Cas típic 2438: noi li agrada noia, noi li agraden les sèries

Posted: 2016-08-01 in TV

Per Internet (o més aviat pels blogs) corre (“corre”) un qüestionari relacionat sobre els teus gusts de les sèries, les preguntes les podeu trobar per varis blogs, com per exemple el de l’Anna del cyanide sun. Hi ha varies preguntes interessants, però també hi ha varies preguntes estúpides que la resposta no porta enlloc com ara “No esperava enganxar-me” o “Sèrie abandonada”, però en canvi hi ha vàries preguntes que he trobat més interessants. A diferència de l’altra gent no m’he limitat a respondre les preguntes sinó que directament la resposta es un cas típic sencer on he fet un rànquing de la resposta.

Saludeu a la meva família

Saludeu a la meva família

  • Sèrie preferida? Només cal visitar la part superior de les llistes de la pestanya de sèries.
  • Sèrie vergonya? Només cal visitar la part inferior de les llistes de la pestanya de sèries.
  • Personatge preferit? Al CT2381 amb el top 10 de personatges preferits us remeto
  • Personatge odiat? Al CT2374 amb el top 10 de personatges odiats us remeto.
  • Dolent preferit? Al CT2376 amb el top 10 de personatges malvats us remeto.
  • El millor final? Al CT2008 amb el top 10 dels millors finals us remeto
  • El pitjor final? Al CT2009 amb el top 10 dels pitjors finals us remeto.
  • Sèrie més pesada? Al CT2214 amb el top 5 de les series allargades us remeto.
  • Sèrie cancel·lada? Al CT2212 amb el top 5 de les millors sèries cancel·lades us remeto.
  • Parelles perfectes? Al CT1829 amb el top 10 parelles us remeto.
Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Doncs jo m’esperava un post amb l’història de Sabadell, no pas un meme de series, és igual si les respostes les tenia ja fa temps programades…

    • Pons escrigué:

      I per què concretament un post sobre la història de Sabadell i no una altra temàtica?

      • ahse escrigué:

        Doncs perquè és estiu i ningú notarà que en realitat el Pons està aprofitant l’oportunitat per fer publicitat al seu poble propi. Tothom pensarà “ah, un post estiuenc… ara toca llegir sobre Sabadell, què hi farem” ^^

  2. XeXu escrigué:

    Bé, com que ja he llegit i comentat tots els CTs que cites en aquest CT refregit, espero que em convalidi. No és cap sorpresa que ets una addicte a les llistes i als rànquings, veure’ls tots junts aquí, el que semblaven CTs aïllats, però en realitat formaven part d’un pla diabòlic per acabar publicant la resposta al meme lamentable amb un CT per cada pregunta, no fa més que confirmar que el teu cap funciona d’una altra manera.

    Com que jo també sóc molt fan de les llistes (oh sorpresa), he gaudit de tots aquests rànquings teus, i el que és més preocupant, és que molts cops he estat d’acord amb el teu criteri. De totes maneres, per mi seria difícil contestar aquestes preguntes, perquè assumeixen que les sèries les mirem de principi a final sense excepció, o almenys un percentatge molt alt de les vegades. Per mi totes es tornen pesades, i com que n’acabo molt poques, és difícil dir quin és el millor o el pitjor final. Així que recordi, sèries que hagi acabat, FRIENDS (x2), Scrubs, Galactica, West Wing, House… i no sé si alguna més. Ni Bola de Drac vaig acabar. Això sí, de començades i deixades estar en tinc una pila, Lost, Homeland, How I met your mother, Breaking Bad, Mr. Robot, The Big Bang Theory, The Wire, True detective, Misfits, 4400… sense comptar les que he mirat un o dos capítols i ja no m’han enganxat per continuar, com Dexter, Mad Men, The Sopranos (ja ho sé, shame!), The Leftovers o Sherlock. En curs, Game of Thrones que obviament sí que acabaré, i tinc el cas especial de Heroes, que vaig veure fins la 5a temporada, en la que s’anuncia una sisena clarament, però desconec si s’ha fet, ni tinc massa interès en veure. De sèries cancel·lades tinc Flash Forward, que va començar molt bé, però que ja la primera i única temporada perdia credibilitat a cada capítol, i que jo sàpiga, la segona no l’han arribat a fer.

    I fins aquí el meu resum de les sèries que miro o he mirat. Segur que me’n deixo.

    Si aquests de la foto són la teva família, em pots dir a qui t’assembles més? No, no cola dir que a en Rob Lowe.

    • Pons escrigué:

      Pons’s Blog, fent plans diabòlics des del 2006 ^^

      No diré que deixar sèries a mitges sigui dolent, perquè jo també ho faig, però hi ha sèries que si que hauries d’haver acabat com Lost que no posts despotricar com toca d’ella si no has vist la decebedora última temporada. How I Met Your Mother s’ha de veure ni que sigui per conèixer la mare i sobretot per maleir els guionistes de l’últim capítol. Breaking Bad es simplement un crim no acabar-la. The Wire i The Sopranos són igual de shame, però reconec que els Sopranos costa d’enganxar-se al principi. De moment Sherlock només té 10 capítols, no costa tan! De tota la resta que has deixat a mitges cap problema, no et perds gran cosa exceptuant les temporades 1, 2 i 4 de Dexter i les dos primeres de Homeland.

      Psicològicament al Toby, físicament a la Donna.

      • XeXu escrigué:

        Les dues primeres de Homeland ja les vaig mirar, i de la meitat de la segona endavant se’m va fer insostenible, allò no s’aguanta per enlloc. Les altres… no ho sé. Tothom em parla bé de Sherlock, però realment l’experiència va ser dolenta, mirant-lo en anglès. L’únic que entenia és que el prota és rabiós a matar. Però bé, això és fidel a la realitat del personatge. El pobre Hobbit tampoc no m’acabava de convèncer, però bé, potser li donarem una altra oportunitat, qui sap. Darrerament no seiem gaire davant de la tele.

        Mirant altres comentaris he vist que vaig oblidar de mencionar House of Cards. Ja saps, també la tinc en curs, i he acabat la tercera temporada. Fins i tot tinc alguns capítols de la quarta preparats, però no he trobat el moment. Penso que va de baixada, tot i que diuen que la quarta remunta. Diguem que està en standby. Aquí també podríem posar The Big Bang Theory, no és descartable que algun dia se’m giri i torni a mirar-la.

    • ahse escrigué:

      Deu meu, quin comentari!! Quantes línies! Em nego llegir-lo, directament!

  3. McAbeu escrigué:

    Una altra vegada, en menys d’un mes, contestant un qüestionari d’internet?. El teu altruisme no té límits quan es tracta de defensar causes perdudes com els memes (que jo em pensava que no només estaven perduts en el temps sinó fins i tot enterrats per sempre… i es veu que no).

    Sense que serveixi de precedent he de donar la raó a l’Ahse, jo també m’hauria estimat més un post sobre la història de Sabadell…

    Dit això, i una cosa no treu l’altra, també et dic que està molt ben trobat això de contestar amb CT… per alguna cosa t’havien de servir els incomptables post sobre sèries que fas. ;-)

    • Pons escrigué:

      Pons’s Blog, desenterrant causes perdudes des del 2006 ^^

      Tal com diu en Sergi, m’encanten els CT meta-post que estan plens d’enllaços a altres CTs

    • ahse escrigué:

      El Pons és gran i generos!!
      On trobaràs mai un altre al seu nivell? Ni de lluny…
      On veuràs mai meme contestat amb casos típics? Ni per coincidència de la vida…
      El Pons fa i desfa, el tonto mira sense entendre, el llest admira la seva grandesa, el savi recorda el consell. ^^

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Caram! això sí que és contestar d’una manera complerta :DD

  5. gembabe escrigué:

    Ets una bèstia serièfila, Pons. Només trobo a faltar (perquè dóna la casualitat que hem vist 4 temporades) Shameless, la família més desestructurada i gamberra de Sabadell Nord.
    Acabem de veure True Detective, que ens ha agradat molt i estem pensant si provar amb The Wire, o Homeland, o House of Cards… tu recomanes The Wire, no?

  6. leblansky escrigué:

    Pons, trobe a faltar en la teua llista 3 sèries hiper-mega-indispensables per tot amant de la fantaciència: X-Files, Stargate Universe i Star Trek Voyager. O potser no m’he repassat la llista bé :(

    • Pons escrigué:

      X-Files m’ha agafa en una altra generació i són 207 capítols, masses com per recuperar el temps perdut.

      Star Trek Voyager no em crida, contant que ja vaig veure bastants capítols de “la nova generació” i tampoc no em va enganxar, em quedo amb les noves pelis d’en J.J Abrams.

      Stargate Universe. Vaig mirar molts capítols de Stargate normal però la sèrie em va perdre quan es van carregar en Daniel Jackson, no en vull saber res més.

      • leblansky escrigué:

        Pons, si la gràcia de les sèries és que hi ha un fotiment de capítols, imagina’t que en tens més de 200 per veure’n, en el cas de X_Files!
        I pel que fa a Stargate, Universe és molt millor que la sèrie original, i fins i tot millor que Atlantis, que ja era força correcta.
        Per si algun dia estas avorrit :)

Comenta que es gratuït, de moment...

