Cas típic 2486: noi li agrada noia, noi li agrada la cinquena de fringe

Posted: 2016-10-31 in TV

La cinquena de Fringe arranca amb aquell futur distòpic on els observadors ho controlen tot que vam deixar penjat en el capítol 19. Considerem això com a spoiler? Ho consideraria si algú estigués interessat en veure la sèrie, però després d’aquesta crítica ho dubto molt. Una cinquena i última temporada on hi ha un Peter, que ja em queia malament sent el Peter normal, imagineu aquest Peter de la cinquena temporada més raro que mai.

Amb quin univers us quedeu? Amb o sense dirigibles?

Amb quin univers us quedeu? Amb o sense dirigibles?

Nota curiosa: En el capítol 9 hi ha un homenatge a Monty Phyton Flying Circus. En el capítol 11 deixen de donar voltes i fent coses que no saben perquè es tan fent i per fi comencen a donar explicacions. Un dubte ràpid, si representa que el nen es tan emocional, llavors perquè es tan poc expressiu que ni tan sols mou una pestanya? Això contant que tingués pestanyes es clar. No serà cap sorpresa si us dic que no sóc gaire fan de les històries d’amor però la història d’amor que hi ha en aquesta sèrie es de lo més insofrible que he vist en sèries des de… des de…. reference not found, i la noia encara, es sobretot al noi a qui no aguanto, quina llàstima que sigui el co-protagonista. Anem per feina, què trobem en l’últim capítol de Fringe? Llàgrimes i abraçades bàsicament, també hi ha acció però això es bastant secundari en front del drama. Però també hi ha temps per la vaca, perquè gràcies a la vaca tot s’arregla! No es veritat, però si jo hagués escrit el guió si que hagués sigut així, una llàstima. Com a curiositat, en el segon capítol d’aquesta temporada apareix l’agent de la CIA que surt a la segona temporada de Narcos, Eric Lange.

La bona notícia es que la cinquena temporada en comptes de tenir un parell de desenes de capítols només en té una dotzena llarga (això vol dir 13), la mala notícia, doncs bàsicament tota la temporada en si. Bé, potser he exagerat. A veure, es la temporada més diferent de la resta? Rotundament si. Es la pitjor temporada de la sèrie? Rotundament també. La temporada cinc es realment dolenta? Rotundament Psssnoo.

Fringe té un 7,4 al filmaffinity i un 8,5 al imdb. La crítica de la primera temporada en el CT2409. La de la segona temporada al CT2433 La tercera en el CT2451 i la quarta en el CT2474

Nota cinquena: 5/10
Nota sèrie: 6/10

Comentaris
  1. McAbeu escrigué:

    Jo em vaig quedar amb la primera per tant no tinc res a dir al contingut del post que, tot i així, m’he llegit atentament en diagonal però si que vull contestar la pregunta de la foto. Segurament em faltarien dades de judici però així de primeres jo em decantaria per l’univers amb dirigibles… que no molen més.

    • McAbeu escrigué:

      Volia dir que molen més, que “SÍ” molen més. :-P

    • ahse escrigué:

      Ara que has confessat no veure més de la primera temporada ja no pots negar que el Pons és un heroi!!!

      • McAbeu escrigué:

        Heroi, heroi… si se la mira és que una mica li deu agradar, no? ;-D

        • ahse escrigué:

          Si tu creus que un 5/10 agrada… ets més humà del que et penses!!

          • McAbeu escrigué:

            Una mica, he dit que agrada una mica…

            PD: Espero que en PONS ens reconegui com cal aquesta interessant sèrie de comentaris que tu i jo estem fent en un dia on sembla que tothom (inclòs ell) està de pont.

          • ahse escrigué:

            No pot haver-hi cap dubte que el Pons estarà més que satisfet amb la muntanya de comentaris que *només* 2 comentaristes pot produir a aquest bloc!

            Realment em costa imaginar què pot haver passat amb els lectors pont-istes avui… o és que encara hi ha llocs al món civilitzat on no hi hagi Internet?

        • ahse escrigué:

          I no sé si t’has fixat que la qualitat dels nostres comentaris és considerablement més alta que la del lector comú, que sovint empra la seva formació “de lletres” com a escusa per no treballar-se gens els comentaris…

          • Pons escrigué:

            Què feu que no esteu de pont? No se ni perquè s’ha publicat el post xD

          • ahse escrigué:

            Estavem incrementant el número de comentaris del CT 2486 ^^

            Per cert, no ens va tocar cap BCPP?

  2. ahse escrigué:

    Mare meva quines series més xungues veu el Pons per poder ressenyar-les als CT-s! Quin sacrifici està fent! Quant heroisme!! Visca el Pons ara i sempre!

  3. XeXu escrigué:

    Estic fent un intent perquè a casa trobem temps per mirar alguna sèrie o pel·li de tant en tant, però hauran de ser bones de veritat, perquè si no la manca d’interès de la meva companya es fa patent de seguida. Ella no és de mirar sèries, i amb el poc temps que passem plegats (sí, ja sé que sembla estrany ja que vivim junts, no m’estranya que la gent recomani que ens casem…), tampoc és plan que ella estigui fent les seves coses i jo mirant sèries. Encara no estem en aquest punt de passar tant l’un de l’altre. Per això necessito sèries bones de veritat, que ens puguin interessar als dos, i Fringe no seria el cas. No negaré que m’encurioseix veure com han espatllat la sèrie, que ja de per si no s’aguantava gaire a les dues temporades que vaig veure, però em sembla que serà que no. Vaig intentar buscar ‘Bron’, o com es digui, i no hi va haver manera. Estem amb Black Mirror, que com que posa els pèls de punta, ens va distraient i em dóna tema de conversa a la feina, que sembla que unes quantes persones l’estan mirant. Així que va, mostra’m la següent, a veure si ens animem.

    • ahse escrigué:

      No em diguis!! Ara em diràs que et vols casar amb una gata?!

      • XeXu escrigué:

        És fantàstica aquesta cançó, a casa ens encanta i la ballem molt. Fins i tot a el gat li agrada. Caram AhSe, no em pensava que podies fer res positiu, encara serà que t’han instal·lat un dispositiu hidràulic de bombeig d’oli lubricant i tot.

        • ahse escrigué:

          La màquinaria de l’AhSe fa servir tecnologia d’avantguarda, què et creies!!! El geni del Pons no té limits ^^

    • Pons escrigué:

      Encara no he vist què ha fet netflix amb black mirror, espero que no hagin espatllat la sèrie, em sabria molt de greu.

      Segueix buscant Bron, o potser la trobes com a Broen, això em fa pensar que encara tinc pendent la tercera temporada.

Comenta que es gratuït, de moment...

