Cas típic 2387: noi li agrada noia, noi li agrada el dia de Goku

Posted: 2016-05-10 in Actualitat

Ahir, a part de ser la Salut també va ser oficialment el dia de Goku. Ja sabeu, el protagonista de Bola de Drac.

Sabíeu que Kamehameha va ser un rei hawaià?
CR_232826_kamehameha_i

El doblador americà d’en Goku havia de cridar tan que algun cop es va desmaiar i tot.
BrolyScreaming2

El rànquing definitiu de personatges poderosos de bola de drac.
3373497-goku_ssj_2_by_imran_ryo

Una baralla de bola de drac en un bloc de notes

Una altra bloc de notes: Goku vs Superman. Si us agrada, en vídeos relacionats podeu veure uns quants exemples més.

Bola de drac en stop motion

BCPP: McAbeu

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    No sé qui és Goku. Tampoc sé qui és el protagonista de Bola de Drac. Ara resulta que són la mateixa persona? Què fort…

  2. McAbeu escrigué:

    Molt bons els vídeos. Només per la feinada (fent dibuixets o movent ninotets) ja es mereixen un fort aplaudiment.

    Ah, jo sí que sabia que Kamehameha era un rei hawaià. Pensa que a més de veure Bola de drac també havia vist Magnum P.I., una altra sèrie mítica de TV3. ;-)

  3. Xavier Pujol escrigué:

    Aquesta sèrie em va agafar gran, però amb la filla en edat de veure-la, i a casa han passat tots els capítols com a mínim una vegada. O dues.

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Jo vaig veure la sèrie uns quants cops, però el meu germà no se’n perdia ni un, i repetia, i repetia, i repetia… Li agradava molt dibuixar, i el dibuixava sense copiar de cap lloc, ja se’l sabia de memòria, i en totes les seves variants.

  5. Olga Xirinacs Díaz escrigué:

    A una que es mira Hawaii 5-0, Kamehameha no li passa desapercebut.
    Jo em preguntava el mateix que tu, Pons, has preguntat al blog de la Carme. Però com que no em puc oposar a les iniciatives que arriben de fora amb bona voluntat i afecte (i Tarragona en va plena), vaig dient a tothom que val més ara que ho poc veure que no pas a títol pòstum, ¿no trobes?

  6. Consol escrigué:

    Ja veig que la teva infància no és la meva infància.

  7. Sergi escrigué:

    A mesura que la població mundial augmenta, també ho fa el temps lliure. Crec que en cèl·lula, en Boo, en Freezer i tota la resta només són gent farta de veure tantes frikades per internet.

  8. XeXu escrigué:

    M’he enganxat a mirar la llista de personatges poderosos de la sèrie, com a malalt de les llistes pots imaginar que és el que més m’interessa, però és un autèntic embolic… Són sempre els mateixos personatges amb diferents transformacions, quanta palla mental! Jo em vaig perdre en el combat del Boo, que era infinit. Les primeres fases em van enganxar, però després ja vaig perdre el fil o l’interès. O potser és que ja era massa gran per mirar-m’ho…

    Ep, però que els blocs de notes tampoc estan malament, eh!

    • Pons escrigué:

      A mi m’ha agradat la llista i estic bastant d’acord.

      Erets massa gran per mirar-ho. Ja no et dic GT allò si que era dolent

  9. ÒscarAzAl escrigué:

    El vídeo en stop motion és una currada.

    Si fessin un dia per a cada personatge de Bola de Drac, quedaría cap dia lliure a l’any?

    • Pons escrigué:

      No tothom es tan important com en Goku, o potser tu li dedicaries un dia al Yamcha? Aquest desgraciat no se’l mereix….

Comenta que es gratuït, de moment...

