Cas típic 2441: noi li agrada noia, noi li agrada descongelar-se

Posted: 2016-09-01 in Actualitat, Post ràpids

Ja s’ha acabat el període de congelació a Pons’s Blog i el blog es torna a activar al ritme de sempre amb cinc posts setmanals sempre i quan el becari no la cagui i es descuidi de publicar un post algun dia. Han estat molts dies fora del món dels blogs on he pogut comprovar que hi ha vida fora del blogs, i encoratjo als més valents a que la descobriu pel vostre compte. Pels que es preguntin on he estat aquests dies us diré que això es la meva vida privada i que no n’heu de fotre res.
adios-vacaciones11
Per altra banda veig que bastants de vosaltres no m’heu fet cas i heu continuat publicat en els vostres blogs com si jo hi fos per llegir-vos; ja us vaig dir que no calia, que no penso llegir el vostres posts que m’hagi saltat llevat que algun de vosaltres hagi posat algun títol interessant com ara “Visca el Pons!” I què tal les vostres vacances? Què heu fet? Sabeu què? Realment no m’interessa, només ho preguntava per cortesia, sóc un gentleman.

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Sant Descongelem-hi!! Encara no sé quantes infusions calentes m’he de prendre per fer fora el fred que m’ha entrat a l’agost…

    Visca el Pons! Un dia feiner qualsevol no començarà mai sense un CT del Pons! Des de 2006 ^^

  2. XeXu ha dit:

    Saps aquella frase que tothom diu de ‘les vacances se t’han posat bé, eh!’. Doncs en el teu cas no és així. Has tornat més borde que mai! Què hi farem. Com que sóc senzill i no tinc res a amagar, reconeixeré que se t’ha trobat a faltar. Però has perdut molts punts, és clar. Els valents que han seguit publicant durant l’estiu tenen tota la meva admiració. Espero que amb el temps que has tingut ens ofereixis almenys algun CT digne els propers dies.

    • ahse ha dit:

      Com t’atreveixes, impresentable!!! Primer que apareixes aquí a les 8:55 quan el post es va publicar a les 6:00 i després resulta que et poses a insultar… No t’imaginis que els bats de baseball també estarien congelats!!

    • Pons ha dit:

      Ohhh! Jo també t’he trobat a faltar! Tot i que no hagi mogut ni un dit per llegir el teu blog en cap dels meus dies de vacances.

      La veritat es que he deixat el blog molt abandonat, sense anar més lluny només tinc programat dos casos típics per la setmana vinent, ja veus, un caos, per tan seran CT per sortir del pas fins que torni a funcionar tot el complicat sistema de Pons’s Blog S.L.

      PD: Es bonic veure com a l’ahse no li costa escalfar-se alhora de defensar-me després del període de congelació ^^

  3. JOMATEIXA ha dit:

    Doncs, justament quan vaig publicar la ressenya de “La Cinquena Onada” vaig pensar que m’havia equivocat de dia, perquè per podia ser una d’aquelles vegades que coincidíssim en gustos i tu no ho veuries… :(

    • Pons ha dit:

      Esperava una calorosa benvinguda després de tan temps i em trobo retrets per no llegir un dels teus posts sobre un llibre per adolescents, com ets, eh?

    • ahse ha dit:

      Sempre pots tornar a fer un post del mateix tema i posar un enllaç discret al tal post, recomanant encaridament la seva lectura. Que encara no n’has apres res del Pons’s blog?! (unsigned) Pffffffff

  4. McAbeu ha dit:

    No ens has portat cap regal de les vacances?. Ni una capsa de galetes típiques?. Ni un trist souvenir?. Res de res pels que ens hem quedat aquí treballant?

    • Eva ha dit:

      Ni una bola de neu amb un edifici famós dins? Ni una figureta kitsch, un clauer, un portaescuradents….?

      • Pons ha dit:

        Avui en dia el mon està globalitzat, lo de portar souvenirs està passat de moda, si algú vol omplir-se la casa de trastos inútils es lliure de demanar-los un mateix per Amazon. A part que quan estic de vacances sóc un egoista i no em recordo de ningú, bé, quan no estic de vacances tampoc.

      • ahse ha dit:

        Ara només faltaria que demanis a la bella dorment i que encara sigui jove i fresca i que porti llenceria picant i tal!

    • ahse ha dit:

      Quina mena de souvenir esperaves? Més o menys?
      Tampoc se t’ha vist treballant gaire per aquest bloc… Veus quants cubs de gel hem de fotre fora? Segur que si t’haguessis passejat per a una mica de manteniment s’hauria notat…

      • McAbeu ha dit:

        No esperava res en concret que els regals sorpresa han de ser sorpresa. Però si em fas triar, potser una col·lecció completa (amb repetits i tot) dels bitllets de curs legal del país visitat m’hauria fet força gràcia perquè, malgrat el que diu en PONS, aquest és un regal que mai passa de moda.

        Tens raó que no m’he arremangat gaire aquí per treure el gel… però és que sóc força fredolic jo. ;-)

        • ahse ha dit:

          Ja veus? No treballes però esperes tenir resultats… Això a la vida mai no passa! Fins i tot quan et toca la loteria n’hi ha algun rotllo karmic que és la suma de totes les teves accions fins al moment que et toca i diu que *llavors mateix* t’ho mereixes. ;-)

  5. Roselles ha dit:

    Ben tornat a casa teva, Pons! I què, que has fet aquests dies, on has anat? Les meves vacances molt bé, molta platja i piscina, i una mica de muntanya. Si passes per un dels meus blogs veuràs que he publicat algun post que et pot interessar.

    Enyorava fer-te una mica la punyeta!

  6. Elfreelang ha dit:

    hooome pons ( i si ets una dona? ara que hi caic no ho sabem del cert qui ets) bentornat a l’activitat frenètica de la normalitat ponsiana

  7. glòria ha dit:

    Celebro que hagis tornat amb el teu tarannà habitual d’on sigui que hagis fet les vacances, cosa que en realitat tampoc ens importa gaire..
    Se t’enyorava…

  8. Sergi ha dit:

    Ostres, torna el blog del Pons el mateix dia que l’Àtoms i Lletres? Això no pot ser una coincidència! Bé, sí que ho pot ser…

    Bon setembre!

Comenta que es gratuït, de moment...

