Cas típic 2562: noi li agrada noia, noi li agraden les webs estranyes (2/5)

Posted: 2017-02-28 in Webs/Blocs

Tot i ser dimarts avui no hi ha post vintage dels dimarts perquè la setmana monotemàtica de les web estranyes té preferència.

  • 43 coses que et faran sentir vell: En especial la 40 (Quan amb un disquet es podia destruir el mon) i la 19 (La edat dels Rugrats que a més s’ha d’afegir 4 anys que es l’antiguitat d’aquell post).
  • La pàgina del milió de dòlars: Cada píxel d’aquesta pàgina costa un dòlar.
  • Google fight: Comparació entre dos paraules claus segons les cerques de Google, per exemple Rihanna vs Taylor Swift.
  • Euro bill tracker: Introdueix el número de sèrie d’un bitllet i mira si algú altre l’ha introduït ja i a quin lloc d’Europa l’ha trobat. jo he introduït 7 bitllets, això vol dir que sóc l’úsuari 81.345 en el rànquing que més bitllets ha introduït. Per cert, ningú ha tornat a introduir els bitllets que jo vaig introduir en el 2009.
  • Paper Higiènic: Quanta estona perdràs desembolicant aquest rotlle de paper higiènic? No, no es infinit, però quan acabes el pots tornar a recompondre.
Anuncis
Comentaris
  1. JOMATEIXA ha dit:

    Amb el de les 43 coses, m’he anat deprimint a mesura que ho anava mirant.
    M’agrada mirar pàgines d’aquestes que ens proposes, però n’hi ha cada una que…

    • ahse ha dit:

      No miris coses depriments!! Quan en notes alguna baixada d’anim has de tancar la web i obrir una altra! D’això se’n diu “context switching” i és una de les coses més importants que hi ha a la vida ^^

    • Pons ha dit:

      Però si tu ets jove! De esperit…

  2. ahse ha dit:

    Encara hi ha gent que utilitza mobils de museu. Jo en conec un alemany, i també en tinc un que faig servir com a despertador i és la mar de útil. ^^

  3. Xavier Pujol ha dit:

    Veritablement són unes webs tan estranyes que si segueixes així, Pons’blog a finals de setmana esdevindrà un blog estrany.

    • Pons ha dit:

      Seria sorprenent perquè Pons’s Blog sempre ha estat un blog de lo més normal i corrent…

    • ahse ha dit:

      Què dius tio, Pons’s blog sempre ha estat i serà un bloc exquisit, a finals de setmana Pons’s blog serà un bloc exquisit, la setmana que ve també serà un bloc exquisit, d’aquí dues setmanes serà exquisit e.t.c. Les idees que tenen els lectors d’aquest bloc….

  4. XeXu ha dit:

    A veure Pons, on guardes els bitllets que feies servir el 2009? Ningú no els ha tornat a veure més. Tens algun maletí a casa? O els guardes sota una rajola…?

  5. McAbeu ha dit:

    43 coses que et faran sentir vell:: Com passa el temps!

    La pàgina del milió de dòlars: Sembla que em fet tard per llogar algun pixel, no?

    Euro bill tracker: “¿Por qué debo seguir mis billetes? ¡Porque es divertido!”… De veritat? :-P

    Google fight: No em funciona. Poso dues paraules, clico a “fight” i no passa res. Igual és cosa del meu navegador?

    Paper Higiènic: He perdut dos segons. No dóna per a molt més al meu parer. ;-)

    • Pons ha dit:

      Si coi! Prova el euro bill tracker i et divertiràs, no ho sembla però es així, jo em vaig divertir en el seu dia, avui en dia ja no t’ho sabria dir, crec que ara prefereixo experiències més complexes…

      Si, el Google fight no va bé amb les paraules que tu escrius, només funciona amb les lluites suggerides, es bastant porqueria…

    • ahse ha dit:

      Enhorabona! Has fet una veritable Google-palissa AhSe! A mi tampoc no m’ha donat cap resultat.

Comenta que es gratuït, de moment...

