12. ricard escrigué:

    A mi m’agrada la cerimònia dels Oscar, que és força distreta (tot i que acostumo a veure-la en diferit perquè els dilluns treballo), però els premis en sí no em fan ni fred ni calor. De fet, rarament les millors pel·lícules es troben entre les nominades.

    Veig que l’homenatge a Spielberg està en la línia nord-americana (també avalada pels premis Oscar) de considerar que l’autor d’una pel·lícula és el productor de la mateixa, no el director.

    En fi, la que m’agradaria veure (em sembla que és una sèrie) és “Danger 5”. El trailer és definitiu.

  13. glòria escrigué:

    Genials les pel·lícules dels segle XIX, veig que, en general, han agradat molt.

Comenta que es gratuït, de moment...

