Cas típic 2560: noi li agrada noia, noi li agrada la història de Pons’s Blog (2/2)

Posted: 2017-02-24 in Sense categoria

Continuant amb el post d’ahir. Pons’s Blog té una cosa que no tenen altres blogs, bé Pons’s Blog té moltes coses que no tenen altres blogs, té prestigi, té qualitat, humor, informació, crítica, i un llarg etcètera, però té una característica que es manté des del primer post i es pot apreciar a primer cop d’ull, els Casos Típics, des del primer  segon al últim post d’aquest blog els títols dels post comencen amb un “Cas típic” i un nombre enter que exceptuant un grapat d’excepcions segueix un ordinal ascendent, després sol aparèixer un “noi li agrada noia, noi” però aquesta segona part ja compta amb bastantes més excepcions, amb la broma més del 2.500 posts respecten aquesta estructura, aquesta marca de constància i estructura repetitiva ja seria suficient per ressaltar Pons’s Blog dins la mediocritat de blogs però Pons’s Blog es molt més que això, es una institució on cada post es una petita obra d’art.

Els Casos Típics van néixer com un paròdia als embafadors nicks repetitius que veia que portava la gent en el Messenger, recordeu el Messenger, no? Era allò que feia servir la gent per xerrar en temps real amb altra gent, va ser posterior al xats del IRC i anterior al xat del Facebook, se que els lectors d’aquest blog tenen una edat més que suficient com per recordar els temps del Messenger. D’aquesta manera, amb la excusa inicial de parodiar els nicks de la gent, els posts van anar mutant ràpidament per tal de permetrem parlar de qualsevol tema, fins al punt que el títol de l’entrada del blog va deixar de ser una paròdia per convertir-se en un títol del contingut del post, però això si, conservant la estructura de “Cas Típic” per tal que qualsevol post de Pons’s Blog continuï contenint una marca identificadora especial i característica.

Abans tot això eren camps

Abans tot això eren camps

Inicialment Pons’s Blog només interactuava amb els blogs d’altra gent que coneixia en la vida real, també coneguda com a vida fora d’Internet, però a mesura que aquests blogs s’anaven morint (per si us preocupa la gent real que conec fora d’Internet continuen vius, menys aquells que es van creuar en els meus plans de dominació mundial…) vaig anar buscant blogs d’altre gent que per mi era anònima i vaig afegir al lector de feeds als que considerava més interessants, i vaig veure com aquests també visitaven el meu blog i quedaven fascinats pel seu magnífic contingut. A partir d’aquest moment em vaig auto-obligar a mantenir un blog de qualitat per tal que tot aquest allau de nous lectors no perdessin la seva dosis diària de bons posts, obra social en podríem dir, així el món es una mica millor gràcies a mi, no es mereixen.

Fins aquí la història de la creació de Pons’s Blog, si us ha agradat no oblideu compartir-la a les xarxes socials amb a títols al més pur estil clickbait com ara “Per fi desvetllada la història del blog més interessant del món” o “La increïble història de Pons’s Blog que mai et creuries”. I si encara no heu fet recordeu participar en la proposta d’en Xexu que us demana explicar els inicis de la creació del vostre blog. No serà una història tan èpica com la creació d’aquest blog, però fareu feliç a aquest pobre nano.

Comentaris
  1. ignasioliveras ha dit:

    M’he quedat de pedra: pensar que fa anys que explico el Big Bang i mai no m’havia plantejat que tot tenia per objectiu únic, la creaciò del Pons’Blog!! Així, en realitat, tota la resta de coses, animals i jo mateix només som efectes col.latrals d’aquest procés diví. Salve, oh, Pons, que gràciesa tu som aquí!

    • Pons ha dit:

      Pensa que si l’objectiu únic de l’univers es crear Pons’s Blog, quan el blog tanqui l’univers també podrà plegar.

    • ahse ha dit:

      Home, si era obvi! Ja diuen que el millor amagatall per a qualsevol cosa és davant els nassos de tothom: ningú serà capaç d’observar-la. Sense el Pons el món sencer desapareixerà ^^

  2. ahse ha dit:

    Recordo el Messenger i d’altre xats però no pas els nicks embafadors. Això sí, si el Pons diu que eren embafadors, m’ho creuré sense intentar comprovar. La paraula de Pons és prova en si mateixa^^

  3. XeXu ha dit:

    Et torno a agrair que hagis fet aquests dos CT en resposta a la meva crida, tot i que els teus lectors han de conèixer aquesta història com a assignatura obligatòria. De fet això podria ser l’inici de ‘Les cròniques del Pons’s Blog’, segur que més d’11 anys donen per molts moments memorables. Penso que va tocant ja un capítol d’aquestes cròniques on expliquis la teva relació real amb AhSe. D’on surt aquest paràsit, quan comença a interactuar al teu blog, quan comença a venerar-te, aquestes coses. Però a més, ens agradaria saber, segur que no sóc l’únic, quina mena de relació t’uneix amb aquest ens.

  4. McAbeu ha dit:

    Estic enllestint el post explicant la meva història blogaire per participar a la proposta d’en XEXU (que publicaré dissabte de la setmana que ve) i entre els meus records i tu que ens parles de IRC i Messenger m’ha agafat un atac de nostàlgia… em faig vell, certament.

  5. Xavier Pujol ha dit:

    Em vaig saltar el “messenger”.
    Vaig passar directament al “noia llegeix wadsapp, noi prefereix noia que wadsapp…

  6. Eva ha dit:

    Els altres blogs són taaaaan vulgars al costat del Pons’s blog…!

  7. Consol ha dit:

    Ah, però el teu bloc preten fascinar? Sí? I jo que creia que només es tractava de passar-s’ho bé.

  8. Elfreelang ha dit:

    de vegades, només de vegades, em sembles genial!

    • Pons ha dit:

      Com ara 99 de cada 100 vegades?

    • ahse ha dit:

      A veure, no pretens ara que el bloc del Pons publiqui també en festius només perquè recordis la genialitat del Pons tots els dies de la setmana… Si vas malament de memoria sempre pots comprar-te alguna memoria USB adicional.

Comenta que es gratuït, de moment...

