Cas típic 2407: noi li agrada noia, noi li agrada el guanyador del CT2400

Posted: 2016-06-07 in Blog

Avui toca descobrir qui es el flamant guanyador del concurs del 2400. Primer de tot us poso el rànquing dels participants amb els errors de cadascú.

  1. Ahse: 5 errors
  2. Roselles: 6 errors
  3. Xexu: 8 errors
  4. Eva: 8 errors
  5. Xavier Pujol: 10 errors
  6. Gemma Sara: 10 errors
  7. Sergi: 12 errors
  8. Elfreelang: 17 errors

I el guanyador es l’únic que falta a la llista… En McAbeu amb un sol error! Com que en McAbeu ja ha guanyat moltes vegades em sap greu fer-lo passar una altra vegada pel tràngol d’emportar-se una copa, o sigui que aquesta vegada s’emporta la felicitació i gràcies.

BCPP: McAbeu, Roselles

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    No m’ho puc creure!! El guanyador no és el Sergi, Sergi, Sergi?!

  2. XeXu escrigué:

    Ostres, no m’ho esperava! En Mac el guanyador? Estarà súper content, com que no guanya mai res pobret. Però mirem-ho per l’altre cantó, si el guanyador és en Mac, vol dir que l’AhSe és una perdedora. Un cop més. I sí, jo també, és clar, i 8 errors em semblen molts, pensava que ho havia fet millor. Però que perdi AhSe és una mica com que perdi el Madrid, sempre ve de gust.

  3. Xavier Pujol escrigué:

    He tret un 10!!

  4. McAbeu escrigué:

    Doncs sí que estic content… gràcies per les felicitacions PONS. ;-)

    No penso mai en el premi quan participo en aquests jocs catosfèrics (de fet, en el teu cas concret és millor fer-ho així… i no ho dic perquè les copes desmotivin, eh :-DD) sinó que m’agrada simplement participar-hi i posar-me el, diguem-ne, “repte personal” d’intentar encertar-ne les màximes possibles. De vegades surt millor que d’altres però sempre és divertit igual.

    Parlant del meu únic error, és que no vaig tenir en compte que tu ets de l’època dels gomets i de les notes tipus “progressa adequadament” o “necessita millorar”, sinó hauries sabut que les notes de tota la vida van del 0 al 10. ;-)

    • ahse escrigué:

      Només perquè hagis guanyat no vol dir que li pots faltar el respecte al Pons, eh? Les notes de tota la vida són com Pons digui que han de ser ^^

    • Pons escrigué:

      No sóc l’únic que funciona del 1 al 10. Pàgines que no paro d’enllaçar com ara filmaffinity o imdb funcionen molt lògicament amb notes del 1 al 10. Quin sentit té el zero? Què serà lo següent posar notes negatives? -4? Notes decimals amb decimals? 11/4? notes irracionals? arrel de -2? Malgrat això reitero la meva felicitació per la teva bona puntuació en el test

      • Sergi escrigué:

        Em penso que amb la LOGSE van treure els zeros perquè els consideraven massa cruels per als alumnes. Ara la nota mínima és un 1. Algú podria pensar que rebre un 1, que és la nota mínima en una escala de l’1 al 10, és tan cruel com rebre un 0 en una escala del 0/10. Però per això caldria pensar i, a poc que siguis persona de pensar, és difícil que estiguis en el cas de rebre la nota mínima a la ESO.

  5. Roselles escrigué:

    Felicitats McAbeu! Ser el clàssic guanyador dels concursos d’en Pons no treu mèrit!
    Flipant amb el segon lloc de l’Ahse, la tenia per ser força desastre amb els concursos, però mira-la, el segon lloc. Ara ja s’acosta més com a bona adoradora-obsessiva teva. No et fa una miqueta de por això, Pons?
    Tercer lloc, no m’ho esperava! Ja havia comptat amb els sis errors, pensava que eren masses per rascar pòdium, però ves, m’equivocava. De fet ahir veia tan segur a en Xexu que pensava que em passaria força per davant. Elis elis Xexu! XD

    • Pons escrigué:

      Una mica de por l’ahse? No… Em fa molta por.

      Tercera posició està molt bé, m’agrada que es noti que ets una bona seguidora del blog, en Xexu abarca molts blogs i per això es perd en els detalls de cada un, encara sigui el meu blog.

    • XeXu escrigué:

      Havia intentat obviar que la Roselles també m’ha passat la mà per la cara, però veig que ella no perdona. Efectivament, m’has guanyat, i crec que no és el primer cop. I té força mèrit això teu. Si ens mirem la classificació, entre els humans participants tu has fet un molt meritori segon lloc, i l’Eva i jo estaríem al podi. S’haurien de revisar les normes, perquè no acabo de trobar just que puguin participar en la mateixa categoria humans i cíborgs, ells tenen una mica d’avantatge per capacitat de càlcul.

    • ahse escrigué:

      Com que flipant amb el segon lloc de l’AhSe, et penses que sempre en participo amb esborranys! Quines manies que tenen els lectors d’aquest bloc…

  6. Sergi escrigué:

    La recuperació quin dia és?

  7. XeXu escrigué:

    Amb tot, no hi ha una classificació absoluta de concursos del Pons’s Blog? Ja sé que el primer de la llista és en Mac, però fas jocs sovint en els que hem de participar, i no tens una classificació dels que més concursos de qualsevol tipus han guanyat? No m’ho crec.

  8. gembabe escrigué:

    Però les impossibles també les han encertat, en Mac?? Gomet verd fosforescent!
    Jo veig que mantinc posicions d’altres vegades, si fa no fa, no progresso gaire adequadament, gomet taronja i gràcies.

  9. glòria escrigué:

    Altre vegada el McAbeu! No si ja faig bé jo de no participar… No hi ha color, el llistó està massa alt i jo no sóc gaire competitiva.

Comenta que es gratuït, de moment...

