Cas típic 2470: noi li agrada noia, noi li agrada la segona setmana del còmic (5/5)

Posted: 2016-10-07 in Comics

Acabem la segona setmana del còmic de Pons’s Blog (per si no sabíeu en quin blog us trobeu) amb una barreja de còmics variats dels quals em fa mandra trobar l’autor original de cada un.

tumblr_m116zgzgwy1qh91hvo1_400
3880438_700b_v1
16
cr_674123_el_futuro
cr_708852_tragedia_familiar
cr_715399_y_asi_fue

tumblr_mdspbxt3j61qbogk6o1_500
tumblr_mdspbxt3j61qbogk6o3_500

tumblr_mdspbxT3j61qbogk6o4_500.jpg

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Prenc nota! Sanitat Publica i gossos ^^

  2. JOMATEIXA escrigué:

    Aggg… no en salvaria massa cosa d’aquests acudits, però em quedo amb la Sanitat Pública, va.

  3. McAbeu escrigué:

    Estan força bé. n’hi ha que m’han fet riure i tot. Em quedo amb el primer (no em preguntis perquè :-D) però els 3, 5, 6 i 7 també m’han fet gràcia.

  4. Xavier Pujol Guarro escrigué:

    Pels pèls no sóc un dels protagonistes de “sanitat pública”. Més de 2 mesos d’espera per una operació oncològica, mentre el conseller Boi Ruiz deia per la tv que el màxim eren 45 dies.

  5. XeXu escrigué:

    Guaita, t’has deixat el millor pel final! Els d’avui sí que els he trobat bons, potser és per la varietat, però tots tenen alguna cosa. Alguns més reivindicatius que humorístics, fins i tot. Bé, bé.

  6. Roselles escrigué:

    Va, confessa: el del Sherlock l’has dibuixat tu?

    Aquest post també està molt bé, però el del dijous és millor. L’Oatmeal m’agrada molt quan parla de gats i de nadons, o dels dos junts. Que estrany que no hagis posat cap dels gats, amb el que t’agraden a tu els mininus.

  7. RICARD escrigué:

    Veus? Ara entenc el perquè de la mala punteria del dolents a les pel·lícules…

  8. Elfreelang escrigué:

    vaja ja veig que m’he perdut la primera ….aquest còmics són prou bons!

  9. glòria escrigué:

    M’agraden tots! M’agrada la setmana dels còmics!
    M’agrada en Pons blog!

  10. Eva escrigué:

    Aquests m’han semblat molt bons. El dels coreans, una mica trist…

Comenta que es gratuït, de moment...

