Cas típic 2381: noi li agrada noia, noi li agraden els seus personatges preferits

Posted: 2016-05-02 in TV

Avui rànquing amb el top 10 dels meus personatges de sèries preferits, ordenats de més a menys.

Ella té raó, si jo fos un tio Acabo de dir “si jo fos un tio”?

Ella té raó, si jo fos un tio
Acabo de dir “si jo fos un tio”?

  1. Chandler Bing [Friends]: Irònic, sarcàstic, cínic, i el millor company de pis d’en Joey, que més pot demanar? Per tot això i molt més es mereix la primera posició de la llista.
  2. Jed Bartlet [The West Wing]: Potser no es el personatge amb més protagonisme de l’Ala Oest però si que es el més important, per alguna cosa es el president dels EEUU durant dos mandats consecutius. Increïblement intel·ligent, sempre aconsegueix trobar la solució justa a qualsevol problema que amenaci el país. Seriós quan cal però bromista quan la ocasió ho permet.
  3. Barney Stinson [How I Met Your Mother]: Personatge estrella de Como Conocí a Vuestra Madre. Si no fos per ell la sèrie no hauria arribat al tercer capítol, sense dubte el personatge més carismàtic de la sèrie que es dedica a lligar indiscriminadament i sense cap remordiment ni vergonya amb tota noia que veu. Un personatge llegendari i sempre ben vestit.
  4. Sherlock Holmes [Sherlock]: Segurament la persona més difícil de conviure, en Watson es un sant per mantenir-se al seu costat, però des del punt de vista de l’espectador es genial. Increïble llest i perspicaç. Bastant inútil en quan a relacions socials, però un geni a l’hora de desarticular trames criminals.
  5. Gregory House [House M.D.]: Personatge principal de la sèrie que porta el seu propi nom. Un doctor misantrop que no li importen els pacients sinó resoldre els misteris que s’amaguen darrera de les malalties més estranyes imaginables, això de salvar vides es només un efecte secundari de ser un crack i encertar el diagnòstic. Per cert, mai es lupus.
  6. Bender Rodriguez [Futurama]: Robot mexicà amb problemes d’alcoholisme que vol matar als humans però que en el fons no es tan malvat. Millor amic d’en Fry. Tot i no ser el protagonista Bender es més de la meitat de Futurama.
  7. Tyrion Lannnister [Game of Thrones]: Tot i ser un Lannister (malvats per la naturalesa de la seva família) es un personatge just i que intenta fer el millor pel regne encara que això vagi contra dels interessos de la seva família. Allunyat dels moralistes dels Stark, en Tyrion no té pels a la llengua a l’hora d’enfrontar-se verbalment amb qualsevol i llançar-li la dura veritat a la cara.
  8. Abed Nadir [Community]: Expert en sèries i en pel·lícules, viu la vida com si fos ficció (de fet, ho és). Company inseparable d’en Troy. La seva imaginació i les seves fantasies han donat lloc a molts dels millors capítols de la sèrie.
  9. Tony Soprano [The Sopranos]: Cap d’una família mafiosa de Nova Jersey. El mon del crim es tan exigent que acaba amb atacs d’ancietat. Mai havia sigut tan fàcil empatitzar amb un criminal. Malgrat sigui una persona malvada ens preocuparem pels seus problemes familiars i “laborals” com si fossin els nostres.
  10. John Dorian (J.D.) [Scrubs]: Protagonista de la comèdia més bon rollista que he vist mai. Personatge sempre alegre i positiu malgrat les situacions tristes que es poden presentar treballant com a metge en un hospital. La super amistat que l’uneix amb en Turk es la més potent de la televisió.

BCPP: Xexu

Comentaris
  1. Bugaderes39 escrigué:

    Uau, quantes dones…

  2. ahse escrigué:

    Comento que és gratuït: no conec cap personatge d’aquests. M’agradaria comentar, però, que és una mica estrany ser un inútil en relacions socials i tot un mestre a l’hora de trobar el criminal. Qualsevol savi xinès diria que això no cola!

  3. Xavier Pujol escrigué:

    Conec el Sherlock Holmes. I el primer, perquè hi poses la foto, perquè pel nom no l’hauria conegut.
    Si la llista hagués estat d’11 en lloc de 10, hi posaria el Lleó de “Polseres vermelles”.

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Anem al 50%. O sigui, comparteixo l’admiració per cinc d’aquests personatges. :D

  5. Roselles escrigué:

    1.- Oooooh en Chandler! Coincidim totalment! Sempre estaré enamorada d’ell, va haver-hi temporades que n’estava totalment penjada. Ara en tinc dos que li van a la saga, en Nick i l’Schmidt de New Girl, però en Chandler sempre serà únic.
    2, 7 i 8.- No tinc el plaer.
    3.- El millor de HIMYM, els capitols més centrats en ell eren els més divertits.
    4.- Molt peculiar, sort d’en Watson per equilibrar-lo.
    5 i 6.- M’encanta el filldeputisme que gasten.
    9.- Molt carismàtic, inoblidable. Tant l’actor com el personatge.
    10.- Res més a afegir, totalment d’acord amb tu.

  6. gembabe escrigué:

    Llavors, si s’hagués fet un spin-off del Chandler creus que hagués tingut èxit?

  7. ignasioliveras escrigué:

    M’agrada aquesta entrada. Molts records de joventut :( He vist un parell de cops les deu temporades de Friends i he passat per moments diferents amb els preferits. Cert que Chandler ho va ser durant molt de temps però també vaig intimar amb el Ross (m’hi assemblo més?) i amb la Phoebe… en fi, Chandler és molt bona opció i és que tota la sèrie era molt potent. Pel que fa a West Wing tot i el personatge carismàtic del Barlet (poc creïble que hi hagi polítics així pel món) em quedo amb el Toby Ziegler per aquest humor corrossiu tan seu… com a mínim fins que se li en va l’olla amb la història del seu germà. I què podem dir de la CJ? O del Sam? My God! Quina mà de personatges!
    Un parell de comentaris més o tres: Tony Soprano i Tyrion totalment d’acord amb tu. I pel que fa a House potser no és tant el seu personatge (sembla el de The Knick, ti has fixat?) però l’estructura repetitiva dels capítols se’m va fer un pèl pesada i el personatge del House farragós (cansino).
    I el Swearenger de Deadwood? Com és que no surt aquí? Ja sé que està a la llista de malvats però també hi era el Tony… Costa fer una entrada perfecta al blog oi? ;-)

    • ahse escrigué:

      Em sembla que a aquest moment el Pons es troba massa ocupat per contestar al teu comentari. Deu ser que el peix li està demanant tota la seva atenció :-P

    • Pons escrigué:

      Ara que ho dius si que fas més pinta de Ross si…

      En Toby era el meu segon personatge preferit. Molt cert que a l’ala oest tots són molt bons, aquí trobaràs el rànquing complet. La CJ està molt avall de la llista perquè en les primeres temporades no m’agrada tan (quan vaig fer la llista anava per la tercera) però actualment la posaria per sobre la Donna hi tot.

      No he vist The Knick. Alguns capítols de les temporades intermitges de House podien fer-se repetitius, però les últimes temporades eren molt bones, una llàstima per tothom que va abandonar la sèrie abans de temps.

      Si, quan ahir em vaig llegir el post que havia escrit també em vaig preguntar perquè no hi havia en Swearenger. Suposo que al Tony el veig com a més personatge protagonista i al Swearenger sense desmereixe’l el veig com a més malvat de la sèrie amb protagonisme més compartit tot i ser per mi el més important.

  8. Sergi escrigué:

    Sabies que en Gregory House està basat en en Sherlock Holmes?

    House-Holmes.
    Wilson-Watson.

    • ahse escrigué:

      Això és un mite urbà.

    • Pons escrigué:

      Ho sabia, hi ha molts paral·lelismes, la seva addicció a la drogues, la lesió de la cama d’en House la té en Watson, Holmes toca el violí, House el piano, Holmes viu al número 221, House al 221B, etc.

  9. glòria escrigué:

    Dels teus 10 personatges preferits només en conec tres: House, Sherlock i en Chandler i si, a mi també m’agraden.

  10. Eva escrigué:

    D’aquesta llista també en conec només un.

  11. XeXu escrigué:

    Aquest CT m’agrada més que la dels malvats, perquè hi reconec molts bons personatges. No sé si jo hagués dit els mateixos si m’haguessis demanat fer una llista dels meus 10 personatges preferits, que a més en el teu cas és millor personatge de les millors sèries, però estic d’acord amb que molts mereixerien estar a la meva llista també. Com que és tard i ja clapes fa estona, tinc temps i puc comentar-los una mica.

    En Chandler és el millor personatge de FRIENDS, per mi de manera clara. I FRIENDS és de les millors sèries que s’han fet mai, per tant és un personatge brillant. Com a persona, en Perry, no tant, però el seu Chandler traspassarà generacions. En l’extrem oposat, la Phoebe la trobo insuportable.

    En Bartlet també és brillant. No és el prota, com dius, però les seves intervencions són essencials. A més, té la gràcia d’estar envoltat de cracks, però que són força desgraciadets tots ells, i per tant cap té el carisma del president. M’encantava en Leo també, però Bartlet és Bartlet.

    Dec ser l’única persona humana que pensa que en Barney està sobrevalorat. Bé, sobrevalorat no, però no em fa tanta gràcia com a la majoria. Jo era més de Ted Mosby, la veritat, perquè s’assembla molt més a mi. No físicament, és clar. Però igualment, la sèrie no s’aguanta per enlloc, de seguida perd l’interès i mor intentant ser una còpia de FRIENDS que no li arriba ni a la sola de la sabata.

    Sherlock m’exaspera. Només vaig veure dos capítols, i el personatge em generava una violència extrema. El hobbit és tan fleuma que tampoc hi ajuda. És clar que vaig mirar aquests dos capítols en anglès, i no s’entenia res del que deia Sherlock perquè parla a mil revolucions, però bé, no comments.

    Què dir de House? Un crack. Totalment d’acord amb aquest, a la meva llista probablement estaria més amunt. Això m’ha fet pensar que no hi has posat en Grissom, quina llàstima.

    Bender és un percentatge molt alt a Futurama, però el millor és la parella que forma amb en Fry. Ni l’un ni l’altre, els dos junts fan sinèrgia i es milloren mútuament.

    Tyrion és, simplement, déu. De GoT podríem dir uns quants grans personatges, Daenerys, Tormund, Petyr, Drogon, però cap com en Tyrion. Insuperable.

    El de Community no el conec, però és un dels meus futuribles, perquè tu sempre en parles bé. Potser més endavant en podré parlar amb propietat. I sobre Tony Soprano, dir que vaig començar la sèrie, i probablement està molt bé, però no vaig tenir paciència per continuar.

    Un dels que més em sorprèn de la llista és en JD, i no perquè no m’agradi, sinó perquè penso que no és un personatge de l’alçada dels altres. Em diverteix, i Scrubs en general em va agradar (sempre eliminant la 9a temporada, you know), no per casualitat és de les poques sèries que he acabat, com ara FRIENDS (2 cops), West Wing o Galactica, i no com, per exemple, The Wire, Lost, o naturalment Homeland. Però tot i això, em costa posar en JD a una llista amb House, Tyrion o Bartlet, o el mateix Chandler.

    Potser si hagués de dir altres noms per posar en una llista així mencionaria també Frank Underwood de House of Cards, o el comandant Adama de Galactica. I el que em sorprèn també… cap personatge favorit dels Simpson?

    • Pons escrigué:

      Fas uns horaris molt estranys

      La Phoebe es el meu personatge menys preferit de Friends però no la trobo insuportable també té els seus moments, com per exemple quan està amb l’Alec Baldwin fent de tio super positiu.

      Li has de donar una altra oportunitat a Sherlock, de debó que s’ho mereix

      En Grissom va estar a punt d’entrar a la llista, si hagués sigut una llista de 11 tenia la plaça assegurada, però ho volia fer de 10 que es lo estàndard.

      Es cert el què dius, però si haig de triar un de la parella em quedo amb el macarra d’en Bender.

      A part dels personatges que has dit de GoT a mi també m’agraden en Jaime i en Davos.

      Reconec que Community la tinc sobrevalorada, però i què? A mi m’agrada.

      Els Soprano segurament es una de les millor sèries les quals té la primera temporada més fluixa, a mi també em va costar molt enganxar-me, però després en Tony es converteix de la família, sí, sí un mafiós en la família, quines coses.

      JD si, vaig estar dubtant entre aquest i en Grissom, però al final vaig veure que a la llista li faltaven personatges còmics (així tenim paritat 5 seriosos i 5 còmics, paritat de gènere ja veus que no…).

      Si en Frank i l’Adama son grans personatges, els podriem posar com a mencions d’honor.

      Els Simpson es complicat, en el fons lo bo dels Simpson no són els personatges, aquests només estan allà per fer les accions, lo bo dels Simpson són les situacions i els genials gags que generen aquestes situacions, molts dels quals protagonitzats per personatges secundaris.

      • XeXu escrigué:

        Llegint el teu comentari m’ha vingut al cap un grandíssim personatge (secundari) que podria sortir tant en aquesta llista com a la malvats: l’actor secundari Bob. Què me’n dius?

  12. […] preferit? Al CT2381 amb el top 10 de personatges preferits us […]

Comenta que es gratuït, de moment...

