Cas típic 2521: noi li agrada noia, noi li agrada tornar de vacances de Nadal

Posted: 2017-01-02 in Actualitat, Blog

Què tal? Com esteu? Jo bé, gràcies per preguntar. Què tal han anat les vacances de Nadal? Us han portat moltes coses? Els reis o el Pare Noel o el Tió o Hold Nickar (dimoni escandinau que pot portar regals o la destrucció depèn de com es llevi) o qualsevol altre creença que celebreu, ja sabeu que a Pons’s Blog som molt liberals amb les creences de cadascú. Bé, tampoc cal que m’expliqueu la vostra vida. Lo important es si m’heu trobat a faltar, la veritat es que jo si, no vull dir que us hagi trobat a faltar, vull dir que he trobat a faltar el blog, això que només han sigut 9 dies, però sembla molt més, com si no ens veiéssim des de l’any passat jejejeje. Ja veieu que aquest 2017 Pons’s Blog continua amb l’humor d’alt nivell, però no es l’únic que us portarà aquest nou any a Pons’s Blog, en breu tindreu els clàssics posts recopilatoris sobre el 2016 que ningú desitja però a mi em fa il·lusió publicar, com les estadístiques del 2016, els millors posts del 2016, les sèries vistes, les pelis vistes, els llibres llegits i alguna llista innecessària més, com diria l’Allau, el dimoni de les llistes em pot.

torro_ginmare_caixa_baixa-870x560

Res diu Nadal com el clàssic torró de gintonic

Aquest principi d’any fins hi tot continuaré aquella costum de reciclar posts antics de Pons’s Blog i publicar-los de nou els dimarts com vaig començar a fer a finals del 2016, perquè les costums que costen poca feina sempre són les més agraïdes de mantenir. M’allargaria més però sent el primer dia després de vacances no em podeu demanar més esforç, encara que sabeu tan bé com jo que aquest post ha estat escrit i programat des de fa més d’una setmana i que en realitat actualment jo podria estar mort per culpa d’haver-me ennuegat amb un polvoró, en el cas que mengés polvorons, cosa que no faig des de que em van dir que si volia tenir una llarga vida evités, en la mesura de lo possible, tota font de sacarosa com si es tractés de Frimost (dimoni de la destrucció), quants dimonis en el post d’avui, eh?

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    És poc creible que algun lector del Pons’s Blog hagi sobreviscut a tants dies sense CT… Si va ser una eternitat, no?!

    Jo evidentment m’he agafat el dia de festa per poder celebrar la tornada del Pons al bloc. ^^

    Visca el Pons! Beneit sigui el seu bloc! Llarga vida als CT-s diaris!

  2. Joana Torres ha dit:

    Sense cap dubte, hem resistit! Però aquí estem :)
    Bon any!

  3. Allau ha dit:

    El “chocolate con fizzy” m’ha deixat amb els ulls a quadros… Coi de llistes.

  4. McAbeu ha dit:

    Si no et sap greu, el que em portin els Reis t’ho diré a partir de divendres.
    Ben retornat (si continues viu, és clar) i bon any també per a tu. :-))

  5. JOMATEIXA ha dit:

    La veritat és que no m’han regalat massa cosa de moment, ni tampoc m’ha tocat cap loteria, ni seva ni nostra, que en realitat sempre acaba sent dels mateixos, perquè meva no ho ha sigut mai. Però encara puc mantenir la il·lusió fins la setmana que ve, a veure si cau algun regalet, o un pessic del sorteig que encara falta fer…
    El que sí que he gaudit és d’unes vacances (de les nenes, no meves), amb nits molt cinèfiles, on vam començar mirant El Hobbit i ens hem engolit totes les d’El Señor de los Anillos.

    • Pons ha dit:

      Sort que vas començant mirant el Hobbit, perquè si ho fas al revés costa empassar-se el pastelón del Hobbit si abans has vist el senyor dels anells.

    • ahse ha dit:

      Sembla que no heu rebut prou instruccions aquí al bloc de no anar fotent-vos els diners a les loteries.

  6. Xavier Pujol ha dit:

    Intentaré ser original: Bon any 2017

  7. risto ha dit:

    Els millors desitjos per al 2017 Sr. Pons. A mi no em calen coses materials per a ser més feliç. Els àpats en família o amb amics, o els viatges, són sempre millors que qualsevol regal material. (ui que profund… ;-) ).
    En tot cas, espero que a tu t’hagin portat tot el que desitjaves.

  8. Clidice ha dit:

    Salut al gran Pons! Llarga vida i tot aquest tipus de coses. M’han regalat -i no és conya- unes castanyoles. Perquè em posi contenta, és clar :D

  9. XeXu ha dit:

    Què vol dir que ningú espera els posts de resum?? Si jo porto tot l’any (2016) aguantant-te per veure aquests posts! Tot un any llegint ximpleries per poder arribar a aquest moment, i ara dius que a ningú li interessa?? Va, comença a fer llistes abans de que m’emprenyi, i no ens demanis ser futuròlegs i saber què ens portaran els Reis… tot i que a mi m’ho van fer abans i e van portar un cotxe, coses de la matriculació, que no van poder quadrar les dates bé. El torró de gintònic sí que te l’has fotut, oi? Segurament no porta sacarosa…

    • Pons ha dit:

      Doncs estaràs content perquè tot el gener estarà ple de posts resum, entre això i els posts vintage dels dimarts costarà trobar contingut original aquest mes. Tot i que WordPress encara no m’ha enviat el informe anual del blog, potser li ha passat alguna cosa als seus micos ensinistrats.

    • ahse ha dit:

      Ostres, un XeXu_marró demanant les estadistiques de l’any 2016, això sí que és sospitós… Es pot saber per a quina cosa malvada les necessites?

      Qui dius que t’ha portat el cotxe? El Pare Pons? El mag Pons? El tronc_Pons_nadalenc?

      Ah, per cert: aquí a Pons’s Blog hom es dirigeix al gran Pons amb una mica de respecte! Ho dic perquè com que ets nou i no en queda gaire clar de quin univers has arribat, potser no ho sabies…

      • XeXu ha dit:

        El XeXu_marró només apareix quan faig vacances i comento des de casa. Per tant, efectivament, ve massa poc per aquí. Hauria de venir més.

        • ahse ha dit:

          Mentida!! Ens creus cecs? El XeXu_marró apareix cada dia i a més a més, intenta fer-se passar pel XeXu_fucsia que dèu sap per on s’ha perdut…

          • XeXu ha dit:

            Et demostraré que t’equivoques, de veritat que sí. El XeXu_fúcsia encara existeix, però ha aconseguit perfeccionar la tècnica per esquivar els teus radars, i així poder dir el que li ve en gana mentre tu penses que és el XeXu.marró.

          • ahse ha dit:

            Sí sí, i els amics imaginaris del XeXu_marro també existeixen i van compartint habitació i joguines amb el XeXu_marró, no m’ho diguis! Ja ho entenc!

  10. glòria ha dit:

    Que llargs poden ser nou dies sense en Pons!
    Entenc que mereixes unes vacances, però, com pots ser tan cruel? Que no saps com dol la teva absència?
    Apa.
    I un bon any.

    • ahse ha dit:

      La veritat és que jo encara no entenc com heu sobreviscut… Avui quan he entrat al bloc no hi havia ningú i estava apostant que us havieu desintegrat tots!

    • Pons ha dit:

      Tens tota la raó! Em dec al meu entregat públic! Prometo no tornar a fer vacances (tan llargues) fins setmana santa

  11. teresa ha dit:

    Tu sí que ets un dimoniet, Pons. Ho tens tot ben lligat per fer-nos caure en la temptació d’entrar en el teu blog i tornar-hi a entrar. T’he de ser franca, com que només passo pels blogs cada deu o quinze dies no t’he trobat a faltar, però sí que he volgut comprovar si havies resistit els nou dies sense postejar res. Felicitats! No tothom fuma un cigarret quan vol.
    Va, avui perquè és primer d’any t’envio una abraçada que com els teus recopilatoris -ho dius tu- no et servirà de res, però a mi em dona la gana d’enviar-te-la.

  12. Feia temps que no passava per aquí (absoluta manca de temps) i celebro haber-hi passat. Els teus posts sempre em fan somriure.
    Per cert, molt d’acord amb tu sobre el teu comentari de “El Hobbit” i “El senyor dels anells”.
    Bon Any 2017!

  13. El Peix ha dit:

    Ben tornat! Jo de vegades he estat més de nou dies sense publicar res i quan hi he tornat no n’he fet gala. Això em posa en una situació difícil. Em pregunto, sóc un passota? No em respongueu, no m’interessa la resposta.

    Respecte als regals, a mi m’han portat moltes coses i de bandes diverses: “L’arbre”, sí l’arbre és com un tió però amb el tronc dret i amb fulles i llumetes i boles de vidre i ple de vida que ve de les seves arrels, bé, en el meu cas és un arbre de plàstic i no té arrels ni vida, però en definitiva és l’Arbre de Nadal amb regals però sense el pare Noel que és forà diuen; el tió, des de l’any passat té potes, li van créixer després de vint anys, i ara caga d’una manera més ufana; i la família, la qual cosa em fa preguntar en la màgia arravatada quan ens fem grans dels dos actors anteriors, qui és L’arbre? Qui és el Tió? Que algú m’expliqui què passa!

    Ah, i encara falten els Reis…

    • ahse ha dit:

      Ets un passota, és ben obvi. Ho sento però ja t’he contestat.

      T’han portat un arbre, dius. Bé… l’arbre és el Pons.
      Al tió li han crescut potes… La grandesa del Pons és infinita! El Pons se’t pot mostrar com a tió amb potes o sense, o fins i tot com a tió que té les potes creixent. Misteriosos són els camins del Pons!

      Per rebre explicacions més detallades enviar un correu electrònic al becari.

    • Pons ha dit:

      Suposo que 9 dies sense publicar per tu es un fet poc anormal, en canvi per mi només passa 3 cops a l’any i amb raó més que justificada (merescudes vacances).

      Cadascú a casa seva té les seves tradicions estranyes que vol, a casa teva serà un arbre màgic, i la casa d’un altre serà un microones màgic, s’ha de respectar tot.

      • El Peix ha dit:

        Acabo d’utilitzar el concepte de microones màgic, amb el teu permís, en un joc. Havia d’escriure una frase i ha sigut la següent: “El microones és més màgic que el tió”. No puc dir que hagi sigut un èxit de frase, però ha tingut el seu què…

  14. Lux Lisbon ha dit:

    Bon any! Espero les llistes amb gran expectació!

Comenta que es gratuït, de moment...

