Cas típic 2564: noi li agrada noia, noi li agraden les webs estranyes (4/5)

Posted: 2017-03-02 in Webs/Blocs

Continuem amb la setmana monotemàtica de les webs estranyes. Que consti que estava dubtant entre aquesta entradeta tan inútil o no posar res.

  • Es divendres?: Aquesta web et dirà si avui es divendres o no. Com que aquest post es publica dijous t’hauria de dir que no, però si el visites demà et dirà que sí, increïble, oi?
  • Es Nadal?: Del mateix estil que la web anterior, poc més hi ha a dir. Aquesta ja es la última web d’aquest tipus que enllaço, ho prometo.
  • My instants: Un munt de botons amb el soroll que necessites per cada ocasió. Per exemple el Noooooo dramàtic de Darth Vader. En varis posts he fet servir els botons d’aquesta web, ho recordeu? Busqueu la història del Pare Noel per exemple.
  • Awkward Family Photos: El seu nom ho indica, horribles fotos en família. Per exemple la pitjor manera d’anunciar que “esteu” embarassats. O aquestes precioses dames d’honor
  • Rainy Mood: Acabo amb una tranquil·la i relaxant pàgina de pluja.
Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Jo ja m’estava emocionant que avui seria divendres i tal…

  2. Xavier Pujol ha dit:

    La web del Nadal és negativa 364 dies a l’any… i això si no és un any de traspàs.

    • Pons ha dit:

      Es sincera, que avui en dia ja es molt

    • ahse ha dit:

      Ser negatiu és una cosa molt útil per a la supervivencia, potser l’hauries de visitar més sovint. Amb tant bon rotllo i optimisme és molt probable que acabis caminant dins la boca d’un tigre sense tan sols adonar-te fins que n’arribis a l’estomac…

  3. McAbeu ha dit:

    La de “My instants” ja l’havies enllaçat alguna altra vegada… però és igual, és la mar de divertit anar prement aquells botonets.

    • Pons ha dit:

      Correcte, l’havia fet servir varis botons d’aquests per fer més èpica la història del Pare Noel, però em sembla que parlar d’ella com a tal diria que no, o si, no se.

    • ahse ha dit:

      Estàs suggerint que aquest post és un refregit de dimarts? T’has tornat totalment boig?! Si avui és dimarts demà no serà un divendres, millor calla i aguanta’t les suggerencies per a un dia més adient!

  4. Clidice ha dit:

    els sorolls m’han captivat

  5. JOMATEIXA ha dit:

    MAREDEDÉUSINYOR! quines dames d’honor!!!
    Em quedo amb la pàgina dels botons, que m’ha tingut entretinguda una estoneta. No se sap mai, potser me la guardo i tot.

  6. Sergi ha dit:

    Realment completa la web de My Instants. Té el so de la vuvuzela i tot!

    Per cert, has fet un cas típic de vuvuzeles? Em sembla recordar un post sobre el tema però no estic segur si era en aquest blog.

  7. XeXu ha dit:

    Em podria passar el dia prement botonets del ‘My instants’. Llàstima que la meva companya de despatx no opina igual…

  8. Smartsamsa ha dit:

    El que no entenc és com hem pogut sobreviure fins ara sense el ” My instants”…

  9. El Peix ha dit:

    Demà al a feina explotaré “My instants” fins a la sacietat.
    Gràcies per fer aquesta aportació tant necessària a la meva vida.

    Em sona que hi havia una web que et deia si el teu ordinador està engegat o no, però no recordo l’adreça. M’anava molt bé mirar-la de tant en tant des del portàtil. No se sap mai…

  10. RICARD ha dit:

    La de “My instants” (en coneixia una versió per a móbils) és addictiva. La de divendres, senzillament genial.

Comenta que es gratuït, de moment...

