Cas típic 2374: noi li agrada noia, noi li agrada odiar personatges.

Posted: 2016-04-21 in TV

M’encanten les llistes i m’encanten les sèries, per tan m’agrada trobar excuses per fer una nova llista sobre les sèries. Avui toca llistar els personatges més odiats, ordenats de més odiat a menys (tot i que els eliminaria a tots de les seves sèries).

- Homeland seria millor sense la Carrie - Però si es la protagonista! - I què?

– Homeland seria millor sense la Carrie
– Però si es la protagonista!
– I què?

  1. Carrie Mathison [Homeland]: Té l’honor de ser la protagonista de la sèrie i això fa que aparegui més i tingui més motius per odiar-la. Els seus brots psicòtics repetits temporada darrera temporada i la seva exagerada sobreaactuació ha aconseguit que abandoni Homeland.
  2. Charlie Pace [Lost]: Un drogata cantant de rock que va de guais, i quan no va deprimit amargant la vida al personal. Sort que la illa posa a tothom al seu lloc…
  3. Anthony Soprano Jr. [The Sopranos]: Fill inútil d’en Tony Soprano. Mal estudiant, bala perduda sense cap objectiu a la vida, només serveix per donar-li mal de caps al seu pare.
  4. Calamity Jane [Deadwood]: Personatge amb massa protagonisme tenint en compte el què fa, es a dir, beure i maleir a tothom que intenta ajudar-la.
  5. Catelyn Stark [Game of Thrones]: Mare pesada i sobreprotectora de la familia Stark, fa qualsevol cosa pels seus fills sense mirar més enllà de les conseqüències que això provoca. Simplement odio cada vegada que obre la boca.
  6. Sara Sidle [CSI Las Vegas]: Comença com a CSI novata repel·lent i acaba com a CSI experta repel·lent. Tot el rotllo que té amb el Grissom (el personatge que si que mola) em cansa molt i no té res a veure amb l’estil CSI. Sense la Sara hagués sigut molt més feliç.
  7. Harriet Hayes [Studio 60]: Es fa molt pesada, sempre es va arrossegant la mateixa història d’amor-odi amb en Mat. Es una pàmfila amb problemes trivials i s’ofega amb un got d’aigua perquè no sap si en Mathew li agrada o no. I el més greu es que per culpa seva en Mathew fa l’imbècil.
  8. Laura Roslin [Battlestar Galactica]: Mestra d’escola que es pensa que pot ser una bona presidenta, l’únic que fa es posar pegues al mandat de l’Adama. Tan de bo agafés alguna malatia xunga com un càncer o algo…
  9. Shane Vendrell [The Shield]: Es tan estúpid que només fa que posar-se en problemes, es un imant, no entenc com en Vic sempre el salva, jo hauria deixat de ser amic seu en el tercer capítol. Fins hi tot s’aparella amb una persona que crea problemes. Tot al seu voltant són mal de caps.
  10. Raj Koothrappali [The Big Bang Theory]: Es de llarg el personatge amb menys gràcia de la sèrie. No suporto el seu caràcter amanerat, i aixafaria el fastigós gos rata que té. Al principi feia un bon duo amb el Wolowitz, però aquest segon ha demostrat que es bo en qualsevol situació especialment amb la Bernadette.
Anuncis
Comentaris
  1. joana61 ha dit:

    He vist dues, de les que menciones, CSI i Lost, coincidim en opinió.Estrany no? :)

  2. ahse ha dit:

    Em sembla bé que hagis abandonat Homeland, la paia es veu horrorosa…

  3. Clidice ha dit:

    Home, odiar odiar, però tens raó, de les tres que he vist de la llista (quines coses més rares que mira la gent), no m’agrada la Sara, no m’agrada la Laura (bé no m’agrada gens Galactica) i no m’agrada en Raj (de fet confesso que The Big Bang Theory em fa riure escassament, massa déjà vu). Vaja, tres de tres.

    I m’encanta pensar que sóc dels pocs mortals que no ha vist ni un sol capítol de Lost ni Joc de Trons. #encantadad’haver-meconegut #nomebesoporquenomellego

    • Pons ha dit:

      Hi ha alguna raó que t’impedeixi veure Lost i Joc de Trons? La religió potser?

      • Clidice ha dit:

        sí, noi. algunes religions ens imposen càstigs cruels que hem de viure amb alegria en l’esperança d’arribar al paradís dels estripers i els barrils de cervesa infinits.

    • ahse ha dit:

      Pocs?? Si aquí sóc jo que no miro cap serie i no puc entendre com hi ha comentaristes que semlbla que sapiguen de que van els títols de la pestanya de series…

  4. Anna ha dit:

    Coincideixo completament amb la numero 1 … tia més cansina!

  5. Xavier Pujol ha dit:

    “Permíteme que insista…”
    I el Claudi Riera?

  6. Lux Lisbon ha dit:

    Pesats, plastes, plans….massa forçosament els volen fer interessants quan no ho són, o donen voltes al seu voltant per mostrar…qué?…I en el cas dels Stark, en general tots són molt pesats. Ah, i a mi en Locke també se’m feia pesadet.

  7. XeXu ha dit:

    Odies Catelyn Stark cada cop que obre la boca? Doncs mira que ara té una boca nova…

    He de reconèixer que estic força d’acord amb tu, i a més, que aquest post de rajades m’ha agradat. Estic d’acord amb els personatges que conec, la Carrie és insuportable, per exemple. Crec que vaig deixar de veure Homeland perquè no s’aguantava per enlloc, però ella hi contribueix se’ns dubte.

    Sobre en Charlie de Lost, també conegut com a Merri Brandiboc, tampoc li tenia tanta mania, però el millor capítol de les quatre temporades que vaig aguantar és sens dubte el que ell mor.

    La Tully gran no seria el meu personatge preferit de Canço de Gel i Foc. Té moments en que fa ràbia, certament, i no deu ser casualitat tampoc que un dels millors capítols de la sèrie és el de la Boda Roja. Jo tinc esperances en ella però. Espero que després de morta serà un personatge molt millor.

    La Sara Sidle és molt prepotent, efectivament, fa molta rabieta. Però a diferència d’altres actors i actrius, penso que aquí és culpa no del personatge sinó de qui l’interpreta. Diria que l’he vist en alguna altra banda i diria que feia el mateix paper. Mala actriu. Com el carallot del Grissom es va fixar en ella tenint la Willows al costat…

    Salvaria de la crema la Laura Roslin, és veritat que també té moments que fa rabieta, però al final li vaig acabar agafant carinyo. M’has fet gràcia amb això de que li agafi una malaltia xunga, malparit! I en Raj tampoc el cremaria, és cert que és molt llastimós i sempre fa bromes d’efeminat, però mira, també és entranyable. Per personatge soso en Leonard, però tampoc fa ràbia.

    • ahse ha dit:

      De qui pots estar parlant… A tu fins i tot el gat propi et donaria rabia!

    • Pons ha dit:

      De fet ja vaig començar a odiar la Catelyn en els llibres, perquè allà té encara més protagonisme, sent una narradora de varis capítols la vaig creuar bastant.

      Vas fer bé en abandonar Homeland, perquè tot i que la temporada quatre i cinc no estan malament, la Carrie segueix odiosament inaguantable.

      Portava molts capítols desitjant la mort d’en Charlie i per fi la Illa va escoltar les meves pregaries.

      Em vaig alegrar molt quan la Sara va desaparèixer de la sèrie, però la alegria va durar poc al descobrir que al cap de poques temporades torna, està clar que ningú vol aquella actriu.

      Per mi en Raj no es gens entranyable, es més, ara em venen ganes de pujar-lo un parell de posicions a la llista. En Leonard no es gran cosa, però en Sheldon necessita un company de pis a qui putejar amb les seves sheldonades i en Leonard fa la seva funció, en canvi des de que en Wolowitz té parella en Raj sobra.

  8. Sergi ha dit:

    Tinc la impressió que aquest post barreja males actuacions de l’actor que encarna el personatge, mala construcció del personatge i mala valoració moral del personatge (que et caigui malament). Ja que dius que t’agrada molt fer llistes, et proposo refer el post amb 3 rànquings diferenciats.

    Almenys dues de les 3 categories podrien ser encapçalades pels 2 inútils que van endollar a la darrera temporada de Lost per tal d’intentar tancar d’alguna manera la sèrie.

    • ahse ha dit:

      Només perquè el Pons no et té mania no vol dir que tens el dret de venir amb propostes de “millora” dels posts. A aquest bloc sempre han sortit només CT-s perfectes! Qualsevol intent de hackejar-los no anirà mai cap a una millora, sino al contrari, destrossarà l’exquisida armonia del tot, deixant uns posts tristos, amb forats, esmicolant-se en l’abisme…

    • Pons ha dit:

      Es cert, però hi ha punts on les tres valoracions s’ajunten i creen un despropòsit (veure per exemple la Carrie)

  9. JOMATEIXA ha dit:

    i que faríem si no poguéssim odiar-les?

  10. gembabe ha dit:

    Com que no hi surt ni Friends ni HIMYM ni Shameless ni Hombre rico, hombre pobre… doncs no sé què comentar! La ignorància m’eximeix d’odiar-los, pobres criatures, espero que en el post dels personatges més estimats podré rascar més!
    (El Claudi Riera podria ser, però és que l’Arquillué és molt bo)

    • Pons ha dit:

      Odiar gent que surti a Friends? Si tots eren molt bons! A HIMYM d’acord que en Ted era una mica soso, però ni molt menys era odiós.

  11. Roselles ha dit:

    2.- NnnOOooOoO! Pobre Charlie, ja m’has fet pensar en quan va morir, quin fart de plorar. A mi m’agradava molt, jo li hagués donat més tenporades.
    6.- Pobre Sara! Segur que si fos guapa ja seria diferent. A mi m’agrada, té caràcter, és professional i és una tia normal que fa la seva feina sense que hagi de compensar la seva falta d’atractiu amb simpatia, que d’això pequen moltes sèries.
    10.- Sí, potser en Raj sobra. També afegiria l’Amy.

    Una que em feia molta ràbia era la Sookie de True Blood. Quina ràbia de tia, era tonta tonta!

    • ahse ha dit:

      Per culpa de gent com tu el gran Pons ha d’aguantar personatges odiables… Aixo no et fa pensar?! Una mica d’empatia, eh?

    • Pons ha dit:

      2.- el capítol que la palma es dels millors de la sèrie.
      6.- Si fos guapa encara li tindria més mania perquè pensaria que va de guapa. Està clar que per excés de simpatia la noia no peca.
      10.- Si tampoc m’agrada massa l’Amy, però en Raj mai em fa gràcia.

  12. Eva ha dit:

    Una cosa bona de Joc de trons és que els personatges, tant si els adores com si els odies, no solen durar molt.

  13. […] odiat? Al CT2374 amb el top 10 de personatges odiats us […]

Comenta que es gratuït, de moment...

