Cas típic 2399: noi li agrada noia, noi li agrada el dia mundial del culte al Pons

Posted: 2016-05-26 in Actualitat, Blog

Feliç dia mundial del culte al Pons!

Avui es el dia idoni per afegir aquest blog en els vostres preferits si no ho heu fet ja. Després m’heu de jurar que em seguireu i em reverenciareu fins a la fi dels (vostres) temps. Si a més a més em feu un generós donatiu de posem 1.000 euros, molt aviat (tot i que probablement mai), us arribarà a casa el paquet original de fans d’en Pons, que conté una túnica oficial que heu de vestir cada vegada que llegiu aquest blog, un iman per la nevera amb la forma del meu inquietant ull sempre vigilant, un desembussador pel vàter que sempre és útil, i les lletres dels meus càntics preferits, incloent grans obres clàssiques com ara “Et lloem oh gran Pons” o “Oh Pons ets més gran que Jesús” (Jesús, localitat que pertany al municipi de Tortosa).
szyd_460-1
Recordareu altres dies mundials del culte al Pons: CT1378, CT1516, CT1906, i el CT2152.

BCPP: Xexu

Comentaris
  1. joana61 escrigué:

    Et pots estalviar el meu regal, és que sóc molt descreguda! :)

  2. ahse escrigué:

    Visca el Pons!

    Les lletres dels cantics vindria be tenir-les a un CT al bloc.

  3. ahse escrigué:

    Ostrres, i la tovallola??? L’hem deixat de celebrar per un ou malparit!?

  4. McAbeu escrigué:

    Deixo les reverències (i els generosos donatius) per l’Ahse, jo em conformo a celebrar el dia saludant a tothom amb la frase que marquen els cànons. Començo aquí mateix: FELIÇ PONS TINGUEU!!

    PS: Sé que amb aquesta decisió em quedo sense desembussador… llàstima.

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Deia en Francesc de Borja: no serviré mai més a senyor que se’m pugui morir.
    Fins i tot els Beatles es moren…

  6. Sergi escrigué:

    L’acudit de la banyera sembla cosí germà del que va amb una ovella al banc per demanar un crèdit.

    Feliç dia del Pons!

  7. XeXu escrigué:

    Només m’agradaria que m’expliquessis com ho hem de fer si hem de rendir culte a en Pons, però alhora ser pastafaristes… segur que tu ho tens molt clar, però professar dues fes (posar-ho en plural ja és estrany…), és una cosa molt antinatura. Després ens fotem un embolic de cal Déu i volem celebrar el dia d’en Pons parlant com un pirata, o pensem que en Pons té unes mandonguilles que li pengen… bé, deixem aquest tema. Crec que necessito un pastor que em redreci.

    • ahse escrigué:

      Ja tens aqui al Pons, l’AhSe i el becari, tots 3 capacitats per pastorals, accions pastorals, misses i d’altres activitats espirituals més captivants i entretingudes!

    • Pons escrigué:

      En alguns casos veig que si que es cert el tòpic que hi ha gent que no sap fer dues coses alhora, pobret

  8. Clidice escrigué:

    Bé, el monstruós espagueti volador no em permet cap altre déu, ara, si vols ser profeta i tal valen

    • ahse escrigué:

      Tampoc no cal demanar-li permis! A més, pensa que avui el MEV mateix està adorant al Pons, per tant no hipot haver problema…

    • Pons escrigué:

      Dilluns, dimecres, divendres i diumenge adora al MEV, dimarts, dijous i dissabte al Pons.

  9. JOMATEIXA escrigué:

    M’afegeixo al Mc… FELIÇ PONS TINGUEU!
    ;D

  10. gembabe escrigué:

    Ja he fet l’ingrés, espero el regal amb candeletes! Candetes ponsianes, of course!

  11. Eva escrigué:

    No vaig poder passar e dia que tocava. Estava massa ocupada repassant “Et lloem gran Pons”,.

  12. Roselles escrigué:

    Estic terroritzada perquè em vaig saltar aquest dia i sé que això comportarà un càstig diví. Però que consti que, com la majoria, rendeixo culte al Pons de dilluns a divendres en cada post publicat. No es diu però va implícit.

Comenta que es gratuït, de moment...

