Cas típic 2431: noi li agrada noia, noi li agrada noia, noi li agrada la novena temporada de Big Bang

Posted: 2016-07-15 in TV

Parlem de la novena temporada de Big Bang. El primer capítol es un insofrible doble drama de parella, difícil imaginar un pitjor començament per una comèdia. Per sort el capítol dos està millor, fins hi tot té algun gag amb gràcia i tot, una cosa semblant al capítol tres, però el quatre torna a ser insofrible quan en Sheldon es fa la víctima perquè tothom l’abandona, no suporto en Sheldon! Ja està! Ja ho he dit! Llavors perquè miro Big Bang? Ehm… Pels altres personatges suposo, bé per l’hindú no, aquell tampoc m’agrada, i posats a rajar la Emmy tampoc. Capitol sis acceptable, com el set, podria seguir, però no ho faré. Dir que el capítol 11 es el millor ja que va sobre la estrena de Star Wars Episodi VII. A part d’això cada capítol es com les anteriors temporades, no es que sigui res dolent, però bé, podria ser millor, però no el deixaré de veure. Per cert, us passa a vosaltres que cada vegada us agrada més la Bernadette? Tan física com psíquicament, trobo que hauria de tenir més protagonisme! I menys roba! Però això ja es un altre tema… L’últim capítol contràriament a les altres temporades no passa res extraordinari, es curiós lo poc que s’han esforçat aquesta vegada els guionistes.

Algú ha dit Friends?

Algú ha dit Friends?

Com que Big Bang es una sèrie de capítols de 20 minuts no es mereix un post sencer, per tan acabo de complementar el post afegint que també he acabat la setena temporada de Modern Family que també té capítols de 20 minuts. La setena temporada de Modern Family no es que sigui res de l’altra mon, segueix la tònica de temporades anteriors, ni més ni menys, de fet, fins hi tot continuen acabant les temporades igual, amb un capítol final amb algun viatge per part de tothom, com es nota que són classe mitja-alta… Tot i que Modern Family ha perdut la frescor de les primeres temporades continua donant-li mil patades a Big Bang en quan a qualitat, humor, i bàsicament en tot, per tan si heu de triar a veure una sola sèrie d’humor que siguin les temporades 3 a 10 dels Simpson, per què per alguna cosa es la millor comèdia de tots els temps, però sinó no us va l’animació no ho dubteu mireu Friends, però si ja l’heu vist llavors si, mireu Modern Family perquè segurament no entendreu el genial humor freak de Community.

Nota 9ena Big Bang: 6/10
Nota 7ena Modern Family: 7/10

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Jo trio no veure-les. I sé que surto guanyant ^^

  2. McAbeu ha dit:

    UI!, no llegeixo res del post que, com no he vist cap capítol de “Big bang”, no m’agradaria que m’avancessis res de la trama. Tornaré quan hagi vist les vuit temporades anteriors…

    Quan dic que no llegeixo res del post, incloc també la part final que, com no he vist cap capítol de “Modern Family”, no m’agradaria que m’avancessis res de la trama. Tornaré quan hagi vist les sis temporades anteriors…

    Quan dic que no tornaré fins que hagi vist completes aquestes sèries em refereixo a llegir aquest post, al teu blog si que hi aniré venint… per l’Ashe més que res.

  3. Roselles ha dit:

    TBBT és l’opció menys dolenta quan dino, però creu-me que si no no la veuria. Fa poc va haver-hi una escena, no recordo què passava però era entre tòpica i vergonyosa, i vaig tenir que canviar de canal i posar-me a veure anuncis mentre dinava. I no suporto a cap personatge, A CAP.

    Per cert, i la nota?

  4. Xavier Pujol ha dit:

    Toca a Big Bang, però els pobres han de compartir post amb Modern Family, els Simpson, els Friends…
    Algú sap per què aquest estiu no re-emeten la reposició de la repetició de la re-emissió, de “Plats bruts” com és habitual ?

    • Pons ha dit:

      Sense plats bruts al estiu Tv3 no es el mateix, ni tan sols fan les assistents de vol aquelles?

    • ahse ha dit:

      L’esperit pràctic del Pons i la seva generositat es noten a cada CT!! Mira que estant restringits a 3 posts setmanals encara podem gaudir de més ressenyes del que tocaria! Quin geni el Pons ^^

  5. JOMATEIXA ha dit:

    Potser sí que no tenen res massa diferent del que ja hem vist, ni res de l’altre món, però son sèries que em fan riure. No em preguntis per què, però m’agraden, i potser sí que hi ha capítols millors i pitjors, però vaig fent rialles tontes, i em senta molt bé :D :) :D :)

  6. XeXu ha dit:

    Sense compartir la teva aversió per en Sheldon, és veritat que a la llarga cansa. En general, el model de la sèrie està força esgotat, i ho dic sent conscient que em vaig quedar a la temporada 6. No és que l’hagi abandonat, ja la recuperaré en algun moment, però va per llarg la cosa. Per passar una bona estona sempre va bé, és una sèrie comodí. A més és curiós, perquè realment els personatges en general fan força ràbia, no és com FRIENDS, precisament, que a mi la Phoebe no m’agrada gens, però fins i tot ella té moments, i la resta són molt bons personatges i molt complementaris. Aquí tots són dolents en termes generals, perquè en Leonard és més soso que llepar una sola de sabata, en Raj és molt pesat, el Sheldon està esgotat, i de les noies se salva, naturalment, la Bernadette, que coincideixo amb tu, és de llarg la més guapa (per no dir que està força bona, que és políticament incorrecte), em fa molta gràcia, i a més és biòloga, què més es pot desitjar. Ah, que és una tap de bassa, cosa que la fa encara millor. I bé, en Howard també és graciós, però fins on jo sé està casat amb la Bernadette, i aquesta és la seva quota de fer ràbia.

    Sobre Modern Family, res. No vaig passar del pilot. Sí, ja sé, al capítol 13 de la temporada 3, després d’uns 20 minuts de tedi, comença la part bona i després ja no baixa el nivell… la resposta segueix sent NO.

    • Pons ha dit:

      Res a dir del teu primer paràgraf on només fas que donar-me la raó (a veure si aprenen la resta de comentaristes…). Sobre Modern Family, si no et va agradar el pilot no cal que la miris més perquè tots els capítols són del mateix pal, no té més, o t’agrada (es a dir, relativament bon gust) o no t’agrada (no tens massa bon gust), no et forçaré a res.

    • ahse ha dit:

      Tampoc no passa res si l’abandones. Només és un 6 de 10, eh?

  7. glòria ha dit:

    Poc puc opinar, són sèries que veig esporàdicament, però no puc resistir la temptació de ficar la cullerada. De totes maneres he de dir que de les dues sèries m’agrada més Moder Family

  8. elfreelang ha dit:

    és curiós fins l’altre dia no se’m va ocórrer mirar la serie …vaig mirar tres episodis …home té una certa gràcia …no se si suportaria veure una temporada sencera ….però tampoc em van desagradar

  9. A mi m’agrada Big Bang i Friends; però la sèrie d’humor que més m’ha fet riure de les que has comentat han estat les primeres temporades de Modern Family. Llevat d’aquesta escena de Big Bang que trobe magistral. https://www.youtube.com/watch?v=9FiFr9mqs_w

Comenta que es gratuït, de moment...

