Cas típic 2380: noi li agrada noia, noi no li agrada aterrar quan fa vent

Posted: 2016-04-29 in Monogràfic

Volaré, oh oh cantaré, oh oh oh oh Ejem. Perdoneu. Es que avui toca post d’avions

Això amics, es el que passa quan un avió intenta aterrar quan fa un vent de collons

Alguns alemanys que tenien poca feina han construït aquest bonic aeroport en miniatura on tot es mou.

Vídeo auto-explicatiu sense paraules on es mostra perquè no em de forçar el tancament del compartiment d’equipatges de ma.

Heu sentit a parlar sobre el foc de Sant Elmo? Doncs feu un cop d’ull a aquest post i descobrireu que es tracta d’un fenomen pel qual l’aire s’ionitza amb una resplendor blavós a causa d’un intens camp elèctric generat per l’acumulació de càrrega electrostàtica sobre la superfície de l’avió. Com a exemple, aquest repostatge en el aire del Air Force One.

Acabem amb una simulació del tràfic aeri durant les 24 hores d’un dia normal. Es calcula que gairebé 100.000 avions s’enlairen al dia.

Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Un post d’alta volada. ;-D

  2. ahse ha dit:

    Oh oh oh oh! hahaha

  3. Clidice ha dit:

    l’últim mola mugutlló!

  4. JOMATEIXA ha dit:

    Us ho havia dit ja que jo no he volat mai…? Però estic segura que algun dia ho faré. Encara no sé quan, però ho faré. (i espero que no faci vent)

  5. Xavier Pujol ha dit:

    Al primer video, el pilot es mereix un premi.
    Un post no apte per qui té por de volar.

  6. Montse ha dit:

    Ah! Llavors les xurriacades que em fot la fotocopiadora el dia que duc les botes amb la sola de goma és foc de sant Elm?

    • ahse ha dit:

      Primer t’has de comprar un d’aquells secadors de cabells que foten fora aire ionitzat, si el que veus amb la fotocopiadora s’assebla al que surt del secador, llavor sí, és foc del sant tal.

    • ahse ha dit:

      Perdona el errors tipografics, suspito que avui el becari em va fotre algun dels arxius de configuració.

    • Pons ha dit:

      No, lo teu es simplement que la fotocopiadora et té mania

  7. glòria ha dit:

    De veure el primer ja estic marejada…
    Quan em recuperi ja em miraré els altres.

  8. Elfreelang ha dit:

    jo la veritat prefereixo l’autobús que no té ales , de moment, els avions em fan por

  9. gembabe ha dit:

    El tràfic aeri d’un dia té algo d’hipnòtic, no? Deu ser, perquè ja l’he vist 4 vegades… :0

  10. Eva ha dit:

    Agafo massa avions com per veure aquests vídeos.

  11. Roselles ha dit:

    L’Elmo és un personatge de Barri Sèsam que li agrada molt a la meva filla. “San Elmo punto de encuentro” és una peli dels 80 que no és de la teva època pels pèls. Sant Elm és l’insti on vaig anar. Elm Street és on viu en Freddie Crueger. Però els focs, els focs crec que són de San Telmo.

    El del trànsit aeri és flipant, tothom va a París o què?

    • Pons ha dit:

      Gràcies per la correcció del error del becari, ho corregiria en el post però està molt liat a la sala de tortura actualment.

  12. XeXu ha dit:

    M’ha agradat aquest mapa on es veu el trànsit aeri, ja es veu que entre EUA i Europa hi ha molt moviment, a jutjar per com es buida d’avions primer l’una, i com es va omplint l’altra. I després, a la inversa. Si es que pel que no hi hagi un gràfic o una simulació…

    • Pons ha dit:

      Sembla que aquest ha sigut el vídeo preferit del post per part dels comentaristes, prenc nota que a la gent li agraden les llumetes que es mouen

Comenta que es gratuït, de moment...

