Cas típic 2362: noi li agrada noia, noi li agraden els anuncis (2/5)

Posted: 2016-04-05 in Anuncis, Videos

Continuo amb la setmana mono-temàtica d’anuncis, o ja esteu cansats? No! No! No! Bé, bé, aquesta es la actitud.

1) Limon y Nada: S’aprofita de l’anunci del pal

2) LG Ultra HD: Anunci i broma de càmera oculta.

3) Campanya en contra de la pedofília: l’home cotó de sucre

4) Extra: Xiclets + Origami

5) Steady Feathers: LG G2: La millor càmera estabilitzadora de moviment

6) Acabo amb l’anunci estrany japonès de torn, crec que es de mòbils, però també podia ser de gominoles, que se jo

Anuncis
Comentaris
  1. joana61 ha dit:

    Els de la meva tele no són tan originals.
    Hi ha un abús continuat, hores d’anuncis!

  2. McAbeu ha dit:

    M’ha agradat (perquè no en sóc el protagonista) l’anunci de la broma de càmera oculta però aquesta vegada em quedo amb el d’Unicef, senzill però molt ben trobat.

    El japonès d’avui és gairebé una còpia del d’ahir, així que la meva predicció continua vigent. ;-)

    • Pons ha dit:

      De fet jo trobo que el japonés d’avui es més fluix que el d’ahir, però preparat pel de demà!

    • ahse ha dit:

      Pots argumentar la teva simpatia per al de l’Unicef?

      • McAbeu ha dit:

        Ja ho he dit abans. M’ha semblat molt ben trobat, amb un missatge senzill que explica ben clarament el que vol explicar.

        • ahse ha dit:

          Com a argument això no té gaire pes. Que ets de lletres?

          Si vols una opinió igual de subjectiva que la teva, a mi m’ha semblat molt pervers, amb les cares dels adults que han llegit el paperet expressant cert disgust.

  3. XeXu ha dit:

    Els d’avui m’han agradat molt! El del meteorit és molt xulo, una putada si t’ho fan, però està molt ben trobat. N’hi ha un que s’emprenya molt, eh! I el de la gallina estabilitzadora també està molt bé. Pobre animal si hagués hagut de passar per totes les proves que mostra l’anunci. Però se la veu molt tranquil·la. Bé, és que és una actriu experimentada, com es mostra al final.

  4. Xavier Pujol ha dit:

    Tall publicitari:
    “Tornem en…7 minuts”

  5. glòria ha dit:

    Molt bons!
    El del meteorit ho trobo una broma pesada, molt pesada. I aquests què anunciaven?
    La gallina molt professional, ningú de la Protecció de gallines s’ha queixat?
    El del pal sempre m’ha semblat genial.
    L’home sucre crida l’atenció, si això serveix perquè els pares estiguin encara més alerta, genial.
    El del Origami molt tendre. Quasi em cau la llagrimeta…
    Fins demà!

  6. ahse ha dit:

    La Gallus Cam realment mola! hahaha

  7. gembabe ha dit:

    El d’Unicef està molt bé, com més consciència i prevenció, millor.

    El de la càmera oculta… hi ha per emprenyar-se!

    • ahse ha dit:

      Blah-blah-blah! Per què està molt bé?

      • gembabe ha dit:

        Perquè mostra la vulnerabilitat dels nens, és fàcil que un nen confiï en un adult i s’ha d’anar amb compte, aquest anunci només és una manera de representar-ho amb els dolços, als nens els agraden els dolços, es podria fer d’altres maneres, a través del joc, per exemple. Com ho veus tu?

        • ahse ha dit:

          Doncs jo ho veig una mica raro, no entenc com pot ser que de cop aparegui un tio que porta aquell sucre damunt i tothom se li llenci damun a agafar tal sucre… Jo quan era nena mai no ho hauria fet, eh? I diria que els meus pares tampoc! Ni haguessim confiat ni ens hauriem apropat al boig tal! A la meva epoca els dolços s’havien de *vendre*, si pot ser a un establiment que tinguès pinta de normal.

  8. ricard ha dit:

    Ja és prou trist haver d’anar a demanar feina que a més et facin la broma del meteorit!

  9. JOMATEIXA ha dit:

    El del palo va ser una passada :DD
    Molt emotiu els xiclets/origami, de llagrimeta.
    Bo el d’UNICEF.
    Per cert, els anuncis japonesos sempre són una mica inquietants.

Comenta que es gratuït, de moment...

