Cas típic 2375: noi li agrada noia, noi li agrada el club de la comedia (temporada 10)

Posted: 2016-04-22 in TV

Per tal d’omplir les estones menors a un capítol de 45-50 minuts he optat per mirar monòlegs del Club de la Comèdia. He començat el club de la comèdia per la temporada 10, perquè recordo que vaig veure la primera temporada segur, i la segona gairebé segur que també, en canvi de la tercera i successives ja no ho tenia clar, doncs he començat pel final, total com que els monòlegs no tenen continuïtat alguna. La Eva Hace fa de presentadora de la temporada 10 i ho fa prou bé, depèn del dia, però en general està bé. He dividit els monòlegs en tres categories segons lo que m’hagin agradat.

Monòlegs dolents: Alberto Chicote (sobre el seu programa de pesadilla en la cocina), Agustin Jimenez (la gent baixa), Carmen Lomana (lo difícil que es ser ella), Pepe Viyuela (Coses que fan els nens), Santi Rodriguez (Contes Disney), Juanma Iturriaga (sobre ell mateix), Cristina Castaño (els penis), Dani Martinez (imitacions d’actors espanyols), Falete (Ser Falete), Xavi Franquesa (Gervasi de fer), Dani Rovira (defectes propis i els seus amics), Mario Vaquerizo (ser ell mateix), Agustin Jimenez (pecats capitals i xinesos), Cristina Medina (la sinceritat), el Langui (la seva vida), Roberto Brasero (ser home del temps), Joaquin Reyes (Sóc una mica cabró), Chenoa (lo difícil que es ser Chenoa)

Monòlegs normals: Santi Millan (el postureig), Leo Harlem (els metrosexuals), Keké (el whatsapp), David Guapo (Fixe vs mobil), Ana Morgade (Monologuistes, Bars, Deu), Berto Romero (vida extraterrestre), Joaquin Reyes (soc tonto), Florentino Fernández (personatges mitologics), Goyo Jimenez (Monolegs, la creació del home), Agustín Jimenez (el macho iberico espanyol), Adrian Lastra (el sogre), Alexis Valdes (els metges), Joaquin Reyes (Història d’una orca), Santiago Segura (els gimnasos), Ernesto Sevilla (Si tingués un fill)

Monòlegs bons: Dani Mateo (la cervesa), Ernesto Sevilla (Coses que no li agrada fer), Raul Cimas (Ha perdut la dona i el fill), Ernesto Sevilla (les modes), David Guapo (Proves de la vida en parella), Luis Piedrahita (Els vàters)

Us deixo uns exemples

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Sembla mentida que hi hagi tantes coses sobre les quals fer monolegs!

  2. Clidice escrigué:

    El de la tapa del vàter, que és bo, demostra com qualsevol tema es pot estirar. Més que un xiclet dels boomer d’abans.

  3. Xavier Pujol escrigué:

    He vist, esporàdicament algun monòleg. No sabia que anés per temporades ni que es poguessin classificar.
    Va bé riure una mica.

  4. Sergi escrigué:

    Si no recordo malament, la moda aquesta dels monòlegs va coincidir amb l’emissió de la sèrie Seinfield. Pots informar-te d’aquesta sèrie antiga amb aquest enllaç:
    https://pons007.wordpress.com/2009/12/02/cas-tipic-793-noi-li-agrada-noia-noi-es-jerry-seinfeld/

    El que desconec és si encara hi ha algú que creu que els monòlegs segueixen de moda.

  5. JOMATEIXA escrigué:

    La veritat és que de vegades m’enganxo al programa i m’empasso bons i dolents…

  6. XeXu escrigué:

    He de reconèixer que algun cop l’he ensopegat i m’hi enganxo, fins i tot em fa riure. Però els que has enllaçat no m’ha agradat especialment, i això que són dels monologuistes bons. Potser deu ser que no tinc el dia…

  7. glòria escrigué:

    He vist els tres que classifiques de bons i m’han fet gràcia, però no riure. Estic preocupada. Que pot haver passat? Perquè si el gran Pons diu que són bons, ES que són bons.
    Hauré perdut el sentit de l’humor? Em derrapen les neurones?

    • ahse escrigué:

      És ben obvi que has perdut el sentit de l’humor, potser estàs envellint massa. Et recomanaria una visita al neuroleg i si es molt greu, un PET scan.

    • Pons escrigué:

      Són bons en comparació amb els altres es clar, sinó prova de veure un dels dolents i ja em diràs…

  8. Roselles escrigué:

    He intentat veure els tres vídeos, però no soporto el públic que riu a la mínima. El monologuista diu “hola” i ja s’estan partint la caixa. De joveneta vaig anar al Crònicas Marcianas i ens van donar entrepà amb copa de cava per animar-nos, però crec que ara fan rular porros. Si no, no ho entenc.

  9. Roselles escrigué:

    Vaig escriure el comentari dissabte i veig que el mòbil devia fer alguna cosa perquè no m’ho va publicar :/
    Bé, en aquell comentari et deia que no m’agrada (no suporto) el club de la comedia perquè només que el monologuista digui “hola” el públic ja es peta de riure, fent que un monòleg de 10 minuts en duri 20 per la manía del públic de xiular i aplaudir qualsevol tontería. En el vídeo un i dos es confirma el que dic. El tercer no sé, perquè ho he intentat però es que no m’agrada en Piedrahita.
    Recordo quan vaig anar a Crónicas Marcianas que ens regalaven un entrepà i vinga a posar-nos cava (botella sense etiqueta, a saber què era). Ara deuen fer “rular” alguna cosa, perquè no entenc un públic tan desmesuradament entregat.

  10. Eva escrigué:

    Per tal d’omplir les estones menors a un capítol de 45-50 minuts pots llegir el blog del Pons.

Comenta que es gratuït, de moment...

