Cas típic 2510: noi li agrada noia, noi li agraden els animalons marins

Posted: 2016-12-02 in Monogràfic

Tal com diu el títol del post avui toca animalons marins.

Meduses que no piquen, directament…

Himantolophus: Probablement el peix més lleig del mon:

M’agrada la pesca per què es una activitat tranquil·la i relaxada i sobretot per la soledat que t’envolta. Per això m’agrada pescar en el llac Antogo.

El Rap pescador: El malparit es tan ràpid que si no ho veus en càmera lenta no t’adones de res.

I per acabar, Fogonazos en porta més peixos caçant a càmera lenta.

Per cert, la setmana vinent marxo de pont, per tan deixo el blog de vacances fins el dia 12, feu bondat!

BCPP: Eva

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    I el peix del Pons? No té cap entrada dedicada a aquest post?

    Què és això de deixar el bloc de vacances?? Quin tipus de mala broma és aquesta?

    • Pons escrigué:

      Es veritat! Que encara tinc el peix viu, ja no em recordava d’ell xD

      El 2016 ha sigut l’any que he fet més vacances i no content amb això encara en faré més, estic molt mandrós aquest any xD

  2. JOMATEIXA escrigué:

    Tot i que m’agrada molt nedar, i passar estona a l’aigua, no al mar. A mi em fa por el mar i dels animalons ja no et dic res!
    Després de veure la fauna que ens presentes avui, encara pitjor!!

  3. McAbeu escrigué:

    Que vagin bé les vacances… i que pesquis molt. ;-)

    Per cert, a la foto de la medusa al becari se li ha anat una mica la mà amb el photoshop, no? :-D

  4. Xavier Pujol escrigué:

    El Himantolophus és el peix més lleig del mon? Romaços!
    Algú s’ha trobat cara a cara un wert sota l’aigua?

  5. Clidice escrigué:

    1. No sé nedar, ergo difícilment em trobaré amb la medusa hiperdesenvolupada. Descarto mort per medusa. 2. Sóc carnívora i molt poc peixívora, ergo me la bufa directament allò que viu dins d’aquell safareig tan gran, que ja em diràs quina utilitat té tenir tanta aigua junta que ni es pot beure i, al damunt, no s’està ni quieta i no es pot apagar. Coi de xivarri. Si és que els de costa sou estranys cosa mala. Ah! i bones vacances i tot això.

  6. Eva escrigué:

    El “peixe pescador” no és més lleig que el Himantolophus?

    El llac Antogo m’ha recordat a la frontera de Ceuta quan comencen les rebaixes…

  7. gembabe escrigué:

    I on vas de vacances? Ho hem de deduir d’aquest post? Suposo que t’emportaràs el peix!

  8. RICARD escrigué:

    I jo em queixava de les meduses de Salou!

  9. XeXu escrigué:

    Això d’aquests peixos menjant tan ràpid no és res. Tu no m’has vist a mi menjant sushi.

  10. glòria escrigué:

    Si el mar està ple de criatures tan lletges i perilloses no entenc tanta afició per submergir-s’hi…
    L’aglomeració del llac Antogo no és res comparat amb el primer dia de rebaixes al Corte Inglés de la plaça Catalunya.

  11. teresa escrigué:

    Quina selecció més terrorífica, Pons! El de la pesca tranquil·la remou la consciència i el del peix pescador no té pèrdua, sobretot la mirada de satisfacció, a camara lenta, que té el rap cada vegada que n’agafa un.
    Bona setmana de descans! Podràs aguantar una setmana sense passar per aquí?

  12. Elfreelang escrigué:

    primer de tot bones vacances! quina passada de col·lecció d’animalons…..espero que no te’n trobis cap

  13. Consol escrigué:

    Potser per això diuen “fa cara de peix bullit”. Tots aquests que ens has ensenyat són lletgos, lletgos.

    • ahse escrigué:

      Quin dels peixos del post dius que està bullit? Has vist mai un peix maco? Potser l’has invitat a sortir?

Comenta que es gratuït, de moment...

