Cas típic 2382: noi li agrada noia, noi li agrada el blog de l’ahse (1/2)

Posted: 2016-05-03 in Webs/Blocs

Dins del grup de posts on faig propaganda d’altres blogs que m’agraden avui toca un blog molt especial, el blog de l’ahse. En el blog de l’ahse trobem exactament el que un esperaria trobar, es a dir, un munt de posts (també coneguts com a casos ahse o casos ahsials) on la temàtica principal d’aquests és la veneració i adoració al Pons. Himnes i salms són creats en honor a la meva persona, un munt de prosa amb la única finalitat d’alabar la meva grandiositat i magnificència. Al blog també hi ha espai per insultar i desprestigiar a tots els infidels que no tenen en el ponsianisme com a única religió veritable i per tan es mereixen ser criticats sense mesura. Tot plegat semblaria molt sectari i faria bastanta por si no fos el cas que jo i l’ahse som la mateixa persona, i per tan simplement fa que sigui un cas de doble personalitat totalment extremat. Aquest es el motiu pel qual el blog de l’ahse és privat, per tal que no surti a la llum aquesta doble personalitat, la bona, sensible i amable que representa el Pons que tots coneixeu (tal qual sóc així) i la més irascible i agressiva que representa l’ahse (tal qual també sóc així).

Sin título

La fulla que serveix com a avatar d’aquest ésser que només existeix en la meva ment anomenat ahse

Està bé, reconec que us he enganyat, no sobre la dualitat de la meva persona sinó sobre l’existència del blog de l’ahse, existint Pons’s Blog, no té cap sentit que existeixi un blog privat de l’ahse que ningú tret de mi mateix pot llegir, puc estar malament però no tan. Per tan si bé l’ahse “existeix” dins meu i com comentarista de Pons’s Blog el que no existeix es com a propietària d’un blog. La idea del blog de l’ahse va sorgir com a coartada per tal de justificar la existència de l’ahse com a ésser independent de mi. Què tal? Com us heu quedat després d’aquesta revelació? Us ho esperàveu? Si de cas, més endavant, quan ja estigueu refets de tal descobriment inesperat us explicaré la veritable història que s’amaga sobre el Tipo de la Brocha.

BCPP: Sergi

T’has empassat alguna cosa del contingut d’aquest post? Tot el què he explicat es absolutament fals, però oi que ha semblat totalment verídic? Demà toca el post on veritablement explicaré què hi ha en el blog de l’ahse.

Comentaris
  1. Roselles escrigué:

    Explicar una veritat com si fos una mentida per enganyar al públic? No Pons, no ens enganyaras pas…

  2. ahse escrigué:

    Visca el Pons!! La seva grandesa no té limits ^^

  3. Ciutada K escrigué:

    Ohhhh menuda confidència i revelació… estic esmaperdut i garratibat!!!
    (jejejejeje)

  4. Xavier Pujol escrigué:

    I jo que em pensava que l’Ashe era la persona real i el Pons era virtual!!
    Al final serà veritat allò de que els déus són els pares?

  5. Eva escrigué:

    Quin embolic.

  6. Clidice escrigué:

    ni sí, ni no, sinó tot el contrari. Diu que hi ha metges que ho curen això eh! ^^

  7. McAbeu escrigué:

    De seguida he vist que ens enganyaves. La pista reveladora és quan dius que al blog de l’Ahse hi ha “un munt de PROSA amb la única finalitat d’alabar la meva grandiositat i magnificència”., és evident que les millors alabances són les fetes en vers, i així és com les faria l’Ahse… pura poesia.

    A partir d’aquí ja no m’he cregut res del que ens expliques. I menys quan intentes fer-nos creure que ella no existeix com esser independent… però si cada dia parlo amb ella, jo.

  8. Sí, clar, l’Ahse no existeix, i jo sóc una poma amb un somriure que saluda amb la mà esquerra hahaha

  9. Consol escrigué:

    I…? Potser ens expliques una història que s’assembla a les nines russes que si l’obres sempre en trobes una d’igual a dins?

  10. Sergi escrigué:

    Diuen que la diferència entre un místic i un boig és que el místic parla amb Déu i el boig creu que Déu li parla.

    Amb l’ahse passa el contrari: pot ser que l’ahse et parli però cal estar una mica sonat per parlar-li tu a ella/allò.

    PD: Molt bo això de l’1/2. Creant expectació…

    • Pons escrigué:

      No ho havia vist mai així però potser tens raó

      PD: Molt bé, has trobat un detall “amagat”, però n’hi ha un altre detall amagat que explica aquest 1/2

    • ahse escrigué:

      No et creguis, n’hi ha fins i tot gent que parla amb els gats i els gossos!! Flipes, eh?

  11. gembabe escrigué:

    Acabo de tenir una revelació, ets el Barón Ashler!

  12. […] Pons on Cas típic 2382: noi li agrada noia, noi li agrada el blog de l’ahse (1/2) […]

  13. JOMATEIXA escrigué:

    Això de les personalitats sempre m’ha fascinat. Aquest món virtual és fantàstic per tenir múltiples personalitats. Qui sap quantes en té el Mc, o el XeXu, o jomateixa, que volten per aquí dissimuladament, i un dia sorgiran i…
    Bé, m’estic embalant. Com he fet tard, ara vaig a llegir el proper post, que ja està fet :D

  14. glòria escrigué:

    Ai, molts blocaires pensaven que l’Ashe existia realment, no volien creure que fos el teu alter ego!

  15. XeXu escrigué:

    He de dir que m’he quedat una mica astorat amb aquest post. Tant és així que he llegit els comentaris i tot, cosa que no solc fer, ni tan sols en diagonal. També havia vist això del 1/2, però com que ho fas sovint, he pensat senzillament que hi hauria una segona part, perquè AhSe es mereix això i més, ja que és la màxima comentarista -assumim-ho- del blog. Després m’he quedat parat amb la revelació, però no me la crec, o ja no sé què creure. I responent a la Jomateixa, jo no tinc cap alter ego corrent per aquí, només tinc la meva persona, però no sol passar pels vostres blogs, només de tant en tant. El que passa cada dia és en XeXu, i de vegades en Blog. Així que esperaré a saber com continua la història, si és que continua, encara que a hores d’ara potser ja ha continuat, que em queden posts per llegir.

Comenta que es gratuït, de moment...

