Cas típic 2555: noi li agrada noia, noi li agrada la tercera o quarta setmana monotemàtica del còmic (5/5)

Posted: 2017-02-17 in Comics

Finalment l’últim post de la quarta o tercera setmana monotemàtica de còmics de Pons’s Blog!
tumblr_nczilnltxt1qbogk6o1_500
tumblr_nczilnltxt1qbogk6o2_500
tumblr_nczilnltxt1qbogk6o3_500

tumblr_mgvu6r2b5u1qbogk6o1_1280
tumblr_mgvu6r2b5u1qbogk6o2_1280
tumblr_mgvu6r2b5u1qbogk6o3_1280
tumblr_mgvu6r2b5u1qbogk6o4_1280

cm7y9dq

tumblr_nhcpjtniqn1qbogk6o1_1280

tumblr_nifpf9uobz1qbogk6o1_500

cr_949135_sentildeor_intermediario

I com que avui es divendres un extra per passar el cap de setmana, quanta generositat!
jihtsmp

Anuncis
Comentaris
  1. gembabe ha dit:

    Com pots fer setmanes del còmic havent tants nens famèlics, eh??

  2. ahse ha dit:

    El segon es veu una mica… una mica… estirat?

  3. McAbeu ha dit:

    Força bé per acabar la setmana. El que m’ha fet més gràcia és el de l’avi tossut però tots tenen el seu què.

    Per cert, a l’acudit en anglès aquest Gutenburg és Gutenberg, el de la impremta?

    • Pons ha dit:

      En anglès es veu que Gutenberg es Gutenburg

    • ahse ha dit:

      El de l’avi és força bo. Fins i tot jo vaig somniar una vegada que el meu avi tornava a passejar-se per la casa de l’avia i jo li estava preguntant “Avi, però no eres mort?” i l’avi m’estava contestant “Doncs ara he tornat”. No mola tenir avis morts ^^

  4. JOMATEIXA ha dit:

    El primer definitivament NO, però els altres molt bé :D

  5. El millor: “La gran pregunta”
    Sóc de la generació del “Fes l’amor i no la guerra”

    • Pons ha dit:

      Bona generació, la meva es la generació mira el mòbil en comptes de fer qualsevol cosa.

    • ahse ha dit:

      Això de la pregunta és un comic sobrevalorat. Si vols millorar la teva vida sexual ves a un sex-shop: hi deixaràs uns diners però és una inversió que val ^^

  6. Eva ha dit:

    Quanta generositat!

  7. Sergi ha dit:

    Veig que torna a sortir un acudit d’una dona que pregunta sobre la seva vestimenta a la seva parella. És un tema que et rondi pel cap de continu últimament? Ens vols explicar alguna cosa?

    • Pons ha dit:

      Casualitat, totalment casualitat, si us hagués d’explicar alguna cosa us ho explicaria, jo pels meus lectors sóc transparent

    • ahse ha dit:

      Al Pons’s blog el psicoterapeuta autoritzat, amb diploma i certificats, es diu Pons, no pas Sergi.

    • ahse ha dit:

      Ara bé, si creus que teniu un problema amb la vestimenta de la teva parella ens la pots explicar. El Pons, l’AhSe i els comentaristes participarem activament en el debat que resultarà.

  8. Consol ha dit:

    Ets molt generós Pons. Esplèndida col·lecció de còmics i encara ho seria més si n’hi hagués en català. A que sí?

  9. XeXu ha dit:

    El millor és el primer, sens dubte. Si l’haguessis posat com a bonus del CT, la setmana hauria acabat molt millor!

  10. RICARD ha dit:

    A veure si me’n recordaré del diàleg de “La gran pregunta” i puc millorar la meva vida sexual…

  11. teresa ha dit:

    Veig que m’he perdut les setmanes còmiques anteriors. Molt divertits, Pons, molt millor que aquests que envien per whatsapp que a mi em carreguen tant. El millor, el de “La gran pregunta”. Els raonaments del senyor semblen un tractat de psicologia amanit amb ironia.

Comenta que es gratuït, de moment...

