Cas típic 2554: noi li agrada noia, noi li agrada la tercera o quarta setmana monotemàtica del còmic (4/5)

Posted: 2017-02-16 in Sense categoria

Quart dia de la tercera o quarta setmana monotemàtica del còmic de Pons’s Blog, perquè si, encara estem a Pons’s Blog.
tumblr_mzz65303lg1soep93o1_500

tumblr_mchzib4wuz1qc8755o1_r1_500

tumblr_mt5w6gomz51rves7ho1_1280
tumblr_mt5w6gomz51rves7ho2_1280
tumblr_mt5w6gomz51rves7ho3_1280

tumblr_nah0eyjiyg1qbogk6o1_500
tumblr_nah0eyjiyg1qbogk6o2_1280
tumblr_nah0eyjiyg1qbogk6o3_1280

tumblr_nbh2jrskpu1qdtwx3o1_500

tumblr_ncp1tj3o2f1qgfkseo1_540

Comentaris
  1. Clidice ha dit:

    avui són molt dels que m’agraden :P

  2. JOMATEIXA ha dit:

    Avui sí!!
    M’agraden tots. :D

  3. McAbeu ha dit:

    El primer. molt bo. El segon, tercer, cinquè i sisè, també força bons. El quart, no gens.

  4. Eva ha dit:

    M’uneixo al clam popular. Visca el Pons i la seua tria d’acudits!

  5. Sergi ha dit:

    No sabia que el SMBC estava també traduït al castellà. És el meu segon webcomic preferit. Aquest potser me’l guardo per si l’any que ve torno a fer Formació i Orientació Laboral. A veure si me’n puc recordar: CT 2554, CT 2554…

  6. XeXu ha dit:

    Va, que això va a millor. Els d’avui m’han fet força gràcia! Àcids i divertits. El de l’entrevista de feina que en Mac diu que no li ha agradat, més que gràcia m’agrada perquè retrata bé la realitat. Si vols saber per què vull treballar per tu, et diré que necessito diners per viure i que sé fer el que demanes, per tant, podem fer un bon intercanvi, feina per diners. Tot el que no sigui això, és no ser honest. I si es busca l’honestedat en una entrevista, no sé a què treuen cap totes aquestes preguntes que només busquen descobrir la teva capacitat de dir mentides elaborades.

  7. Xavier Pujol ha dit:

    Al dels representants dels representants polítics, l’europeu porta el pentinat del Trump.

  8. gembabe ha dit:

    El de la manca d’aliments l’havia vist i em sembla bo. El dels polis també fa gràcia. M’uneixo al clam general :)

Comenta que es gratuït, de moment...

